Most lehet megdobáltok de képek alapján nekem tetszik valamennyire. Hasonlít a sövöre.
Fék az gáz lesz de megoldható egy kis fantáziával hogy ne az legyen rajta.
A lengőkar meg kit érdekel.
Maximálisan egyetértek veled! A dizájn terén pedig kicsit jobban oda figyelhettek volna, nem pedig összelopkodni az Fz8, Z750 részeit,majd összegyúrni és rárakni egy S betűt. Mellesleg ha már a GSR családfába épitették bele,akkor legalább a 600as meghatározó stilusjegyeit belerakhatták volna, mint pl az ülés alatti kipu vagy az első indexek az idomban...
A német GSR fórumon már sokat beszéltünk erről a gépről. A vélemények összességében egyértelműen negatívak. Kíváncsi leszek az árképzésre, de mivel a Kawasaki Z 750R-t igen jól árazták (2.340e), így nem hiszem, hogy a GSR 750 labdába tud majd rúgni. Én azt mondom, hogy ha annyiért adták volna, mint amennyiért a GSR 600-at vettem, akkor is a 600-ast választottam volna.
A Suzuki itt is hasonló útra tért, mint a Gladius esetében.
Két dolog van, ami az új GSR-en jobb lehet (biztosan csak egyetlen egy): az egyik az USD első villa, a másik a blokk és talán (ízlés kérdése) a design.
A többi viszont egyértelműen visszalépés:
1. csúnya, zártszelvény lengővilla
2. kétdugattyús Tokico fékek (mint az SV 650-en)
3. egyszerű acél váz a szép formájú alumínium helyett
Nem is értem a Suzukit Összehasonlítva a jelenlegi GSR-rel, egy Honda Hornettel, egy FZ8-as Yamahával, ill. a már említett Z 750R-rel ez a motor egyértelműen a rövidebbet húzza.
Supersport téren ott van a Suzuki, főleg az új 600/750-es Gixxerekkel, de sport-túra vonalon ... hát lenne mit tenniük.
A B-King szerintem kifutott, már nem is szerepel a Global Suzuki honlapon, ahogy a GSR 600 sem.
A GSR 750 szerintem egy nagy bukta lesz. Ráadásul hiányzik a palettáról egy dögös 1000-res naked, mint pl. a CB 1000R vagy a Z 1000, Triumph Speed Triple vagy KTM Superduke.
A 600-800-as kategóriában pedig olyan ellenfelek sorakoznak, mint a Triumph Street Triple (R), Aprilia Shiver 750, Ducati Monster 696/797, BMW F 800R, Yamaha FZ8, Kawa Z 750R.
Ezekhez képest az új GSR szerintem nem tud labdába rúgni. Tuti egy megbízható, jól használható gép, de egyszerűen hiányzik belőle az, ami tűzbe hozná az embert.
Én mindenesetre nagyon örülnék, ha a Suzuki újra előállna innovatív, versenyképes gépekkel és nem csak az olcsóságra menne.
Háát, esse jön be még mindig
Gondolom jelezted az illetékeseknek, h Te kényelmesebb ülést tunná rá , hátha rányulnak, akkor viszont varhatnátok nullába, jönne a péz
a hasidom nagyot dob rajta