Mondtam is a Gekkonak, na csóri Sramli /ez vónál Te / megszívta az időjárással
Egyébként, a hogy Te is mondod, ill. írod, lehet, h SV-ről külön szerencsés GSR-re csüccsenni! Nekem is ezek voltak az első észrevételeim, az iszonyat jó kezelhetőség, a finomsága, ahogy "tud" kanyarodni A váltó egy ici picit nekem magasan van, ma is 2X előfordult, h 1-ből 2-be üreset váltottam, és így60-80 KM után hijányzik a plexi, bizony ittmá van menetszél
Na..., csak összejött , jót tett a lelkednek mi
Mi is gurultunk egy 100-ast, 3 után picit fáztam, nem volt vészes, deee nem is kellemes, viszont a mozg/at/ás jól esett, szépen kultúráltan motoroztunk ahogyazt illik februárban
Na, a végére csak eltűnt a köd. Pedig már teljesen letettem a dologról és úgy döntöttem, hogy csak a garázsban indítom be. De aztán sütni kezdett a nap, és egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki a masinát, úgyhogy beöltözés és go!
Már beöltözni is annyira jó volt így hosszú idő után, hisz október közepén ültem utoljára motoron.
Nem sokat mentem, csak a Nyékládházára feltankolni a gépet. Mit is mondjak, szerintem nagyon jól megleszünk :) Nem hiszem, hogy visszasírom majd a V2-t. Nagyon finoman reagál minden kormánymozdulatra, kényelmes, selymes, k... jó a váltó és annyira jó, hogy nincs az a kib... erős motorfék, ha elengedi az ember a gázt.
Több helyen is olvastam, hogy a GSR-en erősek a terhelésváltási reakciók, hát nem tudom, akkor azok még nem vezettek V2-t vagy csak SV-t, de ég és föld a különbség. Nagyon finom kis szerkezet ez. Hú, de várom már, hogy végre normális körülmények között mehessek vele.
És még valami: mint azt régebben már mondtam, képeken nézve a motort attól tartottam, hogy túl magasan lesz nekem a váltókar és nem fogok tudni kényelmesen rálépni visszaváltásoknál. Nos, ez bizony nincs így, teljesen tökéletesen kézre és lábra áll minden, úgy ahogy gyárilag van.
nm arra gondoltam, h 15 óra 31 perc 28 mp-kor a simagöröngyös és almáskamrás kereszteződésnen fogok állni 14 mp-t a pirosnál , hanem, kb..., Á Sipi úr, számom tuggya, ha gondolja , hanm akkó nm! , vótszerencsém, indulok
Egyébként, a hogy Te is mondod, ill. írod, lehet, h SV-ről külön szerencsés GSR-re csüccsenni! Nekem is ezek voltak az első észrevételeim, az iszonyat jó kezelhetőség, a finomsága, ahogy "tud" kanyarodni A váltó egy ici picit nekem magasan van, ma is 2X előfordult, h 1-ből 2-be üreset váltottam, és így60-80 KM után hijányzik a plexi, bizony ittmá van menetszél
Mi is gurultunk egy 100-ast, 3 után picit fáztam, nem volt vészes, deee nem is kellemes, viszont a mozg/at/ás jól esett, szépen kultúráltan motoroztunk ahogyazt illik februárban
Már beöltözni is annyira jó volt így hosszú idő után, hisz október közepén ültem utoljára motoron.
Nem sokat mentem, csak a Nyékládházára feltankolni a gépet. Mit is mondjak, szerintem nagyon jól megleszünk :) Nem hiszem, hogy visszasírom majd a V2-t. Nagyon finoman reagál minden kormánymozdulatra, kényelmes, selymes, k... jó a váltó és annyira jó, hogy nincs az a kib... erős motorfék, ha elengedi az ember a gázt.
Több helyen is olvastam, hogy a GSR-en erősek a terhelésváltási reakciók, hát nem tudom, akkor azok még nem vezettek V2-t vagy csak SV-t, de ég és föld a különbség. Nagyon finom kis szerkezet ez. Hú, de várom már, hogy végre normális körülmények között mehessek vele.
És még valami: mint azt régebben már mondtam, képeken nézve a motort attól tartottam, hogy túl magasan lesz nekem a váltókar és nem fogok tudni kényelmesen rálépni visszaváltásoknál. Nos, ez bizony nincs így, teljesen tökéletesen kézre és lábra áll minden, úgy ahogy gyárilag van.
Basszus, nagyon, de nagyon boldog vagyok most
Üdv
Peti
Mondjuk ami a legjobban tetszett , az Parabácsi az xboxxal ! ,
Pörgős motor , kibaszott jó hang , és az a gyorsgáz , na az egy jó dolog !
Van két eladó minőségi Monster kültéri molinóm.
240x86 cm es.
12.000.- / db
Jelentkezés nállam.
Mi vagyok és ? Látnok
ha ide írod