Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Február 17.
Atlantis
Atlantis
Szia Kedves Hidi!
Hihetetlen pillanat! Újra itt a topikon!
És rólad miért nem készített senki képet???????????????
Súlyos hiányosság!
Jóóóóó reggelt Motorosok!
Hali!

Jólvanna......

Sikerült megmozgatnom mindenkinek az agyát.
Csak Lacát akartam beoltani, hogy a fékpedál nem a nagy döntéstől görbült.....
Győztetek!
Megadom magam.

Szép napot mindenkinek!
Sziasztok!

Örülök, hogy mindenki épségben hazaért!
Sajnos du. nem tudtam bejelentkezni, nem volt a netem.

Király volt a mai nap, mindenféle tekintetben Még több ilyet

Hidike , köszönjük mégeccer a hirtelen vendéglátást, ételt-italt, meg a barátságot, meg a képeket, meg a pacid szeretetét, meg mindent
Ha már vita, legyen vita...
Csak józan paraszti ésszel. Ha feltételezzük, hogy ugyanaz a sebesség, ugyanolyan magas a tömegközéppont, és egyforma szélesek a gumik, akkor is a Lacára jóval nagyobb centrifugális erő fog hatni, mint rád! Ezt kompenzálni kell. Kinek kell nagyobb mértékben kompenzálni? Nyílván a Lacának. Hogy tud kompenzálni? Úgy hogy egyre mélyebbre kell döntenie a motort egészen addig, míg kiegyensúlyozott állapotba nem kerül és a centrifugális erő már csak a teleszkópok összenyomódásában jelentkezik.
Még egy példa. Ha kisfiad kézbe feszed és elkezdesz vele pörögni a sahját tengelyed körül szinte ki sem kell mozdulnod a függőleges síkból. Na ezt most próbáld meg a feleségeddel! Ha megpörgeted jócskán el kell hajolnod a függőlegestől, hogy egyensúlyba tudjatok maradni. Ugyanez történik motoron is a két különböző súly esetén, és sajna a Lacának kell jobban bedölnie.
De ez majd a következő pályázásnál úgyis elválik!!!
Örülök, hogy jól sikerült a túra a csapatnak!!!
akkó mivan?
elolvastam a cikket és teljesen belekeveredtem.
úgy tudtam,hogy nagy tömeg magasan,nagyobb döntés kell,mert nagy súly,nagyobb kirepítő(centrifug)erő!


amúgy meg szarni a vektorokra.húzd neki,hasalj,oszt vagy összejön,vagy nem.időd nem lesz számolni.már megtapasztaltam 2szer!
Csak halkan jegyzem meg, sztem ezt az erővektoros dolgot benézted!
Csá!

Köszike!
Jobb idő volt győrben, mint itt pesten.....
Jó volt a csapat és a gurgula is jól sikerült!
Sziasztok!
Jó képek, gratula a mai kanyarhoz!
Ginóval meg ne vitatkozzatok, úgyis mindig neki van igaza!
Neked is igazad van Steve!
De!
Abban az esetben, ami miatt elkezdtünk itt elemezni. Azonos motorral, azonos sebességgel mondjuk ugyanabban a kanyarban kinek mennyire kell döntenie.
ivecosaca= 135 kg
Pl. én = 80kg

Nekem jobban be kell döntenem ahhoz, hogy a tömegarányból (én+motor) kialakuljon az az erővektor, ami Laca-nak kissebb döntésnél már kialakul.
Tehát neki azonos feltételek mellett nem kell annyira bedönteni, mint pl. nekem.
Szerintem....
Íme, a képekből:
Szeva Gino!
Akkor folytassuk. Sajnos továbbra is a fizika az úr ebben a témában!
Az általad említett cikk megtévesztő, bár kétségtelemül igaz!!! Ami téged megtévesztett az a gumiabroncsok különböző szélessége. Igaz erre én sem tértem ki, de tény minél szélesebb a gumiabroncs annál nagyobb a már említett felállítási nyomaték, ergo annál mélyebbre vagy kénytelen bedönteni a motorod!!!
Ez azonban mit sem változtat azon, hogy azonos típusú motoroknál, minél magasabban van a tömegközéppont annál jobban kell bedönteni a motort kanyarban.
Ha még mindig nem hiszed el amit írtam akkor, javaslom ültess egy utast magad mögé a GSR hátsó ülésére és menj ki pályázni! Jó magasan lesz a tömegközéppontod! Szerinted fogod élvezni a kanyarokat???

én láttam élőbe is
Nézd meg a videóit...
én értem,hogy ölte meg.
elolvastam.
laca a nagy súlyával,kisebbet dől mint egy 30 kilós csávó,hogy bevehesse mármint a kanyart.
Tartósteszt: Suzuki GSR 600
Teszttáv vége, semmi gond
én olvastam. Ezért nem értettem kykee láncát, hogy ölhette meg 12.000 alatt.
mivel laca ül a motoron ezért a súlypont feltolódik nem?
jobban be kéne döntenie,hogy bevehesse mármint a kanyart.
Tartósteszt: Suzuki GSR 600
Teszttáv vége, semmi gond

erre gondoltam
olvastátok a a GSR. 25 000 km-es "boncolós" tesztjét ????