thebear!
Az a lényeg a bejáratásnál,hogy ne menj egy fordulaton tartósan!sokat kell váltogatni és igen is MOTORFÉKezz sokat!nekem ezt mondták a Nivó hires szerelői!
A bejáratási szentírást megtaláljátok a szervizfüzetben is.
Az egész nem bonyolult.
Én az én véleményemet, variációmat írom le!
Az elő 100km -et max, 5.000 rpm
800 km-ig max. 6.500-7.000 rpm
800km - 1.600 km -ig max. 10.500 rpm .... ebben a szakaszban 1x 2x odaránthatsz már neki
Nem menj folyamatosan állandó fordulatszámon!
Változó fordulatszámok (a határokon belül) és változó terhelések, sok váltással!
Majdnem tudom azt mondani, hogy a városi közlekedés ideális a bejáratáshoz.
Csak óvatosan fiúk! Az új gumiról le kell kopnia a felső szilikonos rétegnek. Az aszfalt sem olyan meleg még....
Ja, és vigyázzatok, mert nagyon akar menni a GSR , de az elején kell az önuralom a gép és a saját érdeketekben!
Sok-sok örömteli és balesetmentes kilómétert kívánok a GSR Klán nevében!
Halihó!
Először is gratula minden GSR tulajnak, külön kiemelve Gino és Ric elkötelezettségét! Egy-két hete nem voltam fenn és már 4 új motor van!
Remélem ma mindenki kihasználta a valamennyire szép időt és gurult egyet. Én Visegrádon jártam és sok-sok motorossal találkoztam! Hihetetlen, hogy minden hónapban van legalább egy ajándék motorozható hétvége!
Van valami túra betervezve holnapra? Ha ilyen idő lesz, mint ma szerintem megyek.
Most jöttem meg Fehérvárról a Fullgas-tól 119 000 a Bódis dob aza rendszer a GSR-hez , hát izé , ha az ismerős ólcsóbbért tud esetleg akkor tetszene de nagyon super és van E minősités , tehát műszakin sem gond !!! az a kedvezmény hogy ebben az árban fel is rakják !
350 EUR EBAY.it
most nézem, hogy kimaradt a NEM ........
Szóval még1x:
Én NEM üldögélek itt a gép elött, mikor ülhetek a GSR-emen is!
Nagyon jó volt megjáratni a kicsikémet....
Le tudtál szállni a kutyukádról vagy PDA-ról a mocin ülve fórumozol?
Az a lényeg a bejáratásnál,hogy ne menj egy fordulaton tartósan!sokat kell váltogatni és igen is MOTORFÉKezz sokat!nekem ezt mondták a Nivó hires szerelői!
Én üldögélek itt a gép elött, mikor ülhetek a GSR-emen is!
A bejáratási szentírást megtaláljátok a szervizfüzetben is.
Az egész nem bonyolult.
Én az én véleményemet, variációmat írom le!
Az elő 100km -et max, 5.000 rpm
800 km-ig max. 6.500-7.000 rpm
800km - 1.600 km -ig max. 10.500 rpm .... ebben a szakaszban 1x 2x odaránthatsz már neki
Nem menj folyamatosan állandó fordulatszámon!
Változó fordulatszámok (a határokon belül) és változó terhelések, sok váltással!
Majdnem tudom azt mondani, hogy a városi közlekedés ideális a bejáratáshoz.
Csak óvatosan fiúk! Az új gumiról le kell kopnia a felső szilikonos rétegnek. Az aszfalt sem olyan meleg még....
Ja, és vigyázzatok, mert nagyon akar menni a GSR , de az elején kell az önuralom a gép és a saját érdeketekben!
Sok-sok örömteli és balesetmentes kilómétert kívánok a GSR Klán nevében!
Üdv: Gino
Először is gratula minden GSR tulajnak, külön kiemelve Gino és Ric elkötelezettségét! Egy-két hete nem voltam fenn és már 4 új motor van!
Remélem ma mindenki kihasználta a valamennyire szép időt és gurult egyet. Én Visegrádon jártam és sok-sok motorossal találkoztam! Hihetetlen, hogy minden hónapban van legalább egy ajándék motorozható hétvége!
Van valami túra betervezve holnapra? Ha ilyen idő lesz, mint ma szerintem megyek.
Two brothers, D&D, Termignoni nincs gsr600-as dob
Arrow:
71629PR Titán dob 212.300 Ft
71629MC Karbon dob 212.300 Ft
71328MI Összekötő cső 30.700 Ft
Giannelli:
73684X4 Inox dob 121.500 Ft
73684A4 Alu dob 121.500 Ft
71137IN Összekötő cső 22.600 Ft
De ne kelljen!!!
Nekünk nem gomba, hanem egy pofás cső van és nem is olyan vészes az ára
Rolcsi, Thebear, gratulálok!
Laca, én meg inkább úgy hallottam, hogy sok-sok mocifékkel
nem mész naffaluba?
gyerekek, ez úgy megy, hogy félek rajta
hát még az asszony hogy félt