Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most mit izélsz itt? Aludni kell,megmondták et mások is
bocs még egyszer a sok kérdést így este!

köszönöm mindenkinek a segítséget!
Asszonkám mán zaklat!
Tehát:Jó éjt!
Na csőőőőő Holnap dolgoznom kellene egy kicsit
ha jó
kikötés.... várj,kitalálom: Szado?
így hogy tudnék
akkor neked még van egy kikötésed
nem hagytok aludni mi?
Jó éjt! Megyek én is mert kikötés lesz 23:00-kor. Sajnos még én melózom ! Sziasztok!
de jól gondolod
a gyárival ne is próbálkozz az úgyis elrepül
köszönöm széppen
a külső behatásról? nem szeretném feszegetni a témát.....
ja és még valami ha még kérdezhetek!


a kapott kormány belső átmérője nagyobb mint a gyárinak!
Tehát nem szorul meg benne a kormánysúly gumibetétje!de gondolom kapható hozzá megfelelő méretű!vagy nem jól gondolom?
Na jó éjt Nektek!
na erről beszélgessünk még
Na ja,én az első kormányomon nempontosan oda fúrtam ahova kellett... aztán az elgörbült egy külső behatástól,és akkor az újra már nem fúrtam,így is jó lett
Én télen-nyáron egyaránt motorozom,szívesen megyek veletek ha időm engedi ,nem akadály a hó se,csak okosan kell bánni a blökivel
akko meg akkoo őőő
kérem kapcsoljaki
akó sem kell furni
Meghűzod a csavarokat,és ennyi,nem kell dürückölni a pöcköt...legalábbis a kormánykapcsolójét nem
Chuky hidd el az lesz a leg szakszerűbb,mert az a pöcök se árt ha tart,attól az egy furattól meg nem lesz annyival gyengébb a kormányod! Csak pontosan mérd ki hogy jól álljon majd a szektorod,mert ha mellé kell fúrni mert rossz helyre került,na az má gázos . örülök hogy segíthettem egy GSR-es társamon!
minek az én mindig akkor megyek amikor jól esik
minek azt a drága kormányt elgyengíteni, a kapcsolóban van egy kis betét azt kikapod - kisflex és már mehet is fel a kormányra
+húzod a csavarokat és nem fog hiányozni a kispöcök
Van hógumid?