a helyszínelő csak adatot rögzít.aki leellenőrzi,jóváhagyja és kiadhatóvá teszi az a közlekedési előadó.ellenben ezt 3 munkanapon belül ki kell adnia a károsult és a károkozó kérésére.
Nekem a gyári hátsom 6000km után odalett.Az elsö teljesen jo,Tybee papa kezelésbe vette.Használd egészséggel.Gumicserénél a ContiSportAttack került fel,jelenleg 8000km van benne,ugy volt hogy idén már aztis lekell cserélni,dehát,nemkell
ez azért van, mert mész mint az állat. Nézd meg sipiapit, aki 15.000-et megy el egy hátsóval
Fatal, mindig hívj rendőrt, ha elismeri, ha nem. Akkor nem kötekszik a biztosító, nem vonható vissza a papír, és ha személyi sérülsed van akkor kötelező.
Az összes rendörségi jegyzökönyvet,vallomásokat,helyszini rajzokat a rendörségen kell kikérned,egy kérelem ellenében,amit ott irsz meg.Én pont ezt csináltam ma.
Hát sajnálom énis a balesetet.Én ügyem jövöhéten kerül át a biroságra,30napon belül meglesz az elsö birosági határozat,tárgyalás nélkül.Bizzunk a legjobbakban.
Figyuzni kell nagyon! A legjobb ha kissé "paranoid" vagy motorolás közben! Sajnállak a történés miatt,remélem hamar rendbejössz,és a motor is összeáll addigra!
végüli is igen
megrándult a vállam mert arra estem
most nem tudom emelni a bal karom, ami miatt nem tudok vezetni így elmaradt a hosszú hétvégés kirándulás horvátba :-(
persze ez legyen a legkomolyabb ami az életben megesik velem
csak ez már a második perec egy hónapon belül...
kezdek aggódni, hogy a következőt nem élem túl
mondjuk csak megjegyzés, hogy a helyszinelők adhatnának ilyenkor egy másolatot a jegyzőkönyvekből vagy vallomásokból...stb
elég lenne hozzá egy indigó...
helyszín Pomáz, Szentendre felől, Esztergom irányába a vasúti átjárót követő egyenes szakasz.
Álló kocsisort kezdtem előzni. A sebességet nyilván nem tudhatom pontosan, de nem mentem gyorsan. 2. fokozatban volt a motor, az biztos. (ez ugye 0-90-ig bármi lehet, nem mond sokat) Mivel alig csúsztam pár métert tényleg nem lehett sok.
Az út jobb oldalában lévő kapualjból engedtek ki egy autót, aki így balra nagy ívben kanyarodott rá az útra. Amikor az előzést megkezdtem a szembejövő sáv üres volt, a hölgy pedig kikanyarodott elém. (szerencsétlen valszeg egyrész nem láthatott, másrészt örült, h valaki kiengedi)
Mikor észrevettem (tipikus kezdő pánik reakció :-( ) satufék, motor csúszik majd eldől és beleronygyol az addigra már lefékezett, álló autóba.
álláspont 1.: én szabályosan előztem, semmilyen tábla nem tiltja, a megengedett sebességgel hajtottam, a hölgy elém kanyarodott ki.
álláspont 2.: utcán száguldozó motoros belehajt a szegény miről sem tehető autósba, aki körülnézett mielőtt kihajtott...stb, stb.
Gino?
Fatal, mindig hívj rendőrt, ha elismeri, ha nem. Akkor nem kötekszik a biztosító, nem vonható vissza a papír, és ha személyi sérülsed van akkor kötelező.
Te meg gyere ki ide,és élőben hallgasd meg,úgyi jönnöd kellene a telódért,és akkor a gumira is találunk megoldást talán....
megrándult a vállam mert arra estem
most nem tudom emelni a bal karom, ami miatt nem tudok vezetni így elmaradt a hosszú hétvégés kirándulás horvátba :-(
persze ez legyen a legkomolyabb ami az életben megesik velem
csak ez már a második perec egy hónapon belül...
kezdek aggódni, hogy a következőt nem élem túl
elég lenne hozzá egy indigó...
ennek ellenére lehet mutogatni a biztosítónak, térítenek belőle?
helyszín Pomáz, Szentendre felől, Esztergom irányába a vasúti átjárót követő egyenes szakasz.
Álló kocsisort kezdtem előzni. A sebességet nyilván nem tudhatom pontosan, de nem mentem gyorsan. 2. fokozatban volt a motor, az biztos. (ez ugye 0-90-ig bármi lehet, nem mond sokat) Mivel alig csúsztam pár métert tényleg nem lehett sok.
Az út jobb oldalában lévő kapualjból engedtek ki egy autót, aki így balra nagy ívben kanyarodott rá az útra. Amikor az előzést megkezdtem a szembejövő sáv üres volt, a hölgy pedig kikanyarodott elém. (szerencsétlen valszeg egyrész nem láthatott, másrészt örült, h valaki kiengedi)
Mikor észrevettem (tipikus kezdő pánik reakció :-( ) satufék, motor csúszik majd eldől és beleronygyol az addigra már lefékezett, álló autóba.
álláspont 1.: én szabályosan előztem, semmilyen tábla nem tiltja, a megengedett sebességgel hajtottam, a hölgy elém kanyarodott ki.
álláspont 2.: utcán száguldozó motoros belehajt a szegény miről sem tehető autósba, aki körülnézett mielőtt kihajtott...stb, stb.