Mivel szerintem a helyszinelésnél fényképezték a motort is, szerintem nem tudsz trükközni.. De én mindenképp írtam volna balesetit, felvenni a károkat, max egyik fél sem ismeri el a hibáját, éezt bele kellett volna írni, és hogy rendőri helyszínelés folyt. Felsorolni minden sérülést, és akkor nem kekeckedik később a biztosító hogy mi is sérült.
Hs te úgy érzed és ezt alá is tudod támasztani, hogy nem te vagy a hibás.....de mégis téged hoznak ki...akkor kifogással élhetsz....majd megint téged hoznak ki...akkor bíróság és ott majd.....az előbb említett módon eldől
foglaljuk már össze hogy mit is mondunk mert már nem értem.
Én azt mondom, békés megegyezés, minden lepapírozva, nyilatkozat mellékelve, irány a szervíz.
Az épp elég a biztosítójának, hogy ne fizessen.....a bíróság meg mire határozatot hoz....amire párszor fellebbez....
A bíróság meg sokszor nem az igazságos döntést hozza. Sajnos ezt is tapasztaltam már.. (kinek milyen ismerőse van és hol és hova mennyit tol)
bocs! félreérthető voltam.
abban nem tudtunk megegyezni, hogy ki a hibás. hívtunk rendőrt, ők rendbe lehelyszineltek és eccer majd, ha kitalálták, hogy ki a hibás, akkor majd jön a határozat.
ha én vagyok a hibás, akkor nyilván mindegy mit mért fel a bizti, úgyis magam fizetem.
ha viszont a másik fél, akkor az ő biztosítója kellene, hogy fizesse a kárt.
Amúgy a legfontosabbat kihagytam. Fényképet kell készíteni a mobillal, úgy ahogy a két jármű balesetet szenvedett, és a másik fél a jármű mellett tartózkodik.
erre valók a tanúk Bíróság Te javadra dönt, papír, nyilatkozat, tanúk. A másik félnél meg van egy visszavont baleseti meg egy sor aláírt dolog amiben elismeri a vétkét...
Elárulom, hogy mindegy, hogy van vagy nincs.... akármire hivatkozva visszavonhatja. Ennyi ...sajnos sokan meg is teszik!
Együttműködőek, rendesek....(hogy ne keress tanút és ne hívj rendőrt) elismer, aláír.....majd másnap visszavonja.
Az előzéses példát meg arra írtam hogy a biztosító szakértője nem fogja tudni eldönteni az esetet, itt fontos a megegyezés. HA le van papírozva hogy ki a vétkes és van nyilatkozat is, nincs megkérdőjelezhető dolog.
Te keversz. Van egy baleseted. a másik fél elismeri hogy vétkes. Amikor kimegy hozzá a biztosító, tagad, azt mondja hogy csak ezért írta alá mert sokkos állapotban volt. Erra biztosítós emgörül, hisz akkor nem kell fizetnie van mire hivatkoznia, főleg ha nem 100%-os az eset.
De ha van aláírt nyilatkozatod, akkor nem tud ilyenre hivatkozni.
Hát a profil mélység nemtoom, nemsok.
De van amúgy Bt-016-os gumim is, ennek a profilja középen kb 3 mm, szélein érintetlen. Erra majd kitalálok egy árat ha kell
Azon múlt, hogy elismeri vagy nem? Na nemá...
KRESZ szerint kié volt a felelősség? Szerintem ez a döntő.
Ha nincs rendőr, a biztosító is megvizsgálhatja szakértővel, hogy ki és milyen százalékban volt/lehetett a hibás.
szóval visszatérve az eredeti kérdésre
trükközzek vagy csináljam ahogy a jógyerekek
Én azt mondom, békés megegyezés, minden lepapírozva, nyilatkozat mellékelve, irány a szervíz.
És te?......
Csak ha tönkrement, akkor cumi
A bíróság meg sokszor nem az igazságos döntést hozza. Sajnos ezt is tapasztaltam már.. (kinek milyen ismerőse van és hol és hova mennyit tol)
bocs! félreérthető voltam.
abban nem tudtunk megegyezni, hogy ki a hibás. hívtunk rendőrt, ők rendbe lehelyszineltek és eccer majd, ha kitalálták, hogy ki a hibás, akkor majd jön a határozat.
ha én vagyok a hibás, akkor nyilván mindegy mit mért fel a bizti, úgyis magam fizetem.
ha viszont a másik fél, akkor az ő biztosítója kellene, hogy fizesse a kárt.
Együttműködőek, rendesek....(hogy ne keress tanút és ne hívj rendőrt) elismer, aláír.....majd másnap visszavonja.
De ha van aláírt nyilatkozatod, akkor nem tud ilyenre hivatkozni.
Ilyen esetben rendőrt hívok. Ez nem ugyanaz, mint az előbb elített eset.
A "letagadós" történetedben már elismerte, majd visszavonta.
De van amúgy Bt-016-os gumim is, ennek a profilja középen kb 3 mm, szélein érintetlen. Erra majd kitalálok egy árat ha kell
Túrórudi= ?. Most ezt nyomom 360 on. Elvan a gyerek
KRESZ szerint kié volt a felelősség? Szerintem ez a döntő.
Ha nincs rendőr, a biztosító is megvizsgálhatja szakértővel, hogy ki és milyen százalékban volt/lehetett a hibás.