Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom
Nekem alapból telefonálni kell, nem járok utassal
egy darab 17.800. Párban 40.......ez a 17.800 igen igen akciós ám......30 a bolti ára, és ráadásul ez számlával, garival, boltban ennyi, ma megyek érte.
csákány
ez párban értendő vagy 1 darab
http://www.vatera.hu/scala_rid...

valaki keresett ilyet. Én vettem egyet, nagyon jó ár....syrus, neked is ez van ugye?

Cóval eza bizalom!
Kezembe mered adni a nyergedet?
Szétkaptátok! Zsííír!Azért nagy "hangya" kell az agyba ehhez,de végül is ez tiszteletreméltó,le a kalappal! Majd lehet beérik ez még Neked,kívánom úgy legyen,és ahogy elnéztem a képeket,nagy az esély rá,úgyhogy hajráá!
Ez szép volt !
igazából nem nekem lesz én meg vagyok elégedve a cicámmal(thundercat) haverom nézett ki egyet.
de köszönöm elég alapos voltál. az meg igaz hogy lehet nem megkímélt de talán több esély van rá így hogy 13600km megtétele után még a gyári gumma van rajta.
nekem 7000 alatt lemennek az elsők is . meg végülis doboz van rajta meg túraplexi csak nem hajtották ki a lelkét dehát az majd kiderül. ahogy néztem 15k szállítással egy K&N légszűrő, 7k meg a gyári amiért még mászkálni is kell.
a megfelelő erőt és mozdulatot a kuplung nélküli váltásra érted? ahhoz legalábbis az enyémen is kell egy kis érzék. néha elbambulok tudok üreset húzni két fokozat közé
Szia!

Olaj + olajszűrő csere minden 6000 km megtétele után
Levegőszűrő papír, csere. Vásárolható a gyári helyére berakható mosható direkt-szűrő is.
Szelephézag állítás lapkás. 24e kilométerenként ellenőrzés és szükség szerint beállítás.
Nincsenek típushibák.
BT014-es gumival adták ki mindet (K6,K7,K8)
Attól mert van majrécsík az oldalán nem biztos, hogy megkímélt...csak nem tudtak vele kanyarodni.
A váltója pontos, precíz. Persze meg kell tanulnod a megfelelő erőt és mozdulatot, hogy finom legyen a váltás.

Még valami?
a "szelállítás" szelep állítás akart lenni
köcce Gekko nem is vártam volna itt elfogulatlan véleményt :D
ezért nem is kérdeztem hogy milyen a gép csak a száraz adatokat.
amire még várom a választ vmi hozzáértőtől hogy milyen a szelállítás? korongos vagy csavaros és hogy milyen időközönként kell állítani.
Szólicc kici kínai!
Zelé, futecc nem tudom, ma bontottuk szét a nyerget, mert látni kell, hogy mi is van belül! És az mibe fáj?
(Ba..meg! A szívem hasadt meg, amikor boncolni kezdte a nagy mágus!)
Mennyi,mennyi? A szépséget, (meg a hülyeségemet) meg kell fizetni! Csak a szállítás kifelé 9.400,- , vissza 35 € és a többi! (455. de nem Ft! Ma a vételi 307 Ft/€!) Na, ha 60 köré várom a copy-t, akkor az még felefér?
A tojásföző funkció nem kell mindenkinek, de ez úgy 100 Watt körül van, ami nem igazán egy brikett!
Szia! Elfogulatlanul nem lehet erről a GSR ről nyilatkozni....
BT 014 a gyári gumma,6ezres a szerviz,légszűrő csere,ha a gyári van benne,6ezresnél van ahol sport légszűrőre cserélik,az drágább,de később behozza az árát mert az onnantól mosható,nem csere,és én azóta élek amióta megvan,és mehetek vele
Kezdó motornak is jó,ha van annyi intelligencia meg önmétrséklet,hogy meg tudd állni hogy ne nyelezd le!Mert akkor brutál szokik lenni!
Gratula!
Nagyon tuti lett!
És a szöveg is: "Elindítottam a másolását"( a kis hongkongi)
Persze hogy értem,naná hogy 60 körül jobb az ár...ez fútéssel együtt,zselé meg minden?
hali!
egy kis segítségre lenne szükségem, tapasztaltabb gsr tulajoktól.
olajcsere gondolom 6000km-es
légszűrő gyári mosható vagy cserés papír?
szelepállítás csavaros vagy korongos?
vannak tipus hibák amit meg érdemes jobban szemügyre venni?
találtam egy szép példányt és elég jónak tűnik esni nem estek vele csavarok mindenhol épek, hézagok jók, kormányütköző hibátlan...
ja meg kérdés hogy 2006-ban milyen gumival adták ki? mert lehet még a gyári van rajta viszont szép kis majrécsík van az oldalán szóval lehet tényleg megkímélt a gép.
váltójával mire számítsak könnyű, nehéz, hangos?
ok tudom sokat kérdezek :D de előre is köszi a válaszokat
szavazatok a dizájnomra: http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/...
csak vigyázz mert a fött tojás már nem sok mindenre jó, max a tepsis krunplira

és különben is mennyi lett a vége, ha nem vagyok vindisgréc
ÁÁÁÁÁ királyság
nagyon szép lett, bár én más betűtipust választottam volna a GSR varrásához meg talán valami színt is vittem volna bele, de nagyon szép.
és qva gyorsan készlett
Gratulálok hozzá
Titok, de 104 kg, reggel sz..ás után!
Lehetett választani rövid, hosszú, alacsony és magas ülöfelület között! Én csúszkálok a gyári nyeregben, tehát a rövidet választottam. Kigyorsításnál és fékezésbél nem mindegy! Tapadós alapanyagot is lehet választani, de ez a ringen a "lelógást+ nem befolyásolja! Ja, az ülésfütés 2 fokozatu! Hé! Tata! Prosztata!
bassza meg, de szar érzés, hogy épp nincs motorom...most ilyenkor amikor hiányzott lementem, beindítottam a GSR-t, mentem vele a garázsba pár kört,halgattam a hangját.......rohadt szar érzés hogy még egy hónap