akkor mindent jol csináltam mert a középdob bilincsét is meglazitottam, meg mindent amit csak lehetett..
csak nem mertem feszegetni ill lefele fesziteni a hátso dobot
Szabi : 1x én is megszenvedtem mire kivettem , de 2x a motorblokk alá tettem 1 krokodil emelőt ,a hátsó villa alá a hátsó emelőt.A segédváz csavarok kiszerelésekor annyira emeled a m.blokknál,hogy lazán tudjad kitekerni.Így 1-edül sikerült ki-be szerelni a dobot.
Kivétel titka az, hogy leszeded az idomokat, tartócsavarokat stb, majd a középdobot is meglazítod meg az összekötőbilincset is. Így a középdob el tud mozdulni pár centit, ami elég ahhoz hogy a hátsó dobot ki tudd venni. Én lefele nyomtam a hátsó dobot, és amikor kiakadt a segédvázból, már simán le lehet húzni.
Ja és van egy eladó gyári dobom 18.000-ért ha érdekel, későbbiekben ezt vissza lehet pattintani vizsgára..
Tybee!
SOS! éppen ma ugrottunk neki a gyári kipuffot átalakítani de szépen el is akadtunk már ott ,hogy a gyárit hogy vegyük ki a helyéről... Minden idomot leszedtem de nem akart kiférni a helyéről. Aztán az egyik Full-Gas -os barátom azt mondta ,hogy a segédváz tartó csavarokat is ki kell lazítani hozzá így feladtam a szerelést.
Szóval érdekelne,hogy ti hogy csináltátok
Ha ez nem megy akkor keresgélek rá valami sportdobot. Pl Öcsi tuning vagy az itt látott egyéb készítmények
csak nem mertem feszegetni ill lefele fesziteni a hátso dobot
Szabi : 1x én is megszenvedtem mire kivettem , de 2x a motorblokk alá tettem 1 krokodil emelőt ,a hátsó villa alá a hátsó emelőt.A segédváz csavarok kiszerelésekor annyira emeled a m.blokknál,hogy lazán tudjad kitekerni.Így 1-edül sikerült ki-be szerelni a dobot.
Gurulj át Öcsimesterhez,és pikk pakk megoldja minden bajodat!
Azt is,ha újjat csináltatnál,de a belezést is!szerintem!
Ja és van egy eladó gyári dobom 18.000-ért ha érdekel, későbbiekben ezt vissza lehet pattintani vizsgára..
és hhogy vetted ki...
SOS! éppen ma ugrottunk neki a gyári kipuffot átalakítani de szépen el is akadtunk már ott ,hogy a gyárit hogy vegyük ki a helyéről... Minden idomot leszedtem de nem akart kiférni a helyéről. Aztán az egyik Full-Gas -os barátom azt mondta ,hogy a segédváz tartó csavarokat is ki kell lazítani hozzá így feladtam a szerelést.
Szóval érdekelne,hogy ti hogy csináltátok
Ha ez nem megy akkor keresgélek rá valami sportdobot. Pl Öcsi tuning vagy az itt látott egyéb készítmények
érdekelne ,hogy hol csinálják ezt a dobot? ill. hol kellene érdeklődni?
Üdv