Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én mondeomban a motort 102 e km-nél cserélték!
Belenyúltak a rossz szériába.
Én szervizelek rendszeresen 2 Focus-t és egy Mondeo-t. 150-180e km van bennük és mennek rengeteget velük. Csak a szükséges kopó, forgó alkatrészeket kell cserélni.

Minden márkánál van néhány szarul sikerült darab...... nem tudni miért.
hát Neked meg mi bajod?
apámék hármat cseréltek egy éven belü. Mármint vettek egy Mondeót, a beszart, csere, majd megint, aztán elegük lett a harmadiknál, pénz vissza és Toyota.
szar is.
A Ford-hoz meglepően olcsó minden!
Jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!

De akor mindenkinek!

fletó is nyomja a církuszt mindenkinek !
miért, melyikhez olcsó?
Újonnn, a listaár alatt 2 milával kapnám
A Nissan egyik értelmes autója, a személyautói semmit nem érnek.
A Nissan alkatrész sem olcsó.....
Az utolsó két fordulónál már tolod?
Amiért még az elején írtam....trendi..."újjítás" kell a népnek....
holnap megnézek egy xtrailt, aztán nyilatkozok
Nekem elég lenne egy, csak adjanak hozzá pénzt is. Ez az apróság nagyon sokat eszik
100km/18liter benya áááá, ebből 6x megteszem a gépemmel a Bp-Győr távolságot oda-vissza...
Na akkor az minek?
Úgy kértem nektek
kykee ne duzzogj
Hmmmm holnap azt hiszem mocival megyek. Viszonylag szép időt igérnek.
Jó akko kussolok,vegyetek sokat
Na jó! Kicsi erőszakkal szemben hagynám magam rábeszélni 1-2-3 db ra
Szólj ha van,,,oda én is elkisérnélek!

Egyszer ültem a puritán katonaiban. Hát nem semmi vasdarab.
Fogyasztása meg teljesen rendben van !

Na meg ez nagyon ott lesz az úton!

Maximális dízel erő: soros hathengeres és VTT

Két turbófeltöltő, közvetlen üzemanyag-befecskendezés, a lehető legmagasabb fokú sportosság - a BMW X6 palettájának legerősebb dízelmotorja érdekes párhuzamokat vet fel a két benzines erőforrással. A Vezérelt töltésű ikerturbóval (Variable Twin Turbo; VTT) szerelt, 3,0 literes, soros, hathengeres dízel erőforrás szintén a szuperlatívuszok motorja. Teljesítménye 4.400 percenkénti fordulatszámnál 210 kW/286 LE, amivel világszerte kategóriája legsportosabb hajtóművének számít. A BMW X6 xDrive35d azonban egyéni, semmi mással össze nem téveszthető karakterrel, s egészen különleges műszaki megoldásokkal is rendelkezik.

E különleges aggregát jól hangsúlyozza azt a kiemelkedő szakértelmet és tapasztalatot, amivel a BMW immár a dízelmotorok fejlesztése terén rendelkezik. Teljes egészében alumínium forgattyúházával, a Vezérelt töltésű ikerturbó (Variable Twin Turbo; VTT) rendszerével és a piezo-injektorokkal működő, harmadik generációs common-rail üzemanyag-befecskendezéssel e motor valóban ideális adottságokkal rendelkezik ahhoz, hogy az imponáló erőt kiemelkedő gazdaságossággal párosítsa. A DIN szabvány szerint mért 194 kilogrammos saját tömegével e nagyteljesítményű dízelmotor mintegy 50 kilogrammal nyom kevesebbet, mint egy hasonló teljesítményszintű nyolchengeres konstrukció, ami szintén a BMW X6 xDrive35d menetdinamikai karakterének előnyére válik. Már 6,9 másodperc elegendő számára a 100 kilométer/órás tempó eléréséhez, csúcssebessége eléri a 236 kilométer/órát. E menetteljesítmények ismeretében az EU-tesztcikluson 100 kilométerre mért, csupán 8,3 literes átlagfogyasztás még kiválóbbnak számít.

A magas hatásfok mindenekelőtt a Vezérelt töltésű ikerturbó alkalmazására vezethető vissza. A VTT-feltöltésben alacsony fordulatszámokon csak egy kisebb méretű feltöltő dolgozik, amely alacsony tehetetlenségi nyomatékának köszönhetően már a gázpedál legenyhébb mozgására is késedelem nélkül, hatékonyan fejti ki teljesítményfokozó hatását. A fordulatszám növekedésével a második, nagyobb feltöltő is működésbe lép, az 580 newtonméter maximális nyomaték így már 1.750-es percenkénti fordulatszámnál megjelenik. A két feltöltő összehangolt működését különösen nagy teljesítményű motorelektronika biztosítja.
van
Behajtó vok, és hidd el, nagggyon sokan szeretnek
Na ezt a kocsi kipróbálos dolgot kipróbálom. Asszem egy Hummer szalonnal kezdek (ha van)
Abból még nem, csak ha el tudnak adni valamit.....