Belenyúltak a rossz szériába.
Én szervizelek rendszeresen 2 Focus-t és egy Mondeo-t. 150-180e km van bennük és mennek rengeteget velük. Csak a szükséges kopó, forgó alkatrészeket kell cserélni.
Minden márkánál van néhány szarul sikerült darab...... nem tudni miért.
apámék hármat cseréltek egy éven belü. Mármint vettek egy Mondeót, a beszart, csere, majd megint, aztán elegük lett a harmadiknál, pénz vissza és Toyota.
Nekem elég lenne egy, csak adjanak hozzá pénzt is. Ez az apróság nagyon sokat eszik
100km/18liter benya áááá, ebből 6x megteszem a gépemmel a Bp-Győr távolságot oda-vissza...
Két turbófeltöltő, közvetlen üzemanyag-befecskendezés, a lehető legmagasabb fokú sportosság - a BMW X6 palettájának legerősebb dízelmotorja érdekes párhuzamokat vet fel a két benzines erőforrással. A Vezérelt töltésű ikerturbóval (Variable Twin Turbo; VTT) szerelt, 3,0 literes, soros, hathengeres dízel erőforrás szintén a szuperlatívuszok motorja. Teljesítménye 4.400 percenkénti fordulatszámnál 210 kW/286 LE, amivel világszerte kategóriája legsportosabb hajtóművének számít. A BMW X6 xDrive35d azonban egyéni, semmi mással össze nem téveszthető karakterrel, s egészen különleges műszaki megoldásokkal is rendelkezik.
E különleges aggregát jól hangsúlyozza azt a kiemelkedő szakértelmet és tapasztalatot, amivel a BMW immár a dízelmotorok fejlesztése terén rendelkezik. Teljes egészében alumínium forgattyúházával, a Vezérelt töltésű ikerturbó (Variable Twin Turbo; VTT) rendszerével és a piezo-injektorokkal működő, harmadik generációs common-rail üzemanyag-befecskendezéssel e motor valóban ideális adottságokkal rendelkezik ahhoz, hogy az imponáló erőt kiemelkedő gazdaságossággal párosítsa. A DIN szabvány szerint mért 194 kilogrammos saját tömegével e nagyteljesítményű dízelmotor mintegy 50 kilogrammal nyom kevesebbet, mint egy hasonló teljesítményszintű nyolchengeres konstrukció, ami szintén a BMW X6 xDrive35d menetdinamikai karakterének előnyére válik. Már 6,9 másodperc elegendő számára a 100 kilométer/órás tempó eléréséhez, csúcssebessége eléri a 236 kilométer/órát. E menetteljesítmények ismeretében az EU-tesztcikluson 100 kilométerre mért, csupán 8,3 literes átlagfogyasztás még kiválóbbnak számít.
A magas hatásfok mindenekelőtt a Vezérelt töltésű ikerturbó alkalmazására vezethető vissza. A VTT-feltöltésben alacsony fordulatszámokon csak egy kisebb méretű feltöltő dolgozik, amely alacsony tehetetlenségi nyomatékának köszönhetően már a gázpedál legenyhébb mozgására is késedelem nélkül, hatékonyan fejti ki teljesítményfokozó hatását. A fordulatszám növekedésével a második, nagyobb feltöltő is működésbe lép, az 580 newtonméter maximális nyomaték így már 1.750-es percenkénti fordulatszámnál megjelenik. A két feltöltő összehangolt működését különösen nagy teljesítményű motorelektronika biztosítja.
Én szervizelek rendszeresen 2 Focus-t és egy Mondeo-t. 150-180e km van bennük és mennek rengeteget velük. Csak a szükséges kopó, forgó alkatrészeket kell cserélni.
Minden márkánál van néhány szarul sikerült darab...... nem tudni miért.
De akor mindenkinek!
fletó is nyomja a církuszt mindenkinek !
Újonnn, a listaár alatt 2 milával kapnám
A Nissan alkatrész sem olcsó.....
100km/18liter benya áááá, ebből 6x megteszem a gépemmel a Bp-Győr távolságot oda-vissza...
Egyszer ültem a puritán katonaiban. Hát nem semmi vasdarab.
Na meg ez nagyon ott lesz az úton!
Maximális dízel erő: soros hathengeres és VTT
Két turbófeltöltő, közvetlen üzemanyag-befecskendezés, a lehető legmagasabb fokú sportosság - a BMW X6 palettájának legerősebb dízelmotorja érdekes párhuzamokat vet fel a két benzines erőforrással. A Vezérelt töltésű ikerturbóval (Variable Twin Turbo; VTT) szerelt, 3,0 literes, soros, hathengeres dízel erőforrás szintén a szuperlatívuszok motorja. Teljesítménye 4.400 percenkénti fordulatszámnál 210 kW/286 LE, amivel világszerte kategóriája legsportosabb hajtóművének számít. A BMW X6 xDrive35d azonban egyéni, semmi mással össze nem téveszthető karakterrel, s egészen különleges műszaki megoldásokkal is rendelkezik.
E különleges aggregát jól hangsúlyozza azt a kiemelkedő szakértelmet és tapasztalatot, amivel a BMW immár a dízelmotorok fejlesztése terén rendelkezik. Teljes egészében alumínium forgattyúházával, a Vezérelt töltésű ikerturbó (Variable Twin Turbo; VTT) rendszerével és a piezo-injektorokkal működő, harmadik generációs common-rail üzemanyag-befecskendezéssel e motor valóban ideális adottságokkal rendelkezik ahhoz, hogy az imponáló erőt kiemelkedő gazdaságossággal párosítsa. A DIN szabvány szerint mért 194 kilogrammos saját tömegével e nagyteljesítményű dízelmotor mintegy 50 kilogrammal nyom kevesebbet, mint egy hasonló teljesítményszintű nyolchengeres konstrukció, ami szintén a BMW X6 xDrive35d menetdinamikai karakterének előnyére válik. Már 6,9 másodperc elegendő számára a 100 kilométer/órás tempó eléréséhez, csúcssebessége eléri a 236 kilométer/órát. E menetteljesítmények ismeretében az EU-tesztcikluson 100 kilométerre mért, csupán 8,3 literes átlagfogyasztás még kiválóbbnak számít.
A magas hatásfok mindenekelőtt a Vezérelt töltésű ikerturbó alkalmazására vezethető vissza. A VTT-feltöltésben alacsony fordulatszámokon csak egy kisebb méretű feltöltő dolgozik, amely alacsony tehetetlenségi nyomatékának köszönhetően már a gázpedál legenyhébb mozgására is késedelem nélkül, hatékonyan fejti ki teljesítményfokozó hatását. A fordulatszám növekedésével a második, nagyobb feltöltő is működésbe lép, az 580 newtonméter maximális nyomaték így már 1.750-es percenkénti fordulatszámnál megjelenik. A két feltöltő összehangolt működését különösen nagy teljesítményű motorelektronika biztosítja.
Na ezt a kocsi kipróbálos dolgot kipróbálom. Asszem egy Hummer szalonnal kezdek (ha van)