Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Kykee, ha nem tetszik ne vegyél
mester volt már a "postás" nálad ?
mI?
MAgyarországon lesz a Párizs-Dakar rally?Lőtereken keresztűl lesz az útvonal
Budapestről indul és Balatonfüreden lesz a cél!
Nem mondta,mert bízik a fiában!
Azt tessék...
HI. A gumit természetesen hidegen mértem indulás előtt
...meg jóbb is!
Nagyon giccses ilyen nagy dögökkel mészkálni és semmire nem jók.
Tuti,hogy sokat zabálnak,annyira jól nem mennek és ha terepezni kell akkor meg félti az ember a fényezést is!
Jó, akkor nem.....

Bocsi, cukrász vagyok.
de ezzel cáfolod azt, hogy nincs szükséged a hatos váltóra.
A Passatokat gyártották egyszerre 5 és 6-os váltóval, szóval ez nem teljesen igaz.
elutaztak két hétre és elkértem, amíg nincs új
Nem rossz az Avensis, de nagyon céges autó feelingje van
Mert ezt diktálja az "újjítási" piac.
Hosszú távon minden autó jóval kevesebbet eszik. Persze vannak kivételek, de az átlag nem jár álandóan sok száz km-et folyamatosan egygázon.

Az 5 és 6 sebességes váltoknál más a motorvezérlő programozása is. Ez az oka, nem csupán a fokozatok száma.
Hella.

Apád nem mondta, hogy ne hajtsd a kocsit !
nem értek egyet, most hajtom az apámét, 125LE dízel, nálam van egy hétig. A Passatból mindig hiányoltam egy hatodikat, magas volt a fordulat és a fogyasztás 5-ben, 8 liter,3600 az Avensis meg 6-ot kajál 150-nél 2200-fordulatnál.
A kéziváltós 6-os passatok is 1,5-el kevesebbet esznek hosszú távon mint a kézi 5.
De ha nem kell a hatodik akkor minek rakják bele a 300 lovasokba is?
A 6 sebességes kézi váltó, szinte úgyanaz, mint az 5. A végáttétel nem változik. Ja és trendi is!
Többnyire a 3. és 4. fokozat közé szúrnak be egyet.
Csak többször kell kigyorsítani=több benya fogy.
Egy erős, NYOMATÉKOS motorhoz nem kell sok fokozat.
Dody papa, mennyi az annyi? Nézegettem én is, de az 5-ös váltó elriasztott. Milyen modern technika az, ahol nincs ekkora motorhoz 6-os kézi?
Szia Bééb!

Nem kell lemondanod az álmaidról. Csak álmodj mellé sok-sok pénzt is!
Francba, akkor le kell mondanom BMW-s álmaimról.... Nem baj, van népautónk, az talán ócsóbb...
Drága Dody!

A kötelező szervizeket is meg kell csinálni valakinek és a kívánságra történő egyedi extrákat is be kell szerelni.
Ezen felül ott vannak még a forgó, kopó alkatrészek amiket időnként cserélni kell.
Na és néha össze is törik az emberek az autójukat, ezért futóművet is rendbe kell rakni néha, stb...


Viszont ha alkatrész ill. tartozék kell majd, azt megoldjuk kedvezményesen, ha gondolod.

BMW-t ne vegyél, hacsak nem vagy tele lével. Ennél a 3 betűs járgánynál igen vastagon fog a cerka.
Itt a telephelyünkön bérelnek műhelyt a BMW-s srácok, háááát hegyekben állnak az új/régi BMW-k. 98% elektromos hiba.

Ha Santa Fe-d lesz, nem bánod meg!

Csao
Szerelő?

Kedves Gino!
Ehhez a típushoz az nem kell, ezt mondták a kollégáid !
Na akkor nem bolygatlak, meg már hárman küldtek is ajánlatot.
Vagytok mint oroszok.

Tudod a BMW X6 ot nézegetem csak még arra várni kell pár hónapot ez meg van raktáron.
Csaó!
Dody
De hidegen állítjuk be a guminyomást!

Meleg állapotban megnő a nyomás a gumiban, ez bele van számolva a hidegen történő beállításba!
Ne vitatkozz!

Melegen közlekedünk a gumival nem hidegen!
Guminyomást hidegen állítunk!
Elöl legyen 2.2 hátul meg 2.0,de melegítsd elötte és úgy fújd,ha lehet pontos műszerrel
Szóval a gumunyomással kapcsolatban. Nekem gyárira van fújva 2,5 elől hátul. Tulajdonképpen nekem is ,, pattog ,, ezzel a nyomással és a 75 kilómmal. Énis engedjek vissza de, .
Maci, megrendeltem a kormányt, 1-2 hét míg megérkezik, majd ha fent lesz megnézheted hogy ez milyen...
A dátumot még találjuk ki, az ebéd helyfoglalás miatt is.

Mit szólnátok ehhez?

Sopron-Fertő tó Klán Túra 2008



Találkozás:
8:00 órakor, Budaörsi AGIP kútnál (M1-M7 kivezető szakaszán)

Útvonal:

Budaörs, 7-es út Martonvásár, Velence, Sukoró, Pákozd, Székesfehérvár, 8-as út, Csór, Várpalota, Veszprém

Táv: 110 km
Érkezés kb. 10 óra
Pihenő: 30 perc


Veszprém, 8-as út, Márkó, Herend, Városlőd, Devecser, Somlóvásárhely, Tüskevár, Karakó, Jánosháza, 84-es út, Káld, Gérce, Hegyközség, Sárvár

Táv: 90 km
Érkezés kb. 12 óra
Pihenő: 30 perc


Sárvár, 84-es út, Rábapaty, Zsédeny, Tompaládony, Simaság, Újkér, Lövő, Sopronkövesd, Nagycenk, Kópháza, Sopron

Táv: 60 km
Érkezés kb. 13 óra 30 perc
Pihenő + Ebéd: 90 perc


Sopron, Sopronkőhida, Fertőrákos, Fertő tó kikötő, Balf, Fertőboz, Hidegség, Fertőhomok, Hegykő, Fertőszéplak, 85-ös út, Fertőszentmiklós, Kapuvár

Táv: 45 km
Érkezés: kb. 16 óra
Pihenő:30 perc


Kapuvár, 85-ös út, Csorna, Enese, Győr, 1-es út, Gönyü, Komárom, Tata

Táv: 110 km
Érkezés 18 óra 30 perc
Pihenő:30 perc


Tata, Tatabánya, Bicske, Budapest

Táv: 70 km
Érkezés 20 óra 15 perckor.



Összesen megtett kb. 500 km



Jelentkezők:

1. Gino
2. Ze
3. kykee
4. ricardo
5. fndi
6. nopara
7.
válasz erre előzmény