Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nehülyülj, a legjobb párosítás. Ilyen diplomával és kapcsolatrendszerrel bármelyik nagyobb cég két kézzel kap utánad. Mondjuk az ilyen embereket nem az interneten keresik, mert főleg kinnlévőségek kezeléséhez, illetve nem teljesen "etikus" cégtranzakciók lebonyolításához kellenek. Nálunk is van egy ilyen muki, nem keres rosszul. Igaz, gyomor is kell hozzá...
Köszi!a 3.és a 6.ik fokozat csoportketeke és a léptető villa!
Mosogatás?
A garancia a motor blockjának egészére vonatkozik!
Üdvözlet beton riderek!
Tutis, te eladtad a BT-ket?
a váltóban a léptetővilla ment neki el, és az ahhoz kapcsolódó cuccok.
Igaz hogyha nem jól tudod hasnálni a hátsóféket, abból még bukás is lehet, mert hamar megindul kifele a hátulja. Viszont szerintem néha elengedhetetlen a hátsófék, pl sorok között araszoláskor. Akkor könyebb a hátsóval fékezgetni és simán kormányozni mint az elsőfékkel vacakolni.. Nagy sebességnél viszont sose szabad a hátsóval kezdeni. Csak ha nagyon gyakorlott vagy!
Kykee, Neked pontosan mi sérült? Mert lehet tudok segíteni, otthon van egy 10.066 km-es sérült blokkom. Ha túl sokba van az anyagköltség, vagy hiányzik valami, hívj fel, hátha nekem van..
a külföldi témához: szar a szakmám, jogász és rendőrtiszti diplomám van, angolul és németül jól beszélek, de kint nem tudom mihez kezdenék. Ötlet?
Köszi, Brian, lesz még olyan is. De tényleg másképp viselkedik vele a motor, már nagyon várom, hogy legyen valami melegebb idő.

A hátsó féket én sem használom, motorfék és elsőfék, max vészféknél a hátsó. Motopityu, vigyázz a hátsóval, ABS nélkül pillanatok alatt elkezd csúszni a hátulja.

Kykee, van egy rossz hírem. A Blackmotors azt mondja, nem terjed ki a gari a váltóra és a kuplungra sem.
Na mek a törpéket úszatni THX
Kykee, bocsi! Beszéltem anyukáddal, holnap átugrok hozzá a XVI-ba.
Köszi addig is sok örömöt a géphez
Szia Zoli. Még nem készült itthon kép. A Hétvégén megoldom. Üdv.
Most az van fent,de van egy új garnitúra Diablóm is.
István!Képet rakj föl lécci
Brian értem, amit irsz. 1 gonddal kevesebb. De eddig 1+1 fékkel hamrabb megálltam. Nem bírtam ki,
30 percre kiugrottam 10 km lopakodóban fékezgetésekkel. Háááát a hátsó itt ma nem igazán jött be. Hol azt éreztem, h szinte nem fog. Hol meg nyúlós rágógumit. Elsővel nem volt gond. Szépen adagolva faxa volt. mindkét gumi meglangyosódott . Syrus bocsi de több időm nem volt.
mikor csúszik az út akkor jó a hátsó keresztbe rakni
Pedig a fényképeken Continental van
A "Profi" kicsit erős túlzás
De valóban soha nem használtam hátsó féket, pedig biztosan van/lenne értelme, csak nem tudok az elsőfék-gázfröccs-kuplung-váltókar négyesbe agyilag még egy jobblábmozgást "programozni"
István!Képet lécci rakjál föl Ádám akart küldeni csak mindig ledobálta őt az msn
HI Brian, üdvözöllek. Profiként persze, h csak az első féket használod Nekem bejön ez az
első + hátsó. Dehát messzevagyok még a jó motorozástól ehhez a közel 100 Le hőz.
De nagyon tetszik
Én is elégedett vagyok vele
Nem olcsó mulatság
Legközelebb felszerelem és ki is centírozom a nálam vett gumit, de sajnos a kézi szerelőmmel csak melegebb időben problémamentes a felszerelés, amikor a gumi lágyabb

Amúgy örülök, hogy elégedett vagy a Pirellivel
Itthon tragédia a helyzet.Én három munkahellyel felét se keresem mint a férjem.És ez csak rosszabb lesz.Hiába van az embernek x diplomája,ha nincs szerencséje.Kint sima hegesztő papirral szarrá keresik magukat az emberek.
HI. Ha 10 évvel fiatalabb lennék már itt sem lennék. Szivesen dolgoznék külföldön a jövedelmet
pedig itthon költeném el. 42 évesen már nem akarok ugrálni. Ha csak az ember az életében nem kapna
hozzá egy ,,lökést,, akármilyen okból kifolyólag. Mimt irtam az ismereségi körömben a külföldön dolgozok köréből a többség megtalálta a számítását. Itthon főállás + bt. az oktatásra + éjszakai meló,
ja és a drágám is dolgozik nem is keveset. Na így élünk meg. És van akinek a szemében én vagyok a
genyó stb....... Sikerült az agyamat felba...........i . Még jó. h egy motoros topikon vagyunk