Nem kell végsebességben gondolkodnod!Én is metem végsebiben ,de sokkal jobb túrázgatni és a tudat veled suhan,hogy ha kel akkor van még tartalék még bőven!Akár legyen az egykeréken is!
nem állandoan csak ahogy emlittetem a mostani csapatunk gsxr600,bandit1250,cbf600 stb álltalába feltartom öket mert vannak utszakaszok ahol megyegetnek 2kilokat a másik 170 nincs plussz tartományom ha elöznöm kell és az lc4-et amugyse erre találták ki nem?jobb lessz le cserélni!ja városba amugy ÉN vagyok a jobb nem "führer"?
Nagyon másképp "működik", mint egy egyhengeres motor. Nekem az Lc4, rázós, szitálós, instabil motornak tűnt.... mondjuk nem utcai gumi volt rajta, hanem olyan vegyes féle.
A GSR csak úgy suhan, rettentő stabil és nagyon jól kezelhető!
Biztos szeretni fogod!
A GSR nagyon más!
Én próbáltam Lc4-et és meg kell mondjam, hogy felejthető élmény volt.
Viszont a Super Duke II, na....az igen komoly! Attól nagyon meglepődtem...
Tud valaki olcsó alkatrészt gsr-hez egy tankra lenne szükségem szin mindegy csak horpadás ne legyen rajta. Ujjonan nagyon drága 170
1. 107 km/h
2. 146 km/h
3. 184 km/h
4. 207 km/h
5. 238 km/h
6. 263 a vége!
Nekem 14500 fölött mutat mikor tilt! Enyhe lejtön Füredről Veszprémbe a négysávoson! Volt kapaszkodni valóm!
Súlyom 96kg!
üdv: kykee a dadogtató pilot!
Meg hát!
Neked megvan még a leszabályoztató táblázatom?
A GSR 185-öt megy 3-ban....
Mi a gond vele?
Én sosem veszekedtem senkivel!
Nagyon másképp "működik", mint egy egyhengeres motor. Nekem az Lc4, rázós, szitálós, instabil motornak tűnt.... mondjuk nem utcai gumi volt rajta, hanem olyan vegyes féle.
A GSR csak úgy suhan, rettentő stabil és nagyon jól kezelhető!
Biztos szeretni fogod!
A GSR nagyon más!
Én próbáltam Lc4-et és meg kell mondjam, hogy felejthető élmény volt.
Viszont a Super Duke II, na....az igen komoly! Attól nagyon meglepődtem...