Ne felejtsük el, hogy ez egy sportmotor blokk, ami fordulatra van teremtve!
Azt az alacsony fordulszámnál jelentkező lyukat, egy fokozattal alacsonyabb fokozattal (így magasabb lesz a fordulatszám) lehet elkerülni.
Így nem is dadog, hanem folyamatosan "beszél"...
Nekem így sikerül....
Pedig a befecskendező rendszerben vannak "lyukak", én is tapasztalom. Nem tudom hanyas fordulatnál (alacsony) ha egy milliméterre visszább engedem a gáz, a motor olyan mintha megtorpanna. Ennél finomabb gázadagolás nincs. Túl alacsony fordulaton meg dadog is. Ilyenkor a kuplunggal kell játszani..Ezt pár teszten is megírták. Bár ezek minimális hibák, észre sem lehet szinte venni..
Ledöntve, nem ideális viszonyok között (jó, pormentes aszfalt ..stb.) hirtelen ráhúzva a gázt persze, hogy megcsúszhat a hátsó gumi. Finomabban kell a gázt odahúzni neki és amikor megtapadt, akkor tovább.
Ez nem a befecskendező rendszer hibája és nem a GSR-é. Szinte mindegyik Suzukiban (nem a Gs-re gondolok ) a kategóriában és felette SDTV rendszer van. Akkor mindegyik motor el van b@1szva?
Nem hinném.
A "koppanás" effektus pedig láncfeszesség ellenőrzést kíván.
Ha pedig motorfék után rárántod a gázt és az a "koppanás" zavar, akkor finomabbnan kell kezelni a gázkart (nem okítani akarlak, ne értsd félre) pl. nem kell mindig visszaengedni koppra, aztán ráhúzni, aztán vissza ha elég....
Ez amolyan "szögletes", "darabos" járatás/járás.
Erről a V2 tulajdonosok sokat tudnának mesélni... Szokni kell.
Finom gázmozdulatok.....
Van 2 jegyem Brno-ba most hétvégére a Moto GP-re 5000/jegy,ha valakit érdekel akkor írjon!
Tudom hogy későn szólok de most mondták vissza és megmaradt!
Szóljatok ha érdekel vkit!
SÜRGŐS!
Sajna hajlamos rá a GSR! Nekem Pirelli Diablo-val, de Dunlop D208-al is eljátszotta uganezt! Amikor lendesen le van döntve kigyorsításkor elforgatja a kereket. Nem skierült valami fényesen a befecskendező rendszer vezérlése, kicsit digitálisan műxik a GSR. Nekem mindig koppan, ha ráhúzom a gázt.
Azt az alacsony fordulszámnál jelentkező lyukat, egy fokozattal alacsonyabb fokozattal (így magasabb lesz a fordulatszám) lehet elkerülni.
Így nem is dadog, hanem folyamatosan "beszél"...
Nekem így sikerül....
Ez nem a befecskendező rendszer hibája és nem a GSR-é. Szinte mindegyik Suzukiban (nem a Gs-re gondolok ) a kategóriában és felette SDTV rendszer van. Akkor mindegyik motor el van b@1szva?
Nem hinném.
A "koppanás" effektus pedig láncfeszesség ellenőrzést kíván.
Ha pedig motorfék után rárántod a gázt és az a "koppanás" zavar, akkor finomabbnan kell kezelni a gázkart (nem okítani akarlak, ne értsd félre) pl. nem kell mindig visszaengedni koppra, aztán ráhúzni, aztán vissza ha elég....
Ez amolyan "szögletes", "darabos" járatás/járás.
Erről a V2 tulajdonosok sokat tudnának mesélni... Szokni kell.
Finom gázmozdulatok.....
Szerintem....
Bőr 2részesek:1 Spool vagy 2 Berik?
Árban csak 10pénz a külömbség!
Voltam ott ahol mondtad és fel is próbáltam,sőt el is rakattam! Má csak ki kéne csengetnyi!
Remélem a héten,de legkésőbb jövőh elején ....
Azt én is adnám!Ki tudja még ez is lehet!?
Van 2 jegyem Brno-ba most hétvégére a Moto GP-re 5000/jegy,ha valakit érdekel akkor írjon!
Tudom hogy későn szólok de most mondták vissza és megmaradt!
Szóljatok ha érdekel vkit!
SÜRGŐS!
Ha elmentél oda ahova mondtam és megvetted amit mondtam, akkor majd mond el amit el kell majd róla mondani
MI lessz ma is,már most 27 fok van!