Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom mobile.de-n meg még több is van. Viszont anno mikor a motor választáson voltam sok típust megnéztem, mérlegeltem és a GS jött ki győztesül. Számomra egyik legfontosabb szempont a 2. személy """kényelme""", az alacsony fogyasztás (6-7 liter alatt), az olcsó szervízelés, alkatrészellátás, és a legfontosabb a megbízhatóság.
Majd felebol mar bandit van 25kw os papirral.
Egy szervizbe betolva siman lehet alapotot felmerni es nem 800e lesz az ara.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsf_600_bandit/suzuki_gsf_600_bandit_25kwos-12193905
persze akkor ha többet kérdezel le...
Még mindig beszélitek a semmit. Közben megnéztem, úgy tűnik 2010-től vannak benne az adatok.

https://www.autonavigator.hu/c...

kb 300 Ft és már okosabb lennél.

Hogy miért kopott a műszerfal?

Vagy cserélte az órát és nem is annyi van benne, vagy azt sütötte a nap garázsban. Én már régen lekérdeztem volna. Ha magadja az adatokat akkor okosabb leszek, ha nem akkor is (de akkor biztos nem mond igazat)
Nezd meg a youtuben, hogy hogyan alakitjak at az F -s verziot, mennyivel modernebb a lampaja.
Tudom, csak az a baj, hogy nekem naked kellene.. :(
Látod, az enyém full gyári.
Na pont az ilyenek miatt írtam ide! Köszönöm az észrevételeidet, mivel nem vagyok tisztában a típussal, melyik évben milyen dolgokkal rakták össze ezért ezek elcsisszannak a szemem előtt. A doboztartót viszont megkérdeztem. Azt mondta, hogy nem sokkal miután megvette rakatta fel, mert nagy túrákra is készült (lehet el is jutott akkor ezek szerint )
Az indexeket nem cserélhette azért, mert a doboztartó miatt alapból hátrébb van és kötözgetés helyett inkább vett 4 ugyan olyat? Lehet megérdeklődöm.
Csak egy észrevételért belepofáznék, ha nem gond.
Indexek, kormány miért nem az eredetiek, a műszerfal miért látszik kopottnak és ki szerel fel doboztartót, ha 13 év alatt megy 4900km-et???
Nálam kb. ua. Amit tudtam megcsináltam magam, amit nem szerelő, de minden le volt-van jegyezve, dátum, km, milyen alkatrész, hol lett vásárolva, mennyiért stb. Ezt egyébként oda is adtam a srácnak, aki megvette a gs-t.
Na ez majdnem az az eset, mint amilyen az én gépemmel történt: 5,5 évesen vettem 10500km-rel úgy, hogy a 4 éves korában lejárt a műszakija és 1,5 évet állt. 2 bejegyzés volt összesen a szervizkönyvben. Szervizbe én sem hordom, eddig minden karbantartást és javítást meg tudtam (szakszerűen) magam oldani. Viszont minden dokumentálva van: adatlapok, számlák, fényképek, excel tábla, alkatrész típusok, boltok, stb... Megvan a korábbi tulajdonosok neve és akkori elérhetősége is (bár ez nyilván már nem releváns). Szóval új koráig visszamenőleg megvan minden adat róla. Főleg magam miatt csinálom, de minden bizonnyal egyszer majd, ha eladom, akkor ez is számítani fog (remélem).
Jogos, tán ez a leg1xrűbb és legmegbízhatóbb adat. Ha akkor még nem akarta eladni, biztos nem is lett tekergetve. Ahogy elnézem 2019-ig van vizsga, szóval 3 vizsgának (17, 15, 13) a km állása meg kell hogy legyen...
mi a kérdés? Van rajta műszaki?

ha van akkor rendszám és alvázszám birtokábn otthonról le lehet kérdezni, hogy 2012-től a műszaki vizsgák esetében mennyi volt a rögzített km óra állás. Ha addig nem volt tekergetve akkkor évente csak pár 100 km-t emelkedhetett a km benne.
igen ezekre gondoltam én is,de most amit írt perik azt is értem hogy az első szervíz 6ezer akkor még nem volt hozzányúlva ha valós 4500km van a gépben.
Nem rossz az, ha a szervizszámlák - munkalapok is benne vannak, mint pl. az én vasam esetében volt. Így tudom, hogy 24 ezernél az egyik lapkát cserélték a szelepeknél. Mióta megvettem, azóta nincs vezetve, hiszen magam tartom karban.
Ez jó ez a szervizkönyv duma. Asszem 6000km a szerviz intervallum. Max. annyi lehetne benne, h évente lecserélték az olajat, de ha nem mentek vele, akkor azt se nagyon cseréltem volna. Igazándiból nemtom mi kéne, h benne legyen. Ezt mondjuk a tulaj mondhatta volna, ha van egy csöpp esze, vagy tényleg van benne vmi kamu...
Igen ez egyértelmű.

Ez is egy olyan helyzet hogy kinek mennyit ér meg az adott motor.
Akiket köt az A2 és esetleg hosszabb távra tervezik a motort nem csak tanulónak azok az emberek adnak érte többet, én úgy gondolom.
Egyébként akkoriban ez volt az egyik legdrágább gép a HaHu-n, 549-ről alkudtam le.
Ha valakit nem köt az A2 korlátja, az 8-900.000,- forintért sokkal komolyabb gépet vehet, kitűnő állapotban.
Szóval nem értem, hogy a GS500 miért értékelődött fel ennyire - azért annyira nem jó motor.
(Nyáron lesz 3 éve, hogy a végig vezetett szervizkönyves, gyakorlatilag karcmentes 2007-es GS-emet 500 ezerért hoztam el egy pécsi Suzuki márkakereskedésből, nullkilométeres láncszettel és nullkilométeres Pilot Street Radial gumikkal úgy, hogy előtte 3 hónapig állítólag még csak érdeklődő sem volt rá. 37k km-rel.)
tavaly tavasszal ugyanebben a cipőben voltam mint most ő amikor a mocikat nézegettem,volt még 900ért is de ahogy jött a tavasz elvitték azt is mint a cukrot,meg szinte az összeset ami nem a 300-400ezres leharcolt kategória volt,szerencsére az eladó akitől vettem megvárt a mocival elég korrekt volt részéről így sikerült az enyémet megvennem.
Ezeket jól írtad.
Ennyiért nem fogják elkapkodni szerintem - túl sok pénz ez egy olcsó, primitív, és mégis csak 14 éves motorért.
Értem, köszönöm!
Minden képp, de mire meglesz rá a della, lehet már meg sem lesz, csak már "készülődök" :D

@bogyo112
Igen, ez jogos állítás! Gondoltam is rá, csak elfelejtettem megkérdezni :/
A km-től függetlenül - a kora miatt - erre is azonnal költenéd kell: 14 évesek azok a gumik!
fekete vázas úgyhogy espannya..

Hát nem tudom keveslem a km-et nagyon,de viszont tényleg szép állapotban van,előfordulhat hogy tényleg ennyire keveset használták,bár ha én új motort vennék vezetném a szervízkönyvet legalább. Ha megadja az adatait akkor mindenképp kérd el tőle az utánajáráshoz,csekkold le.