Persze, ilyesmikre odafigyelek. Én ahogy tekerem az anyát, a fordulatot számolom.
Amúgy talán meg is van a hiba. Kivettem ma a kereket és megnéztem a csapágyakat. A fék felőli teljesen be van állva. Kézzel csak nehezen tekerhető, akadozik. Holnap kap 2 újat, mert akkor már csere mindkettő.
Adnak hozzá tömítést. Nem bonyolult a csere, csak ne törd bele a csavart a szűrőfedél visszatekerésénél, mint itt egy páran.
Motul teljesen jó bele.
Kicsit járasd előtte, de ne legyen túl forró a gép, mert megégeted magad. Olajpálca ki, alul leeresztő csavar ki, olaj le. Elől középen olajszűrőház fedél le (3 anya), szűrőcsere (kend be olajjal az új szűrő gumitömítését, szűrőfedél tömítés csere, fedél vissza. Figyelj rá, h a tömítés végig bent legyen a vájatban és még1x, ne törd el a tőcsavart.
Olajleeresztő csavar vissza, mehet az olaj, persze várd meg míg lehűl teljesen a motor, mert ugyibár hideg olajat meleg motorba nem töltünk.
Hajrá!
Üdv Urak.
Beköszöntem már ide még a télen motorvásárlással kapcsolatban.
Nos kilett nézve a példány,múlthéten el is hoztam haza. 2003 japó.
Itt egy kép róla,lehet hogy felismeri(k) az előző tulaj(ok) ha itt van(nak) esetleg a fórumon.
Nos a kérdésem az lenne hogy mennyire bonyolult lecserélni az olajat szűrővel együtt itthon házilag,illetve a menete mi lenne,előbb kicsit járatni kell esetleg?
(Motoralkatresz.hu) amit ad gs500-ra olajszűrőt azzal jár tömítés is? Motul 5100 10w40-et ajánlottak bele.Hogy jelenleg milyen van azt nem tudom,szép tiszta és "parfüm" illatú :D
Leszedett keréknél fel kéne akasztani és megrángatni,a szorulásra nem magyarázat de a sétálásra lehet.
Én majd falramásztam egy berugózáskor kattanó hangtól.Darabra szétszedtem segédvázig de semmi,majd rá 2 hónapra blokktartó csavar menetes távtartója kilazult,hiába húztam minden blokktartó nyomatékra kattant,mikor célszerszámmal érintőre állítottam a távtartót és úgy húztam meg jó lett.
Szal vannak fura dolgok.
Nem gumis húzza, kiszerelt kereket gumiztatok. Szerintem nem húztam túl - eddig legalább is nem volt ilyen. Csak a csapágyra tudok gondolni..... Nyilván, ha lesz rá időm, kiszerelem a kereket és alaposan átnézem, egyelőre agyalok és tanácsokat fogadok.
Még jó hogy hétfőn menten egy karikát napsütésben és 14-15 fokban.
A májusi eső aranyat ér............az áprilisi hó mit?
Azért a Mátra se gyenge...
https://www.idokep.hu/hirek/ke...
Amúgy talán meg is van a hiba. Kivettem ma a kereket és megnéztem a csapágyakat. A fék felőli teljesen be van állva. Kézzel csak nehezen tekerhető, akadozik. Holnap kap 2 újat, mert akkor már csere mindkettő.
Motul teljesen jó bele.
Kicsit járasd előtte, de ne legyen túl forró a gép, mert megégeted magad. Olajpálca ki, alul leeresztő csavar ki, olaj le. Elől középen olajszűrőház fedél le (3 anya), szűrőcsere (kend be olajjal az új szűrő gumitömítését, szűrőfedél tömítés csere, fedél vissza. Figyelj rá, h a tömítés végig bent legyen a vájatban és még1x, ne törd el a tőcsavart.
Olajleeresztő csavar vissza, mehet az olaj, persze várd meg míg lehűl teljesen a motor, mert ugyibár hideg olajat meleg motorba nem töltünk.
Hajrá!
Beköszöntem már ide még a télen motorvásárlással kapcsolatban.
Nos kilett nézve a példány,múlthéten el is hoztam haza. 2003 japó.
Itt egy kép róla,lehet hogy felismeri(k) az előző tulaj(ok) ha itt van(nak) esetleg a fórumon.
Nos a kérdésem az lenne hogy mennyire bonyolult lecserélni az olajat szűrővel együtt itthon házilag,illetve a menete mi lenne,előbb kicsit járatni kell esetleg?
(Motoralkatresz.hu) amit ad gs500-ra olajszűrőt azzal jár tömítés is? Motul 5100 10w40-et ajánlottak bele.Hogy jelenleg milyen van azt nem tudom,szép tiszta és "parfüm" illatú :D
Én majd falramásztam egy berugózáskor kattanó hangtól.Darabra szétszedtem segédvázig de semmi,majd rá 2 hónapra blokktartó csavar menetes távtartója kilazult,hiába húztam minden blokktartó nyomatékra kattant,mikor célszerszámmal érintőre állítottam a távtartót és úgy húztam meg jó lett.
Szal vannak fura dolgok.