Ataaa, járható, én rendszeresen tekerek át, mert ott lakik egy haverom. Engedéllyel még kocsival is, bár terepjáró nem árt hozzá. Asszem a másik út is Solymár felé, de most nem vagyok otthon, így most nemtom pontosan. Vadárnap érek csak haza, majd tétképen megnézem mire gondolsz..
Én már nagyon várom!
Szerintem lemehetünk Sanyiékkal, megcélozzuk rögtön Senjt. Valahogy nincs kedvem most Boszniába menni...
Aztán onnan a következő napokon lehet csillag túrázni Északra, Délre, meg a hegyekbe is.
Telki és Nagykovácsi között járható bicóval a Telki út? (amelyiken van az Anna vadászlak) Nincs lezárva, nem magántulajdon?
A másik, hogy Nagykovácsiban az Ady Endre utca-Kálvária sétány-Túrista úton át lehet menni Solymárra? (szintén bicó )
Igen, a sok kosz ér neki a lánc/lánckeréknek, elég rendesen össze tud gyűlni.
Az első lánckerék az kicsit lötyögős a bordás tengelyen. Először én is azt hittem hogy ez valami vicc, de ez ilyen és nincs vele gond.
6000-es fordulat környékén vagy az alatt van egy kis visszaesés a teljesítményben a GS-eknél. Valószínűleg nem 6-ban értél arra a sebességre, azért 90-100 -nál érezted.
Mióta van GS-ed?
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy az első lánckeréknek kell e lenni e logásnak a bordás tengelyen előre hátra illetve egy kicsit billeg azért kérdezném mert ha forgatom a kereket akkor ugy hallom mintha bele érne valamibe ismerösöm szerint a láncot illetve a deknit belülről ki kelene takarítanom azért ilyen a hangja lehet hogy ez a baja?
A másik kérdésem az peddig hogy 90-100 tempó között érzek egy meg torpanást olyan mintha egy pillanatra nem kapna benzint a karbi de utána újra húz nálatok nincsen ilyen megtorpanás?Most volt karbi tisztitás szinkron meg szelephézag állítás.
Köszönöm előre a választ
Megoldódott, a szomszéd kisgépszerelő, és pont volt 2 ilyen csavarja! Tettem is rá menetrögzítőt... Remélem többet nem rázza ki. Honnan ismered Kaparót? :D
Hogy a fene vinné el! Reflexből ctrl + v-t nyomtam... Tessék elfelejteni a számot! :D
Szóval amit akartam:
Út közben fémes csilingelés. Itthon nézem, a kipuf rózsa csavarjait kiköpte az egyik oldalon és leesett a rózsa. Vasárnap pedig nem tudok szerezni sehol csavart...
Nekem produkált hasonlót nemrég. Sokat állt úgy vettem. Légszűrőt próbáld minnél tisztábbra mosni én ezt alvázvédőzős pisztollyal csináltam benzinnel. Karbikat lekapod. Kívülről megmosod. Szétszeded. Felső fedél alatt lesz 1-1 O gyűrű erre vigyázz. Tisztitsd ki megfelelően. Levegőcsavarokat tedd 2,5-2,5re. Fals levegőre figyelj hogy nem legyen ha összedobod. Kínáld meg 2 új gyertyával(nem drága) és egy benzinszűrővel. Ezután rálestem a benzin szintre. Kis méretű átlátszó benyacső az ülepítőre felhajlítva és kinyitod a kieresztő csavart alul. Nekem mind 2 oldalt a csésze és a karbiház találkozásánál volt. És végül én egy ilyen szinkronmódszerral lőttem be. Tökéletes lett.
Sziasztok. Februárban vettem egy GS-t. Már akkor lehetett tudni, hogy a karbi el van állítva. A baloldali idáig túlfolyt. Használtam, a túlfolyás megszűnt, viszont most néha felpörög alapjáratról 3000-ig. Illetve alapjáraton néha durrog. Gyertya eléggé kormos. A jobboldali szerintem nincs piszkálva. Szépen ki van égve a gyertya. Holnap ki akarom takarítani és beállítani a karbit. Van valakinek tapasztalata karbi tisztításban, szinkron és alapjárati keverék beállításban? Jó tanácsokat, leírásokat szívesen fogadok. Előre is köszönöm.
Roland is mondta hogy jönne, meg lehet egy ismerősöm, de az nem biztos.
Szerintem lemehetünk Sanyiékkal, megcélozzuk rögtön Senjt. Valahogy nincs kedvem most Boszniába menni...
Aztán onnan a következő napokon lehet csillag túrázni Északra, Délre, meg a hegyekbe is.
Telki és Nagykovácsi között járható bicóval a Telki út? (amelyiken van az Anna vadászlak) Nincs lezárva, nem magántulajdon?
A másik, hogy Nagykovácsiban az Ady Endre utca-Kálvária sétány-Túrista úton át lehet menni Solymárra? (szintén bicó )
Az első lánckerék az kicsit lötyögős a bordás tengelyen. Először én is azt hittem hogy ez valami vicc, de ez ilyen és nincs vele gond.
6000-es fordulat környékén vagy az alatt van egy kis visszaesés a teljesítményben a GS-eknél. Valószínűleg nem 6-ban értél arra a sebességre, azért 90-100 -nál érezted.
Mióta van GS-ed?
Azt szeretném kérdezni hogy az első lánckeréknek kell e lenni e logásnak a bordás tengelyen előre hátra illetve egy kicsit billeg azért kérdezném mert ha forgatom a kereket akkor ugy hallom mintha bele érne valamibe ismerösöm szerint a láncot illetve a deknit belülről ki kelene takarítanom azért ilyen a hangja lehet hogy ez a baja?
A másik kérdésem az peddig hogy 90-100 tempó között érzek egy meg torpanást olyan mintha egy pillanatra nem kapna benzint a karbi de utána újra húz nálatok nincsen ilyen megtorpanás?Most volt karbi tisztitás szinkron meg szelephézag állítás.
Köszönöm előre a választ
Szóval amit akartam:
Út közben fémes csilingelés. Itthon nézem, a kipuf rózsa csavarjait kiköpte az egyik oldalon és leesett a rózsa. Vasárnap pedig nem tudok szerezni sehol csavart...