Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A péntek is jó!
Én sem akarok ázni, fagyoskodni.
Napsütés, kanyargás, nézelődés, sör, fagyi...
Zoli, mikor tervezed az 577-et. Ha nem megyünk többnaposra, akkor én szombaton lehet nem fogok ráérni. Vasárnap viszont mennék valahova...ahol süt a nap.
Nem tudom mit mondjunk. Rá vagyunk izgulva a dologra, de 3 napig ázni nem lenne jó. Áttehetnénk május 1-re és most menni 1 naposokra itthon amit Zoli is írt vagy nem kötelező a partra menni, mehetünk máshová ahol jó az idő.
Várjuk meg Sanyiék mit mondanak ma estig.
OK de megyünk vagy nem?
Ha nem betervezek egy Besztercebányát meg egy Mecseket magamnak.
Még mindig esőt mutat, ha végiggörgeted a 4 napot.
http://hu.sat24.com/hu/forecastimages
Namostakkor mi a verdikt?
Közelebb van május 1. az os 3 napos.
Nyugi, ha nem jön össze, még ott van Pünkösd!
Persze még akkor is eshet. 2-3 éve ezt játsszuk...
Hááát, nézzük meg holnap mit látunk, a Dóri által nézett the weather channel-en 3 nap esőt ír jelenleg.
Basszus ne csinaljuk mar megint az esotancot.
Akkor megyünk pénteken?
Mutat egy kis esőt szombatra, a vasárnap jobban néz ki:
http://hu.sat24.com/hu/forecastimages
Holnapig tudni kéne, mert akkor megkötöm a biztosítást, meg váltok valutát is.
Én is. :-)
Írtam privátot ! :)
Nem drága a lapka, de sikkoszoruvel senki nem foglalkozik? Én magamnak leszedtem a lapka aljabol, a szelep felőli oldalbol pont annyit, amennyit kellett. Ingyen van .. és hibátlan megoldas
Nálam mind a négy lassan és egyenletesen nőtt, és 61 000-nél egy korongot kellett cserélni.
"Te írtam múltkorjában"

.....írtad...
Én találkoztam mindkét verzióval, lehet, hogy a GS-nél mivel a teljesítmény nem olyan nagy ezért aki tartani akarja a lépést annak hajtani kell és akkor ugye beverődhet no meg kiherélik a dobot ami szintén okozhatja ezt, de aki úgy közlekedik ahogy Te írtam múltkorjában annak hamarabb kopik el a lapka mint beverődik a szelep. Pályás SV1000-nél (amikor még volt V2 kupa sokan jártak ezekkel pályára) ott már 15000 körül eltűnt a hézag míg pl. az enyémnek 40000-nél még majdnem gyári értéken van bár az előző gazda biztos hajtotta és az látszik a kipuff szelepeknél, de még mindig határon belül vannak jócskán mert én nem hajtom különösebben, így a szinkron sem mászik el. Nem egy normál használatú gépnél elmegy a 72000-es szervizig amikor először hozzá kell nyúlni.
Üdv !

Gyomaendrőd közelében tudtok GS 500-hoz értő szerelőt ajánlani?

Illetve ott árul egy srác egy motort, Yoshimura kipufogóval, nem ismeri valaki netán?

Köszi
Csak azt próbáltam sugalmazni (más GS-fórumok, illetve 3-4 motorszerelő tapasztalatai alapján is) hogy a GS500 esetén (amennyiben nem kenési elégtelenség miatt mentek tönkre a veztengelyek "csapágyazásai") a szelephézag MINDIG csökkenni szokott. Ha már csörömpöl, ott nagy baj van...
Ugyanezt írom, olvasd el újra a két hz-m, nem szeretném megint magyarzáni.
Beszéltem a sráccal, aki bontja a gs- eket, lehet lesz neki, addig is, ha vki tud szép állapotú E jelzésű fényszóró üveget és kipufogót, légyszi tessék szólni, vagy kézzel inteni.
Attól hogy a veztengely "hegye" kopik, attól még nem nő a mérhető szelephézag, max. a szelepbenyitás fog csökkenni, ott meg tizedek sem számítanak.
A vezérműtengely csapágyazásának kopása valóban növeli a szelephézagot, de leginkább akkor ha a motor elégtelen kenéssel üzemel.
Ne kopik a veztengely? Ezt mond el neki is, tény, hogy nem ott ahol a hézagot mérjük, de ahol dolgozik ott igen és ezt azért írtam mert azt állítottad, hpgy a lapa nem kopik.........pedig de plusz a veztengely is