Én sem akarok ázni, fagyoskodni.
Napsütés, kanyargás, nézelődés, sör, fagyi...
Zoli, mikor tervezed az 577-et. Ha nem megyünk többnaposra, akkor én szombaton lehet nem fogok ráérni. Vasárnap viszont mennék valahova...ahol süt a nap.
Nem tudom mit mondjunk. Rá vagyunk izgulva a dologra, de 3 napig ázni nem lenne jó. Áttehetnénk május 1-re és most menni 1 naposokra itthon amit Zoli is írt vagy nem kötelező a partra menni, mehetünk máshová ahol jó az idő.
Akkor megyünk pénteken?
Mutat egy kis esőt szombatra, a vasárnap jobban néz ki: http://hu.sat24.com/hu/forecastimages
Holnapig tudni kéne, mert akkor megkötöm a biztosítást, meg váltok valutát is.
Nem drága a lapka, de sikkoszoruvel senki nem foglalkozik? Én magamnak leszedtem a lapka aljabol, a szelep felőli oldalbol pont annyit, amennyit kellett. Ingyen van .. és hibátlan megoldas
Én találkoztam mindkét verzióval, lehet, hogy a GS-nél mivel a teljesítmény nem olyan nagy ezért aki tartani akarja a lépést annak hajtani kell és akkor ugye beverődhet no meg kiherélik a dobot ami szintén okozhatja ezt, de aki úgy közlekedik ahogy Te írtam múltkorjában annak hamarabb kopik el a lapka mint beverődik a szelep. Pályás SV1000-nél (amikor még volt V2 kupa sokan jártak ezekkel pályára) ott már 15000 körül eltűnt a hézag míg pl. az enyémnek 40000-nél még majdnem gyári értéken van bár az előző gazda biztos hajtotta és az látszik a kipuff szelepeknél, de még mindig határon belül vannak jócskán mert én nem hajtom különösebben, így a szinkron sem mászik el. Nem egy normál használatú gépnél elmegy a 72000-es szervizig amikor először hozzá kell nyúlni.
Csak azt próbáltam sugalmazni (más GS-fórumok, illetve 3-4 motorszerelő tapasztalatai alapján is) hogy a GS500 esetén (amennyiben nem kenési elégtelenség miatt mentek tönkre a veztengelyek "csapágyazásai") a szelephézag MINDIG csökkenni szokott. Ha már csörömpöl, ott nagy baj van...
Beszéltem a sráccal, aki bontja a gs- eket, lehet lesz neki, addig is, ha vki tud szép állapotú E jelzésű fényszóró üveget és kipufogót, légyszi tessék szólni, vagy kézzel inteni.
Attól hogy a veztengely "hegye" kopik, attól még nem nő a mérhető szelephézag, max. a szelepbenyitás fog csökkenni, ott meg tizedek sem számítanak.
A vezérműtengely csapágyazásának kopása valóban növeli a szelephézagot, de leginkább akkor ha a motor elégtelen kenéssel üzemel.
Ne kopik a veztengely? Ezt mond el neki is, tény, hogy nem ott ahol a hézagot mérjük, de ahol dolgozik ott igen és ezt azért írtam mert azt állítottad, hpgy a lapa nem kopik.........pedig de plusz a veztengely is
Napsütés, kanyargás, nézelődés, sör, fagyi...
Zoli, mikor tervezed az 577-et. Ha nem megyünk többnaposra, akkor én szombaton lehet nem fogok ráérni. Vasárnap viszont mennék valahova...ahol süt a nap.
Ha nem betervezek egy Besztercebányát meg egy Mecseket magamnak.
http://hu.sat24.com/hu/forecastimages
Persze még akkor is eshet. 2-3 éve ezt játsszuk...
Mutat egy kis esőt szombatra, a vasárnap jobban néz ki:
http://hu.sat24.com/hu/forecastimages
Holnapig tudni kéne, mert akkor megkötöm a biztosítást, meg váltok valutát is.
.....írtad...
Gyomaendrőd közelében tudtok GS 500-hoz értő szerelőt ajánlani?
Illetve ott árul egy srác egy motort, Yoshimura kipufogóval, nem ismeri valaki netán?
Köszi
A vezérműtengely csapágyazásának kopása valóban növeli a szelephézagot, de leginkább akkor ha a motor elégtelen kenéssel üzemel.