Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen? A tűn nem lehet piszkálni?
vagy állítani a karbin?
nagyobb főfúvokát bele .
Az. Gyári dob.
akkor meg dadog... vagy mi a szösz.
Szóval ha odarántom a full gázt, megtorpan...

Egyébként most télen, a hidegben, full gáznál - üresben, alapjáratról, ha odarántom - még le is állna akár...
rakjál bele nagyobb fűfuvókát akkor jó lesz ;) gyári dob van még rajta?
Vagyis, de hülye vok a karbin a levegő-csavaron lehet ez állítani..
Csa

Sok levegőt kap... sztem Nekem is volt már ilyen gondom
Ha sok benzint kapna akkor meg dadogna...

Üdv
Igen... ilyesmire gondoltam én is... (mármint, hogy nem kap elég kaját)
de lehet állítani ezen? Úgy értem a karbinál lehet neki több anyagot adni?
Nem kap elég anyagot a gép valószínű nem tud olyan gyorsan áramolni a benya a hengerbe és ezért benzinszegény keverék az eredmény nekem ez a tippem de nem veszek rá mérget de az tuti hogy karbibeállítás a gondod.
apropó Srácok!

Mit lehet csinálni a géppel, hogyha azt csinálja, hogy ha alacsony fordulatnál rántok egy full gázt, le akar fulladni! (csak hörög és inkább lassul, mint hogy gyorsulna!)
Mondjuk 4-ben megyek alacsonyabb fordulaton (NEM ALAPJÁRAT!) és odarántom...

Az hogy most a gumma hidegben ezt fokozottan csinálja az érthető, de hogy melegben is...
Jóvan majsztró fellököm hamarosan, csak még nints teljesen kész.

Most épp a déerzét próbálom életrekelteni, tőtöm az akksi t
Koko tegyed már fel azt az régistilusu videót! ! ! ! !
Ne rakj bele semmit, hanem így ahogy van rakd vissza a gumit, mejd levegő helyett nyomd ki sziloplaszttal!
Sajnos az kevés... nálam.
Túl nagyfejűk a csavarjaim. A linóleum sem volt jó.
Üdv! Én amikor ilyet készitettem a KDX-emre ugy odottam meg, hogy beleragasztottam egy csikot polifoamszivacsból! (napozószivacs v fűtéscsőhéj) Birta!
csak - számomra - igen macerás lenne a 220 db csavar fejét a gumiban leköszörülni... ráadásul 6 mm-es fejük van.
Félő, hogy szétszedné a gumit a flex.

Szóval valszeg nekem az MZ külső lesz a használt "segédeszköz".
Csak szerezni kellene egyet...
őőő... illetve voltam ma a Baumaxban és láttam bringagumikat... az vékony lehet? Szerintem az is egy lehetőség lenne... hm?
Köszi!
Ismerős mesélte hogy ő tűzoltó tömlőt tudot szerezni és azt rakta védőrétegnek a csavarok fejét meg elköszörülte szépen + valami hab szerü anagot nyomott még mellé be.
Én egy MZ hátsókereket keresek most... abból csinálnám a védőréteget.
Majd én is lefotózom, hogy mit műveltek a linóval a csavarok.

Várom ám a fotókat, amit alább írtál!
Na!
Örülök hogy jót motoroztál,egy kicsit alszok és megyek én is ha minden igaz.
Mindenképpen szövetes valami kell a belső fölé,a tűzoltótömlő belseje gumis,az kell a belső felé,a szövetes meg a csavar felé.De én még mindíg a kopott külső futófelületét ajánlom,főleg ilyen durva fejű csavaroknál.Szopás szerelni,de eddig abba senki nem csalódott!
Sziló,stb felejtős,puha is,meg bár nem látszik,de csak mozognak azok a csavarok!Áteszi magát szinte mindenen,ezt tapasztalatból mondom.
Arra vigyázz,hogy a külső futófelületén a vágást "ferdén" csináld vagy mi,szóval minden szélt fokozatosan véknyíts el,mert az is kidörzsöli a belsőt.
Ha ez így nem magyar volt,teszek fel képet egyről,ami azt is szemlélteti,hogy mit ügyködik odabent a csavarfej...
Jó pajszerolást!
egy barátom bízta rám,hogy adjam el a sisakját. egy BELL MOTO 6 LAROCCO REPLICA-ról lenne szó, 60cm-es mérteben.Súlya:1300gramm. Ára:40ezer
hátul 6,3x32-es önmetszők
elől 4,2x16-os önmetszők

az elsőbe nem szabad 6-ost rakni (a legtöbb guminál - hacsak nem valami ritka nagy bütykű az elsőd)
max 5-öst... - szerintem
nekem azért lett 4,2-es, mert ebben a vastagságban volt 16mm hosszú
Ami most benne van az amúgy hanyas csavar? Csak mert nekem is ilyen 6-osakat mondtak, de ahogy nézegetem itt a gumit, az elsőnek a bütykei néhol nincsenek is 6 mm szélesek...
akkor benyomod 5 tubussal
csavar fejéig+2centis réteg,arra rá a belső és jó is
óóó... benéztem.
Csak szerintem egy picit puha a sziló, nem? mármint, hogy nem biztos, hogy elég védelmet nyújt...
mondjuk, ha szilóval kinyomom... arra ráragasztom / beleragasztom a belsőgumit (a rossz belsőt)...