attól függ hogy mennyi pénzért tudsz hozzájutni egy RMZ dobhoz (nem olcsó) mert a rárakással nem sok munka van, egy az egyben passzol rá csak egy összekötő cső kel hozzá.
na és még 1 idegelő kérdés: olcsóbb mint 1 akármilyen sportdob, v menniyből jön ki a ráfaragása?
ezután befejezem az idegesítő és hülye kérdéseimet megigérem
tudod mi a baj hogy a végén amikor a tetön föl le megy a deszka épitményen egykeréken ott én még segen csusznék le mitán a motoromat lecsusztatam az oldalán , van mit tanulni böven
az elejénn a csávó milyen gyorsan felhajítja a szemüveget, nekem fél óra mire felrakom nómálisan
1szer lessz olyan red bullos bukóm az biztos
ja és nagy tisztelet ezeknek az embereknek, nagyon durva a terep-szerintem
Már a 4ütemben is van két fölösleges ütem, de tesznek bele még1et Biztos nem lesz bonyolult így beleolvasva...
Az összes új motor/autó egyre bonyolultabb és az ember meg csodálkozik, h a szervízben miért kérnek el vagyonokat. Nekünk van itthon egy céges passat. Ebben pl elektromos a kézifék Persze a hátsó keréken ehez külön munkahanger meg betétek vannak az egyszerűség kedvéért és mi a poén? A kézifék betét cseréjéhez (az elektromos volta miatt) számítógép kell! Nem kamu. Számítógép kell egy fékbetét cseréhez...
vagy motoroztok?