Valszeg ez. Ez az állítgatás ugyanúgy a szoftverben állígat. Amit az EEPROM ban tárol el a műszerfal. Tehát, vagy átpötyögöd vagy a szoftvert írod át. A végeredmény ugyanaz.
Hogy az SM és S/E műszerfal szoftveresen tér -e el, vagy más a meghajtás, utánna kell nézni az alkatrész listában. Ha a meghajtó rész cikkszáma ugyanaz, akkor a meghajtás áttétele is ugyanaz. Egyenlőre valószínűbbnek tartom, hogy szoftveresen tér el. Mivel sokkal olcsóbb a gyártónak egy byte tartalmát másra programozni. És ugyanazt a meghajtást használni, mint másikat gyártani direkt az SM -hez. De mindjárt utána nézek.....
hát nekem mikor ette az olajat már rendesen a gép, kapott új gyűrűket és szelepszárszimeringeket.. meg szelepek belettek csiszolva, ennyi azóta nem eszi egyáltalán
de aki tudja mennyi a gyűrű meg a szelepszár szimering az irja meg nyugodtan
De Hétvégén tekerhetünk egy jót ! (cigit)
Hogy az SM és S/E műszerfal szoftveresen tér -e el, vagy más a meghajtás, utánna kell nézni az alkatrész listában. Ha a meghajtó rész cikkszáma ugyanaz, akkor a meghajtás áttétele is ugyanaz. Egyenlőre valószínűbbnek tartom, hogy szoftveresen tér el. Mivel sokkal olcsóbb a gyártónak egy byte tartalmát másra programozni. És ugyanazt a meghajtást használni, mint másikat gyártani direkt az SM -hez. De mindjárt utána nézek.....
hát holnap kiderül kezdek vele valamit
Már az is csoda, hogy túléltük (már fizikailag).