Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tárolás miatt főként bringák kondérok pannóniák és jawak közé tologatom, másodsoron a csajom cipője miatt:)
ez a beszéd
lehet én is kimegyek szántani vele 1 picit
szivesen hajtanék inkább lehet hogy el is csavargok
balcsira gurul vki?
én nemtom, de azt mondta h szombaton biztos lessz , és tartam életben a fórumot, de ez nekem nem fog menni
na de majd közös összefogással
mi is van most ott
bors van a seggébe mee megy szolnokra
nem birsz aludni
nekem a 2T disel szimpatikusabb

Talán nem is meglepő, hogy nem sokkal az Ilmor bejelentése előtt egy másik kis fejlesztő cég, az EcoMotors is bemutatott egy új koncepciót, az OPOC-motort (Opposed-Piston Opposed-Cylinder). Ez egy kétütemű turbódízelmotor, az elfeledett ellendugattyús forgattyús mechanizmussal.
A VW motorfejlesztésének egykori vezetője, Peter Hofbauer professzor által irányított EcoMotors szerint ezzel a technikával feleslegessé válik a szelepvezérlési mechanizmus, az alkatrészek száma a felére csökken. A bokszer-jellegű (valójában 180 fokos V-) elrendezés a helyigényt csökkenti, ugyanakkor egy kéthengeres modul kiegyensúlyozottsága egy négyhengeresével egyenértékű. A motor minden egyes kilogrammjából 2,2 lóerőnyi teljesítmény ígérnek. Az első kísérleti példány 325 lóerős és 860 Nm-t a nyomatéka, sajnos, a lökettérfogatot nem árulták el.
http://totalcar.hu/magazin/hir...
jó reggelt
Kiváncsi leszek milesz ebből
Amúgy jónak tűnk
ÉN még gép előtt vagyok csak épp máshol jártam !

A versenymotorokra specializálódott angol Ilmor cég egy új belsőégésű motorkonstrukcióval lép elő a soron következő szakvásáron, a stuttgarti Engine Expo-n. Az ötütemű koncepció egy dízel-szerű expanziót biztosít szikragyújtás mellett, ezzel a hatásfok javulását és az üzemanyag fogyasztás csökkenését érték el. A három hengeres, 700 köbcis motor 226 g/kWh-ás fajlagos fogyasztási minimummal dicsekedhet, a tartomány 30 százalékában 240 g/kWh alatti kádgörbe érték mellett. Teljesítményéről annyit tudni, hogy egy 1,8 literes motorral veszi fel a versenyt.
A szabadalmazott eljárás öt ütemét az alábbiak teszik ki:
- Szívás a kis térfogatú hengerbe
- Sűrítés
- Égés és expanzió
- Kipufogás a nagynyomású hengerből, egyidejűleg átáramlás valamint expanzió a nagyobb térfogatú és alacsony nyomású hengerbe
- Kipufogás az alacsony nyomású hengerből
Mindenki alszik
sehol senki
most már abba hagyhatod a sirást
ContourHD (http://www.vholdr.com) a kamera. Ebay-en vettem egy holland cégtől újonnan, 290 euro volt. Itthon jóval drágább. Azóta kértem árajánlatot az európai forgalmazótól is, ahol a kiegészítők még olcsóbbak, mint a holland cégnél. Ha kell vkinek az eu-s forgalmazó válaszlevele, akkor privátba elküldöm szívesen.
meg lettem
este 10ig meló volt
motostyling.hu-ról birsz rendelni 16 000huf
Ezzel el lehet szórakozni vegyél egy Dynojet szettet lehet hogy a 145ös az optimális, mert itt cseréled a tűt és a rugót is vagy nagobb kell
Kössz Mazsimotor!
Szerinted mekkorát tegyek bele hogy ne durrogjon az
új kipufogóm ?
Kössz !
most voltam itt először,kb 10-12 kört mentem,kicsit több idő kellett volna,amúgy jól ment
142.5 ös
Szesz !
Mekkora fuvóka van az S-es tipusba gyárilag ?
Kössz !
olvastam hogy ment ?