A saját kerekemről jó képet, sajnos nem tudok képet föltenni, mert már nincs meg.
Kb. így néz ki a fúró fejű csavar. A lényeg hogy süllyesztett fejű legyen.
A Hilti szakboltba van kónuszos csavar is az tökéletes jégre.
Az a szivacsszerűség olyasmi mind valami nyersgumi, adnak hozzá valami tubusban levő kenőcsöt, betevés előtt bekened vele, és utána megdagad kb 1.2 nyomásnak felel meg ,de tudomásom szerint egyszer használhatod és nem olcsó. Hallottam már olyant is aki sok teniszlabdád rakott bele? Két-három defektig el lehet menni vele állítólag?
A tűzoltó tömlő egyszerűbb rugalmasabb könnyebb beletenni.
Én például egy elhagyott gyártelepen találtam kidobva a lopással vicceltem.
Anyával meg alátéttel is meglehet csinálni persze de azt még nem próbáltam.
Még igy is szinte kétszáz csavar kell, elöl hátul. dupla alátét csavar stb. elég macerás.
Hali.USA-ból rendelek pár dolgot a szöcskémhez.Yoshimura kipufogó rendszert és K~N légszűrőt a nyári supermotozáshoz.Ha valakit érdekel jelezze a mobilcentrum@emitelnet.hu e-mail címre és megbeszéljük.
Jól gondolod, egyszerű facsavar és levágott futófelület.
Ez a lopjegytűzoltótömlőt azért durva Nehogy azt emeld el, amelyiket neadjisten a Te házadhoz használnák.
a felhasználandó csavarokról nem tudsz feltenni képet?meg a kész gumiról.
mert nem nagyon van előttem,hogy mire gondolsz.én reisser csavarra,azaz facsavarra gondoltam először.
én tűzoltótömlő helyett egy másik abroncs levágott futófelületére a belső védelme céljából.
Jönnek a hidegek, és a fagyok tudom de, ha akar valaki egy igazi élménnyel gazdagabb lenni, íme egy tipp:
Olcsó cross gumit szögesre átalakítva! Van vele egy kis munka de, megéri! Olyan tapadást még életembe nem éreztem egy fél fordulatot, nem pörög át a kerék még jégen se.
Elkészítés: Aksis fúróval, belűről minden egyes bütyök közepét átfúrunk 1.5-2mm-es fúrószárral. Kapható olyan csavar, amely fúró fejű 5cm hosszú az nagyon jó terepre. A kihegyezett végű csavar amely csak 1.5 centit lóg ki a bütyökből az jégre jó.(meg fagyott kemény talajra)
Terepre (lágy talaj,hó) 2-3 cm álljon ki és legalább 4mm vastag, fúró, vagy kihegyezett fejű csavar legyen.
Egyenként minden csavart behajtunk az azelőtt átfúrt lukon, állítsuk gyengére a gépet, vagy a végét hajtsuk kézzel be. Lopjunk valahonnan tűzoltó tömlőt és a csavarok után ragaszuk bele a külsőbe, fordítva a gumis része befele legyen a belső fele. Valamennyit védi a belsőt.
Aki teheti, és sokat akar motorozni, az vegyen olyan szivacsszerűséget, amit belső helyett használnak az endurosok (nem tudom a nevét sajnos). De a belső is tökéletes.
Aszfalton ne nagyon menyetek vele, mert egyrészt kopnak a szögek másrészt, átszúrják a belsőt, ha nagy ütést kapnak a szegek. Kerüljétek menyire, csak lehet az ugrásokat főleg fagyott talajon, meg köves sziklás talajon.
Olyanokat lehet vele dönteni, hogy Rossi elbújhat. Ja! És a rendőröket meg erdészeket kerüljétek
Ha félrefűzöd,befér az a plusz 1 centi szerintem hátra,de ahhoz biztos kell előre sztem a 3.5collos első felni,mert a 2.75ös egy picit összehúzza a 120as gumit,csak nemtom,hogy befér e.de sztem elmegy.ha valaki tud oversize tárcsát a gyári agyra,akkor szóljon,tavasszal lehet érdekelne.
Hátsóhoz ? De van spirálrugó készító itt Sopronba , szoktam látni a tábláját . Az elsőt szerelő végzi , az olaj híg-sűrűsége igen meghatározó , és a szelepek - amit cirkulál - cseréjével . De ez szigorúan szervíz. De nem is értem , kihíztad , vagy széttrúgtad .
Nekem WR 450-em van . Úgy néz ki - én így vettem - Talon az agy , és Behr - KTM-H.berg - a ráf , modjuk bontott , a küllő meg vett . Az adaptert néhány típushoz lehet venni 80 euró . A tárcsát megint csak venni kell újan 40-50 ezer . Az eszregályos meg csinál hézagoló gyűrűket .
az baj, 160as gumi jó lenen hátra, kedvenc heidenau tipusom csak 120és 160 as méretekben kapható :(
avgy maximum a ráfot nem a motor közepéhez füzöm, akkor ugyan jobb lesz az egyenes tartása, de kanyarokban tréfásan is tud viselkedni.
képeket szivesen fogadok minden sm tulajtól meg másoktól is, föleg a mocskos részletekbe hajlókat :)
akit érdekel annak én is tudok küldeni, igaz nem suzuki ,hanem gilera
hát előre bontott agyat vettem dr600ét,arra valami spanyol gép felnije ment(akront gyártmány),hátra meg volt egy cr kerekem,arra az agyra vettem egy használt husaberg felnit(behr)
így is,hogy akkor szerintem jó áron vettem a cuccokat 115E-ben állt meg a gumikkal,féktárcsával,blabla apróságokkal együtt.
szia.
Nekem 120-as gumi van elöl,150-es hátul.az első felnim 2.75collos,a hátsó 4.25-ös.A 150es gumi hátul nagyon határ,nekem kb 2mm-re van a lánctól a gumi széle.
Fékátalakításra sajnos nem maradt pénz.tehát gyári méretű.De egy fémfékcsővel egész jól fog,mert ugye kisebb átmérőjű a kerék.Stopie-zni meg nem tudok.
Nekem alapból fordított telós a moci.Ha van pénzed és nem fordított telós a tiéd,és olyat akarsz,külföldi oldalakon olvastam olyat,aki 250es rm telóját rakta bele.
üdv
hy all
a zindexes forumon mondták itt vannak dr 350 sm átalkitott gép tulajok is
öket kérdezném pár dologban:
mekkora a max felni és gumi méret ami elfér hától, illetve elöl
érdemes e cserélni az eslö villákat és ha igen mire, milyen talakításokkal
melyik féknyerget- tárcsát szokás hazsnálni, vannak e elöre gyártott kittek vagy tervajzok
csinálam pár sm et én is már de föleg olaszokon, japánok eddig távol áltak
ha valaki igy télviz idején nem szégyel motorra ülni és bp közelében lakik szivesen meg is néznék egy ilyet életközelböl is ha nem akkor képeket szívesen fogadok roluk, föleg közeliket a részletekről :)
üdv
A 4 év nem lenne semmi, de hát az semmit sem mond. Km-be mondd meg hogy mennyit bírt.
Az én gyári DR-Z láncom 20 hónapot bírt ki, ami alatt 14.000 km-t vertem bele, kb fele terep, fele aszfalt.
Utána vettem rá egy láncszettet, D.I.D. lánc, JT lánckerekek. Remélem beválik. Most már 4 hónapja van rajta, ami alatt csak 2000 km-et raktam bele, de még 1 hajszálnyit sem állítottam a láncfeszességen, pedig csak terepen használtam 80%-ban.
Jó mondjuk az rohadtul befolyásolja a láncszett élettartamát, hogy hogy tisztítjuk, kenjük, milyen időközönként, én elég sűrűn. A láncszett kompletten felszereléssel együtt 40eFt -votl.
Igen elképesztő , én szintén rácsodálkoztam az XT 500 E SM gépem lánccserélyénél , a jó másfél méteres lánc az új mellet jó centit nyúlt .
Én jártam úgy , hogy kanyarban ötödikben csapattam a láncot 50 Km/h.-val és leugrott hátul . Szerencsém volt , leszálltam , ráraktam , és meghúztam hátra , visszaugrott, mentem vele IRIS láncot venni .
A WR.450-en nekem is CZ a lánc a szervízben dicsérik a Cseh ékszert .
Ime egy érdekesség. A képen a jobb oldali lánc (520-as tipus, és a gyári 112-szem) egy gyári japán DRZ-lánc 400-E -n használva 4 éven kereszül. Kb fele terep, fele aszfalt. A kép bal oldalán egy vadonat uj (szintén 520-as de 120 szemes CZ (Cseh) lánc). A bal lánc mellett van egy reszelö. Na az ott a 112. lánc szem. Tanuság: - 4 év gázráncigálás alatt a Japán lánc pontossan egy szemet (egy szem hosszúságot) nyúlt. CSerélve lett az elsö fogaskerékkel együtt...
Ha csak kopott a nikasil , 5000 ft.-ér utánvét dugó mintával hónolják , az kopás kiigazítására tuti ha nem vagy versenyző . Kettő hüvely belehúzás 30 000 ft szintén utánvét . Teljesen jó megoldás , ha nem Ewertsel beszélek .
Ja a kutya Jagdterrier , de kicsibe Rotweiler szerű , főleg mert szabálytalanul kurtított a farka mint neked.
Én a WR 450 F.-emnél a hónolást választottam , mert a szakik ezt mondák "ölííg " .
dE VOLT EGY kx 125.-ÖM HÜVELYEZETT , teljesen hibátlan , sőt , gyűrű csere után furattam , és bejött az ára .
A Nikasilt mindenki Belgiumba küldi 50 000 ft + 10-12 posta .
Az EBAY.-n meg nembiztos, hogy elküldik keletre . Én haver osztrák címére ütöm le álltalában . De mondom kipufogó hidd el bármelyik jó lessz rája . Kár hogy az enyém hangját nem hallhatjátok , én hallottam , mielőtt nagyarcúan felülétem volna rá az öcsém megmutatta.......Most teszteli a 13-as első lánckereket amit én innováltam ki .
Az enyém hangja valami SM 600 kategória , és nem ordenálé .
Kb. így néz ki a fúró fejű csavar. A lényeg hogy süllyesztett fejű legyen.
A Hilti szakboltba van kónuszos csavar is az tökéletes jégre.
Az a szivacsszerűség olyasmi mind valami nyersgumi, adnak hozzá valami tubusban levő kenőcsöt, betevés előtt bekened vele, és utána megdagad kb 1.2 nyomásnak felel meg ,de tudomásom szerint egyszer használhatod és nem olcsó. Hallottam már olyant is aki sok teniszlabdád rakott bele? Két-három defektig el lehet menni vele állítólag?
A tűzoltó tömlő egyszerűbb rugalmasabb könnyebb beletenni.
Én például egy elhagyott gyártelepen találtam kidobva a lopással vicceltem.
Anyával meg alátéttel is meglehet csinálni persze de azt még nem próbáltam.
Még igy is szinte kétszáz csavar kell, elöl hátul. dupla alátét csavar stb. elég macerás.
Nem tudod/tudjátok hol lehet kapni és mennyiért?drága?
Ez a lopjegytűzoltótömlőt azért durva Nehogy azt emeld el, amelyiket neadjisten a Te házadhoz használnák.
mert nem nagyon van előttem,hogy mire gondolsz.én reisser csavarra,azaz facsavarra gondoltam először.
én tűzoltótömlő helyett egy másik abroncs levágott futófelületére a belső védelme céljából.
Olcsó cross gumit szögesre átalakítva! Van vele egy kis munka de, megéri! Olyan tapadást még életembe nem éreztem egy fél fordulatot, nem pörög át a kerék még jégen se.
Elkészítés: Aksis fúróval, belűről minden egyes bütyök közepét átfúrunk 1.5-2mm-es fúrószárral. Kapható olyan csavar, amely fúró fejű 5cm hosszú az nagyon jó terepre. A kihegyezett végű csavar amely csak 1.5 centit lóg ki a bütyökből az jégre jó.(meg fagyott kemény talajra)
Terepre (lágy talaj,hó) 2-3 cm álljon ki és legalább 4mm vastag, fúró, vagy kihegyezett fejű csavar legyen.
Egyenként minden csavart behajtunk az azelőtt átfúrt lukon, állítsuk gyengére a gépet, vagy a végét hajtsuk kézzel be. Lopjunk valahonnan tűzoltó tömlőt és a csavarok után ragaszuk bele a külsőbe, fordítva a gumis része befele legyen a belső fele. Valamennyit védi a belsőt.
Aki teheti, és sokat akar motorozni, az vegyen olyan szivacsszerűséget, amit belső helyett használnak az endurosok (nem tudom a nevét sajnos). De a belső is tökéletes.
Aszfalton ne nagyon menyetek vele, mert egyrészt kopnak a szögek másrészt, átszúrják a belsőt, ha nagy ütést kapnak a szegek. Kerüljétek menyire, csak lehet az ugrásokat főleg fagyott talajon, meg köves sziklás talajon.
Olyanokat lehet vele dönteni, hogy Rossi elbújhat. Ja! És a rendőröket meg erdészeket kerüljétek
avgy maximum a ráfot nem a motor közepéhez füzöm, akkor ugyan jobb lesz az egyenes tartása, de kanyarokban tréfásan is tud viselkedni.
képeket szivesen fogadok minden sm tulajtól meg másoktól is, föleg a mocskos részletekbe hajlókat :)
akit érdekel annak én is tudok küldeni, igaz nem suzuki ,hanem gilera
így is,hogy akkor szerintem jó áron vettem a cuccokat 115E-ben állt meg a gumikkal,féktárcsával,blabla apróságokkal együtt.
Nekem 120-as gumi van elöl,150-es hátul.az első felnim 2.75collos,a hátsó 4.25-ös.A 150es gumi hátul nagyon határ,nekem kb 2mm-re van a lánctól a gumi széle.
Fékátalakításra sajnos nem maradt pénz.tehát gyári méretű.De egy fémfékcsővel egész jól fog,mert ugye kisebb átmérőjű a kerék.Stopie-zni meg nem tudok.
Nekem alapból fordított telós a moci.Ha van pénzed és nem fordított telós a tiéd,és olyat akarsz,külföldi oldalakon olvastam olyat,aki 250es rm telóját rakta bele.
üdv
a zindexes forumon mondták itt vannak dr 350 sm átalkitott gép tulajok is
öket kérdezném pár dologban:
mekkora a max felni és gumi méret ami elfér hától, illetve elöl
érdemes e cserélni az eslö villákat és ha igen mire, milyen talakításokkal
melyik féknyerget- tárcsát szokás hazsnálni, vannak e elöre gyártott kittek vagy tervajzok
csinálam pár sm et én is már de föleg olaszokon, japánok eddig távol áltak
ha valaki igy télviz idején nem szégyel motorra ülni és bp közelében lakik szivesen meg is néznék egy ilyet életközelböl is ha nem akkor képeket szívesen fogadok roluk, föleg közeliket a részletekről :)
üdv
Az én gyári DR-Z láncom 20 hónapot bírt ki, ami alatt 14.000 km-t vertem bele, kb fele terep, fele aszfalt.
Utána vettem rá egy láncszettet, D.I.D. lánc, JT lánckerekek. Remélem beválik. Most már 4 hónapja van rajta, ami alatt csak 2000 km-et raktam bele, de még 1 hajszálnyit sem állítottam a láncfeszességen, pedig csak terepen használtam 80%-ban.
Jó mondjuk az rohadtul befolyásolja a láncszett élettartamát, hogy hogy tisztítjuk, kenjük, milyen időközönként, én elég sűrűn. A láncszett kompletten felszereléssel együtt 40eFt -votl.
Én jártam úgy , hogy kanyarban ötödikben csapattam a láncot 50 Km/h.-val és leugrott hátul . Szerencsém volt , leszálltam , ráraktam , és meghúztam hátra , visszaugrott, mentem vele IRIS láncot venni .
A WR.450-en nekem is CZ a lánc a szervízben dicsérik a Cseh ékszert .
Ime egy érdekesség. A képen a jobb oldali lánc (520-as tipus, és a gyári 112-szem) egy gyári japán DRZ-lánc 400-E -n használva 4 éven kereszül. Kb fele terep, fele aszfalt. A kép bal oldalán egy vadonat uj (szintén 520-as de 120 szemes CZ (Cseh) lánc). A bal lánc mellett van egy reszelö. Na az ott a 112. lánc szem. Tanuság: - 4 év gázráncigálás alatt a Japán lánc pontossan egy szemet (egy szem hosszúságot) nyúlt. CSerélve lett az elsö fogaskerékkel együtt...
Ja a kutya Jagdterrier , de kicsibe Rotweiler szerű , főleg mert szabálytalanul kurtított a farka mint neked.
Én a WR 450 F.-emnél a hónolást választottam , mert a szakik ezt mondák "ölííg " .
dE VOLT EGY kx 125.-ÖM HÜVELYEZETT , teljesen hibátlan , sőt , gyűrű csere után furattam , és bejött az ára .
A Nikasilt mindenki Belgiumba küldi 50 000 ft + 10-12 posta .
Az EBAY.-n meg nembiztos, hogy elküldik keletre . Én haver osztrák címére ütöm le álltalában . De mondom kipufogó hidd el bármelyik jó lessz rája . Kár hogy az enyém hangját nem hallhatjátok , én hallottam , mielőtt nagyarcúan felülétem volna rá az öcsém megmutatta.......Most teszteli a 13-as első lánckereket amit én innováltam ki .
Az enyém hangja valami SM 600 kategória , és nem ordenálé .