Igen láthattad. Sajna egy szervező emberre lenne szükség a Drz klubban. Egyikőnknek sincs ideje rá.
No meg persze Dr-esek és Drz-sek kellenének, hogy lehessen szervezni közös programokat, működjön a fórumozás stb.
Ott van szerintem egy elég jó kis honlap, és csak néhány haver maradt, akinek semmi köze a DR-ekhez.
Pedig fejlődőképes lehetne a dolog, mert eleinte nagyon sokan rátaláltak. Viszont mivel nem volt aktív fórumozás lemorzsolódtak szépen az emberkék. Most kb 5 összeszokott haver cseveg általában személyes dolgokról, amibe nem csoda, hogy nem csatlakozik be új ember.
Ezért szeretnélek titeket meghívni oda. Senkinek nem fűződik semmi érdeke a klubtagsághoz, úgyhogy nem is fáraszt vele titeket senki.
Egy ilyen társaság újra jól fel tudná lendíteni ott az életet. Több ember több tapasztalat, képgaléria, apróhirdetés, Témánként rendezett fórum, fájlok fel és letöltési lehetősége stb.
A TÖBBIEK NEVÉBEN IS BÁTRAN MONDOM, HOGY MINDENKI SZIVESEN LÁTNA OTT TITEKET.
Csináljunk egy jó kis DR-Z KLUBOT! Ilyen honlap háttérrel simán össze lehetne egy komoly országos társaságot hozni.
Mit szóltok?
Sajna én is kipufogó fetisiszta vagyok . Meg van mire föl le tennem . Mondom a leggyakoribb a sportmotordob , és az is jó a DR 350.-re . Én az YZF 750 R dobot dobom a WR.450-re , arról meg lecsorog a tesóm Dr 350.-ére . Mivel a sportgépeken sem a gyári hurkatőttő helyezkedik el , hanem karcsúbb annál , így designilag - neked dizájnilag - hidd el szuperul mutat .
Meggondolom .
Úgyvan. Vág az eszed , neked szólt .
Rosszul emlékeztem a földrajzi elhelyezkedésedre . Szori .
Milyen vastag a ráf - a felni fém része - 2,75 coll ?
A fehér hab az olajpálca nyakba , akkor keletkezik , ha a gép megvan elégedve a pilótával , tehát kielégül . Az én gépemé is olyan .
VAGY . Engem úgy tájékoztattak okosok , hogy a kondenzvíz csapódik le , és az olajjal egy kávéhab szerü elegyet alkot . Én olajat cseréltem , majd vétel után újra , és úgyanaz a lerakódás jelentkezett . Állítólag nem kell vele törődni . És csak télen van..., illetve hidegbe . Tehát az olajcsere nem tünteti el . Én úgy gondolom ezek után nem kell vele foglalkozni . Mindjuk az SM XT -m léghűtéses volt , de azon nem láttam ilyet . Vagy az nem volt velem kielégülve ...? hát izé...
A WR 450 em gurigái , meg egy vanes és hines kippöff , ez nem habzik , és nem habozik
helló!
Van egy olyan jelenség mostanában mocinál, hogy az olajszintellenörző pálcánál
fent a menetes részénél ilyen fehér cucc van. De lent az olaj nem olyan. Víz meg olaj keveredésénél szokott lenni ilyen ha jól tudom, de hogy került oda víz? mondom csak itt fent van fehér izé.. ha valaki tudja mitől van ez lécci szóljon! köszi
olvastam koko bevágását, most cseréltem nemrég olajat, lehet akkor páralecsapódástól keletkezett?
Szió! Ha ez nekem szólt, akkor mi Székesfehérvárról mentünk ki Hirtenbergbe, már nem a pasim és nem volt KTM kereskedő. A felnit újonnan vettük a Shoxtól.
Munkatársam eltette az XJ 600.-asát télire . Nyitott benzincsappal .
Tavasszal megtette az indítási lépéseket . Strat gomb csak nyekken az önindító . Második lépés aku töltés . Megint nyekken . Önindító simogatás , pótkocsi szerzés , szervizbe szállítás , majd motorolaj leengedése a dugattyú mellett teljesen telefolyt karter benzinjével együtt , majd elindult .
Itt a példa a dobra . Mindegy mire való designilag megfelel , felszerelhető , és már is homológizált Suzuki DR 350.-eshez .
És Nyiregyről ballagtatok ki egy dobért Hirtenbergre , vagy a barétod KTM kereskedő ?
Juteszembe az első SM felni milyen gépből való ?
Na hogy ezen ne legyen vita, ezt az egyik motros oldalról vágtam ki és tettem ide.:
A téli tárolás +10-15 Celsius fokban elég kedvező helyzet. Az igazi jelentősége a téli szakszerű konzerválásnak akkor van, ha a motor szabad ég alatt, esetleg letakarva pihen, ahol lehet -20 fok is, aztán pár óra múlva pedig párás +2-5 fok. A hőmérséklet ingadozás és páralecsapódás az, ami igazi problémát jelent a motornak, a fém alkatrészeknek, az eloxált alumíniumnak.
Az olajcsere ellentmondásossága azért van, mert mindkét megoldásnak vannak előnye és hátránya egyaránt. Ha tél előtt cserélünk olajat, akkor a régi olajban található oxidatív részecskék és savas kémhatású komponensek nem okoznak belső kémiai korróziót. Ha viszont nagy hőmérsékletingadozású helyen áll a motor, akkor összegyűlhet olyan mennyiségű pára stb. a friss olajban, ami aztán nem válik a későbbiekben a hasznára. Ha azonban fix 10-15 fokban van a motor, akkor én mindenképpen a tél ELŐTTI olajcserét javasolnám, és friss olajjal álljon a motor.
A motort érdemes felbakolni, vagy ha van középállványra tenni, tankot teljesen teletölteni, és ha van lehetőségünk rá, a karburátor úszóházakat leengedni. A tele tank nem engedi a párát kicsapódni és fékezi a korróziót, az üres karburátor úszóházakban pedig nem válik ki a benzinből semmi csapadék, vízkő vagy üledék.
A szívóoldal és a kipufogó olajos ronggyal való betömése elméletileg hasznos, mert a párás levegőt kívül tartja, de én személy szerint csak akkor tenném meg, ha szabadban állna a motor. Száraz garázsban nincs nagy jelentősége.
Az akkumulátort havonta érdemes feltölteni egy korszerű, automata töltővel, ami a töltőáramot az akkumulátor állapotához igazítja. A beindítás megint egy olyan kérdés, aminek előnye és hátránya is van. A rövid időre beindított motor kipufogójában és olajában is pára, kondenzvíz gyűlik össze, ami egyértelműen káros. Ez csak akkor távozik el, ha üzemmelegre járatjuk. A rövid időre, egy-két perce beindított motor sokkal károsabb, mint amennyire az hasznos, hogy a kenési helyeket átjárja az olaj. Ha esetleg havonta beindítjuk, akkor járassuk üzemmelegre, és üzemmelegen menjen 5-6 percet legalább, esetleg enyhén emelt fordulaton (1500-2000 1/min).
Hát igen nem mind1, hogy hol tárolja az ember télen, ha pl. fűtött garázsban van akkor ott nincs olyan probléma, mint, ha egy hidegebb minuszos helyen tartaná.
És nyugodtan belehet röffenteni néha-néha a gépet, de legalább üzemmelegre kell járatni, mert a kipuffban lévő lecsapódó párának el kell távoznia, mert az káros.
Szerintem a mai tankoknál nincs ilyen bibi...nem a régi simós/mz-s korszakból valóak.
Az én mocim konkréten el se lett rakva télire...szépen le van tisztogatva...és kész...áll a meleg garázsban...max feldobom majd én is bakra...hogy a kerekek ne deformálódjanak...bár szerintem annak se lesz baja...ha meg nem lesz gané idő úgy is kiviszem egy kicsit megsétáltani
Induljunk ki abból hogy a szalonban is hónapokig állnak a mocik...és semmit se csinálnak velük...gondolom...
Csepptankos? Akkor nem ejtőtartályos?! A fémtankot meg télen mindig tele kell tankolni és fölöslegesen nem is kell inditgatni a gépet, az okosok ezt mondták.
Ha meg úgysem röffen, akkor annak más egyéb oka is lehet.
De hogy minek kijáratn ia benzint belőle télire , azt nemtom.
Amúgy hallottam már 1-2 hülyét, aki totál mindent leengedett a mociból és úgy rakta el télire, pedig az kibbaxott nagy hülyeségre utal. Mert a motorolajnak például nem csak a kenés a feladata, hanem a hűtés, kenés és szennyezők lebegtetése mellett a Korrózióvédelem. Meg a hűtőrendszerbe is ha nincs víz, akkó rozsdál. na mind1
Az enyémbe van olaj is, hűtővíz is, meg benzin is. Ilyen téli szar időkbe minden hétvégén beröffentem és járatgatom, meg néha az udvaron is fordulok vele egyet-kettőt. Nehogy má eltunyuljon
Haver! A DR-Z az csepptankos.
Egyszerű , a gravitáció elvén működik.: Felül a tank, alatta a karburátor, így a tankból a karbi úszóházába folyik le a benya.
Nem vákuum kell a te gépedbe, hanem egyszerűen csak benzin!
Nekem is az volt. Én simán kikötöttem azt. Most már indít, csak nem indul be. Most az a probléma sztem, hogy kijáratták belőle az összes benzint, majd amikor leállt, rá is indítóztak, hogy télire ne maradjon benne benzin. Viszont most nem indul be. A porlasztója az vákuumos? És ha az, hogyan lehet bele ismét vákuumot csinálni, hogy felszívja a benzint?
Hi!
Engem így a kuplungkaron levő kapcsoló szívatott meg.Minden jó,a moci mégsem indul."Lődözd" ki néhányszor a kuplungot,hátha jó lesz.Aztán egy perecnél végleg széttört,és nem tudtam beindítani.Na mondom rövidre zárom a két érintkezőt a kormányon.Na itt égett ki a bizti.Szóval ott van egy retesz,ami megszakítja a +-t ha nincs behúzva a kuplung.
Ezt bírom:Egész nyáron 5X ha mentem a motorral,de nemindulásból akármikor adok tanácsot...
Meg egy szép kép:
Igen láthattad. Sajna egy szervező emberre lenne szükség a Drz klubban. Egyikőnknek sincs ideje rá.
No meg persze Dr-esek és Drz-sek kellenének, hogy lehessen szervezni közös programokat, működjön a fórumozás stb.
Ott van szerintem egy elég jó kis honlap, és csak néhány haver maradt, akinek semmi köze a DR-ekhez.
Pedig fejlődőképes lehetne a dolog, mert eleinte nagyon sokan rátaláltak. Viszont mivel nem volt aktív fórumozás lemorzsolódtak szépen az emberkék. Most kb 5 összeszokott haver cseveg általában személyes dolgokról, amibe nem csoda, hogy nem csatlakozik be új ember.
Ezért szeretnélek titeket meghívni oda. Senkinek nem fűződik semmi érdeke a klubtagsághoz, úgyhogy nem is fáraszt vele titeket senki.
Egy ilyen társaság újra jól fel tudná lendíteni ott az életet. Több ember több tapasztalat, képgaléria, apróhirdetés, Témánként rendezett fórum, fájlok fel és letöltési lehetősége stb.
A TÖBBIEK NEVÉBEN IS BÁTRAN MONDOM, HOGY MINDENKI SZIVESEN LÁTNA OTT TITEKET.
Csináljunk egy jó kis DR-Z KLUBOT! Ilyen honlap háttérrel simán össze lehetne egy komoly országos társaságot hozni.
Mit szóltok?
Meggondolom .
Ezt a képet láttam a dr-z klub-os oldalon is...jól emlékszem?
Működik az az oldal? Jelentkeztem tagnak...de semmi válasz...akkor most mi van ilyenkor?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Hátha érdekel valakit. Már be is van tanítva:)
Rosszul emlékeztem a földrajzi elhelyezkedésedre . Szori .
Milyen vastag a ráf - a felni fém része - 2,75 coll ?
A fehér hab az olajpálca nyakba , akkor keletkezik , ha a gép megvan elégedve a pilótával , tehát kielégül . Az én gépemé is olyan .
VAGY . Engem úgy tájékoztattak okosok , hogy a kondenzvíz csapódik le , és az olajjal egy kávéhab szerü elegyet alkot . Én olajat cseréltem , majd vétel után újra , és úgyanaz a lerakódás jelentkezett . Állítólag nem kell vele törődni . És csak télen van..., illetve hidegbe . Tehát az olajcsere nem tünteti el . Én úgy gondolom ezek után nem kell vele foglalkozni . Mindjuk az SM XT -m léghűtéses volt , de azon nem láttam ilyet . Vagy az nem volt velem kielégülve ...? hát izé...
A WR 450 em gurigái , meg egy vanes és hines kippöff , ez nem habzik , és nem habozik
Van egy olyan jelenség mostanában mocinál, hogy az olajszintellenörző pálcánál
fent a menetes részénél ilyen fehér cucc van. De lent az olaj nem olyan. Víz meg olaj keveredésénél szokott lenni ilyen ha jól tudom, de hogy került oda víz? mondom csak itt fent van fehér izé.. ha valaki tudja mitől van ez lécci szóljon! köszi
olvastam koko bevágását, most cseréltem nemrég olajat, lehet akkor páralecsapódástól keletkezett?
Tavasszal megtette az indítási lépéseket . Strat gomb csak nyekken az önindító . Második lépés aku töltés . Megint nyekken . Önindító simogatás , pótkocsi szerzés , szervizbe szállítás , majd motorolaj leengedése a dugattyú mellett teljesen telefolyt karter benzinjével együtt , majd elindult .
Itt a példa a dobra . Mindegy mire való designilag megfelel , felszerelhető , és már is homológizált Suzuki DR 350.-eshez .
És Nyiregyről ballagtatok ki egy dobért Hirtenbergre , vagy a barétod KTM kereskedő ?
Juteszembe az első SM felni milyen gépből való ?
A téli tárolás +10-15 Celsius fokban elég kedvező helyzet. Az igazi jelentősége a téli szakszerű konzerválásnak akkor van, ha a motor szabad ég alatt, esetleg letakarva pihen, ahol lehet -20 fok is, aztán pár óra múlva pedig párás +2-5 fok. A hőmérséklet ingadozás és páralecsapódás az, ami igazi problémát jelent a motornak, a fém alkatrészeknek, az eloxált alumíniumnak.
Az olajcsere ellentmondásossága azért van, mert mindkét megoldásnak vannak előnye és hátránya egyaránt. Ha tél előtt cserélünk olajat, akkor a régi olajban található oxidatív részecskék és savas kémhatású komponensek nem okoznak belső kémiai korróziót. Ha viszont nagy hőmérsékletingadozású helyen áll a motor, akkor összegyűlhet olyan mennyiségű pára stb. a friss olajban, ami aztán nem válik a későbbiekben a hasznára. Ha azonban fix 10-15 fokban van a motor, akkor én mindenképpen a tél ELŐTTI olajcserét javasolnám, és friss olajjal álljon a motor.
A motort érdemes felbakolni, vagy ha van középállványra tenni, tankot teljesen teletölteni, és ha van lehetőségünk rá, a karburátor úszóházakat leengedni. A tele tank nem engedi a párát kicsapódni és fékezi a korróziót, az üres karburátor úszóházakban pedig nem válik ki a benzinből semmi csapadék, vízkő vagy üledék.
A szívóoldal és a kipufogó olajos ronggyal való betömése elméletileg hasznos, mert a párás levegőt kívül tartja, de én személy szerint csak akkor tenném meg, ha szabadban állna a motor. Száraz garázsban nincs nagy jelentősége.
Az akkumulátort havonta érdemes feltölteni egy korszerű, automata töltővel, ami a töltőáramot az akkumulátor állapotához igazítja. A beindítás megint egy olyan kérdés, aminek előnye és hátránya is van. A rövid időre beindított motor kipufogójában és olajában is pára, kondenzvíz gyűlik össze, ami egyértelműen káros. Ez csak akkor távozik el, ha üzemmelegre járatjuk. A rövid időre, egy-két perce beindított motor sokkal károsabb, mint amennyire az hasznos, hogy a kenési helyeket átjárja az olaj. Ha esetleg havonta beindítjuk, akkor járassuk üzemmelegre, és üzemmelegen menjen 5-6 percet legalább, esetleg enyhén emelt fordulaton (1500-2000 1/min).
És nyugodtan belehet röffenteni néha-néha a gépet, de legalább üzemmelegre kell járatni, mert a kipuffban lévő lecsapódó párának el kell távoznia, mert az káros.
Az én mocim konkréten el se lett rakva télire...szépen le van tisztogatva...és kész...áll a meleg garázsban...max feldobom majd én is bakra...hogy a kerekek ne deformálódjanak...bár szerintem annak se lesz baja...ha meg nem lesz gané idő úgy is kiviszem egy kicsit megsétáltani
Induljunk ki abból hogy a szalonban is hónapokig állnak a mocik...és semmit se csinálnak velük...gondolom...
De hogy minek kijáratn ia benzint belőle télire , azt nemtom.
Amúgy hallottam már 1-2 hülyét, aki totál mindent leengedett a mociból és úgy rakta el télire, pedig az kibbaxott nagy hülyeségre utal. Mert a motorolajnak például nem csak a kenés a feladata, hanem a hűtés, kenés és szennyezők lebegtetése mellett a Korrózióvédelem. Meg a hűtőrendszerbe is ha nincs víz, akkó rozsdál. na mind1
Az enyémbe van olaj is, hűtővíz is, meg benzin is. Ilyen téli szar időkbe minden hétvégén beröffentem és járatgatom, meg néha az udvaron is fordulok vele egyet-kettőt. Nehogy má eltunyuljon
Egyszerű , a gravitáció elvén működik.: Felül a tank, alatta a karburátor, így a tankból a karbi úszóházába folyik le a benya.
Nem vákuum kell a te gépedbe, hanem egyszerűen csak benzin!
Engem így a kuplungkaron levő kapcsoló szívatott meg.Minden jó,a moci mégsem indul."Lődözd" ki néhányszor a kuplungot,hátha jó lesz.Aztán egy perecnél végleg széttört,és nem tudtam beindítani.Na mondom rövidre zárom a két érintkezőt a kormányon.Na itt égett ki a bizti.Szóval ott van egy retesz,ami megszakítja a +-t ha nincs behúzva a kuplung.
Ezt bírom:Egész nyáron 5X ha mentem a motorral,de nemindulásból akármikor adok tanácsot...
Meg egy szép kép: