A bőrgúnyák Aunerba ( axo-Clever ) egy -két részes úgy 4-500 euró közt . Kordúra dzseki ami red bul-repsol design 80, bőrből 100 körül szokott lenni . Alpinestars cordúra felső 150 Euro .
A WR 450-es ezt 2003-tól dobták piacra , és csak 2008.-ra fésülik átt . Nem egy gyakori tipus .
Segítséget kérnék és tanácsot. Télire el raktam a motorom (az aksit még nem vettem ki hátha jön a jó idő :-))) reménykedem.
Viszont a motoromat szeretném középsztenderre tenni (remélem jól írtam) Nem igazán szeretném ha egész télen az oldalt sztenderen lenne.
A garázs nincs lebetonozva ahol tartom (egyenetlen földes, poros :-( .
Lehet-e ilyet venni a DR-Z re. (bár ha lehet minnél egyszerübb és olcsób megoldás érdekel) Vagy bármilyen más megoldás, ötlet jól jönne.
Hello, lenne egy olyan probémám, hogy egy Drz400E-be véletlenül fordítva raktuk be az akksit, amitől kiégett a biztosíték. A biztosítékot kicseréltük, viszont az önidindítója nem működik, de a lámpák működnek, méghozzá jó erősen. A 10 amperes (piros) biztosíték kell bele, igaz? Esetleg van rajta még egy biztosíték? Vagy egy kábel, ami ilyenkor eléghet? (égett szagot, füstöt nem tapasztaltunk.)
Ja Nekem is a szerelő haverom csinálta a rendszert,nem csak dobot.Azóta már elég sokat mentem ahhoz,hogy tudjam,hogy bevált.Nem csak nekem csinált a környéken.Egyik haverom supermotojával 35Ekm-t ment amíg el nem adta.És mielőtt eladta,elvitte,hogy tegyen bele új gyapotot.hát a kipuf. végétől kb 5 cm-re hiányzott csak egy kevés.úgyhogy rá is maradt a gyapot,mert előtte vette meg.
Ja a srác FMF gyapotot használ,a perforált csőre közvetlenül meg természetesen fémgyapotot(nemtom mi a hivatalos neve).Egyik srác wr250f-el versenyzik is az általa készített dobbal,úgyhogy nekem az a véleményem,hogy tudni kell,hogy ki csinálja.
Aki tuningdob készíttetésére adja a fejét,az nézzen kicsit körbe,mert átvrhetik,de akár jól is járhat,mint én.
Lehet nem pont 60,de akörül.Miért tartod elképzelhetetlennek?Mondjuk ha valakinek van pénze egy ilyen szettre,ami kb 160e,akkor legyen pénze légszűrőre kipu.rendszerre,fúvóka elhanyagolható.szal így meg már sztem simán összejön.
Írod,hogy Neked bőséges,az egy dolog,de vannak akik cr 500-at tuningolnak,szted azok normálisak?
Hát mert sztem nem.
Az a kérdés,hogy kinek mennyire viszket a segge,és hogy ezt mennyire bírja a pénztárcája,mert a nagyobb mosoly kerül több pénzbe
Haller!
Úgy lesz 60 lovas 440-es hengerrel,ahogy 50lovas a 400-assal? Na mindegy,tuti erősebb lesz.Mondjuk csak közúton lenne jó a plusz,terepen ez nekem bőséges!
A végsebesség számításba azért érdemes belevenni a száraz elméleten kívül az effél sajnos nem elhanyagolható dolgokat is,mint szél... Nagyon hosszúval még szarabb is lehet,mert nem bírja kiforgatni.
A házilag "mesterek" által gyártott kipukról az én véleményem lesújtó.Csináltattak itt LTZ-kre,elmentek motorozni,oszt mire visszajöttek már más volt a hangjuk. Kifújta a belét. Bár más üveggyapot megoldás lehet.
Ez a paripa mielőtt hajtókaros lett , bár úgye ezeknél ez sajnos két olajcsere után szükségessé válik - mint a H.berg , KTM EXC , WR-YZF - esetében sajnos , az erő és a csekély súly hátránya . Valamit valamiért . Sajnos míg meg nem vettem nem hittem el én sem . A DRZ viszont egy nagyszerű kompromisszum .
Ja a Lackónál az nagybetű .
Van neked arra jogsid ? Teleki 15 . nem ugrik be a motorod . Bár azzal a hosszú tarackal azonnal felismerném . A WR 450 talán tavaszra lessz hadrafogható . Bele helyezek egy fél DRZ.-t a blokkba .Tavasszal természetes gurulhatunk , vagy toronyiránt & aszfaltnak . Ezekbe ez a praktikus .
Az Aunerba most a srácoknak mondom csak Husqwarna 400 .-as - nyilván arra teszed amire akarod - dob volt Acerbis , matt fekete test króm kúppal , de bilincses .100 pénzé . Majd töltök róla egy fotográfiát .
Biztos ugyanarra a raktáráruházra gondol a Rókahölgy is . Hirtenberget említett .Na ránézek ma lessz-e , oszt megmondom . Most lépek ki , 11.-re itthon vagyok .
Vonat , hát vonat az ausztriában is van , emeletes, illetve Sopronba is az jár , mert itt van megállója az Osztrák vonalnak . Mi előbb léptünk az EU.-ba úgy 30 évvel . Azóta megáll az Osztrák helyijárat ,mert keresztülhalad a megyén , nekik a Fertő tó miatt így volt praktikus . Na de szerintem egyenesen ott nem áll meg .
A DRZ.-s úr dobja szép , de véleményem szerint hosszúra van hagyva . De ez ízlés dolga .
A legegyszerűbb megoldást már említettem. Használt sportmotordob bilincses véggel. Ahhoz taknyósz egy összekötöt a helyi kovácsnál , oszt , nem kell az Urált átutaznod .
Ja nekem az 1994.-es zsír XT 500 E álltalam készített SM.-en egy DUKATI 998 ovál karbon Thermignóni dobom volt . Ha kell elmesélem a kálváriás áttalakítását , mivel annak a csöve oldalra szól / az ülés alatt helyezik el gyárilag , lapján / Igen megható volt . Csak az a kár nem tudom hova tettem a másik dobot , mivel ugye kettő van a D.Katin . Képet majd keresek .
A kép még csiszolás előtti összekötő csővel . A magyar -görög szünetében lett hegesztve két órában .
helló!
sztem is jók a házilag csinált dobok is, az enyémet egy kipuffogós csinálta nemrég és nekem nagyon bejön!
nemlett brutális nagy hangja, nem is nagyon durrog (kicsit), de ami fontos nekem jobban megy tőle a mocc, könnyebben pörög fel nem hezitál!
Én tudok ajánlani egy nagyon profi kiput ha érdekel!
Nekem is az van a DRZ-men!A.R.P(albert racing product) egy veszprémi csávo gyártja,van neki szerződése a suzukival is!Kupos,aluminium a palást,savállo a kup és a cső!2 orrszarvu van rajta oldalt és hátul!Ha érdekel teszek fel képet,a hangját meghallhatod a videom között(a minösége szar)Gázadásnál igen szépet szol,meg motorféknél is,össze se lehet hasonlitani a kiherélt gyárival!Sztem jo vétel volt(45ezer ft),ennél jobbat,olcsobbat nem tudtam vna venni!Nekem bejött,rajtam kivül 2drz-s haverom meg egy 640es ktm-es vett még innen,ők is meg vannak vele elégedveteljesen!Goondold meg!
és higashi gyárt DR350hez való dobot is ? :) nyam vonattal el lehet jutni oda valahogy? mert lehe jan -febrbe veszek akkor egy új dobot a DRnek,hogy szebb hangja legyen :)
Szeretem , ha valaki tapasztalatait megosztja , de a kúp véget nehéz beszerezni , bár az Aunerba Ausztriába azt is láttam , kapható , na ugye de ahhoz meg dobot találni nem egyszerű.
Ja amúgy ezek a Higashi endúró dobok 250 Euróról 100-ra vannak leárazva , de nem lehet kiszámítani a kínálatot . Ez amire én járni szoktam a szomszédba havonta van , és a raktár van megnyitva , és úgy fél , harmad áron kínálják a sisakot , bőrt meg alkatrészt. Ez a vásár Bécs alá összevonza a környező országok endúró-Krosszos funjait . Én pénteken ha nem lesz túlórám kifutok / 50 km /. Tán egy bukót veszek , ha találok valami igazgyöngyöt ( X-lite ...) Mondjuk én endúróra is speed kupakot hordok . Sokkal praktikusabb és melegebb . Ezt a sisakot meg én csináltattam ( Lezer ) de csak dekoráció a vitrinembe meg a keresztgyerekem fején . Mondjuk ez a kis gépem is egy pazar masina .
Azon én is sokat töőprengtem a hangos dobba valami lamellát kéne hegeszteni a perfarált csőbe . Volt a nyáron egy halott ötletem egy drótszivacsot drótoztam a csőbe - ami ugye teljesen nyitott a hengerig - de azt vagy kiköpi vagy beszopja , hulla gondolat .
Háj gabec! Én is gyakran faragom a kipukat a a moccjaimra és az a tapasztalatom, hogy abban az esetben durrog gázelvételnél, ha valahol tömitetlen a kipurendszer ,tehát frisslevegö keveredik a kipufogógázhoz a csövek illesztéseinél. Ez szerelök többsége szerint számottevöen nem kárositja a motort ,igy nyugodtan durroghat a kipuff akinek ez tetszik. Ugy tapasztaltam ,h mély öblös hang ugy érhető el ha a lehetö legnagyobb átmérőjü a dobban lévö perforált csö és kupos a dob vége de a kitömésessel is lehet hangolni!
A WR 450-es ezt 2003-tól dobták piacra , és csak 2008.-ra fésülik átt . Nem egy gyakori tipus .