Szia!Én karbon ovál sport dobot raktam rá de olyan hangos lett mint az állat!Pedig raktam bele gyapotot is rendesen!Hogy lehetne olyan hangot csinálni neki hogy ne ordítson de ne is folytsa le a motort!Mert ha a kiömlöt szűkítem akkor halkul de az le folythatja nem?
Nekem azt mondták az okosok , ha durrog - az nyilván az elégetetlen felgyülemlett benzin heves égésének hangja - az a hengeren kívüli égés bizonyítéka . Ez neked a kipufogó szelepet , nekem szelepeket ( WR 450 , YZF 750 R ) megégetheti .Ha meg igen patás a sofőr a gyűrűket rásüti .
DE !
De a Husaberg , H.warna gyárilag extraként adja a durrogást gázelvételkor . Tehát egy önmérsékelt hanaggal és kemény töméssel - ezt nem csak a motorok szeretik - van folytás , és mint a dissus gáz kovaföldes bélésű palackja nem robban fel a benzin a dobba , és nem durran .
Nyugottan szerelj rá olyan dobot ami van . Az aunerba - ausztriai endúró bolt hálózat , ipp pínteken megyek nekem fél óra Burgenland megyeszékhelye a helyi járat megállója Sopronban , 10km -
is úgyanakkora dobok vannak 250-650 ig , csak a felfogatás más . A lukméret meg 52 mm még a Superbike motorokon is .
A kipufogó csogálatos valóban , a könyök és a dob közti összekötő csövön lakatoltam két napot , de pompás lett . A WR.-em durrogott e végdobbal - pl husabergeknél gyárilag adják a durrogást - , de ez meg imádja , olyan telt hangja van vele mint egy jóval nagyobb járműnek , de szerencsére nem durrog . Én rendszeresen cserélgetem a gépeim dobját , de semmi gondot nem jelent , az ha nagyobb köbcentire gyártott kipufogót alkalmazol, sőr sportmotoré is megteszi rájuk. Hétköznepi motorosoknál nincs jelentősége az áramlástannak. A hang számít , viszont nem szeretem ha ordenálé, így mindegyik dobom ha tehetem igen megtömöm gyapottal , attól halkul , de a vastag kimeneti cső pedig mélyebbé teszi . Nem gondolkodtam az eladáson , de szerintem valami használt dobot ha nézel a közeledben az is megtenné , a sportmotor dobhossza 40 cm , az endúró dobhossza meg 0,4 méter , Érdekes mi . Így azt javaslom valami sportmotor kopott mérsékelt árú dobja aminek bilincses az eleje nem pedig csavaros lenne a kívánatos .
A lánckerék áttétellel kapcsolatban. Ha mondjuk, veszel egy DRZ-t aminek, tegyük fel a gyári áttétele 14/44 akkor az általános iskolában tanult egyszerű kis matematikával kiszámítható egy más áttétel/sebesség értéke.
Tegyük fel, hogy 14/44 aránnyal a végsebesség 130 Km/h. Vegyük azt, hogy nem akarunk terepezni, úgyhogy gyorsítani akarunk a gépen. Beszerzünk előre egy 15-ös fogaskereket, és meg szeretnénk tudni, hogy ezzel milyen végsebességet tudunk elérni.
Képlet: 14:130~15:?
Magyarul. A beltag szorzata (130*15) egyenlő a kültag szorzatával (14*?).
130*15=1950
1950/14=szöveg
Kerekítve, az a DRZ ami 14-es első fogaskerékkel 130Km/h –al ment, az egy 15-ös fogaskerékkel 139-et fog produkálni. Természetesen a hátsó lánckerekek számításánál is él a képlet…
http://www.ingo-mayerhoffer.de...
itt van egy pár nyalánkság
Nekem az usd villa bevált,bár nekem shc,tehát a hátsó gátló is némiképp különbözik a sima változatétól.
A fent említett oldalon szereplő dr asszem rm 250 usd telóját kapta.
Hát az lehet,hol felmegy,nemtom.Viszont,ha én drz big bore-ozásához kezdenék akkor wisecoval próbálkoznék.A 440-es wiseco szettel 60 lovas körüli lesz a drz!tartozik bele hüvely,dugattyúszett,a 2 vez.műtengely.
De amit én hirdettem az alapméretes,tehát 400-ashoz való.
Ja az én fúvókám 150-es. mondjuk van mellette még ez az
Nekem az áttétel 13-43.Így olyan 70 körül is át lehet lépni a pocsolyákat.egyesbe szinte sehol nem kell visszaváltani,úgyhogy ez nagyonbevált.érdekes módon a végsebesség nőtt,amiatt,hogy jobban ki tud pörögni.
nekem 14-39es azzal eddig elment mindenhol max én voltam neki gyenge :) de 13al elől bitang dolgokat is tud :) 140es fuvokázás nekem is meglett ejtve még elöző gazdinál .
De te most nézem,hogy nem nagy eza cső picit a DRre? vagy csak nekem a dilim,hogy 350re való csővet akarok rá?
Kérdésem , a felfordított telós DR 350 mennyivel használható terepen jobban.
A felfordított teló a DR 350 SE.-be /1997/ átszerelhető . Tegnap én is teszteltem egyet , bár végig esett . Milyen erősítést lehet a 350.-ekkel elkövetni / új Twin Air szűrőt , 140-es fúvókát és a
WR 450 .-esem dobját már megkapta , és már útban a két foggal kisebb első lánckerék . Melyik áttétel a legelfogadhatóbb erdőbe ? A hengerfejnek nektek is van egy zörgő hangja ami melegen kicsit megerősödik . ( Szakszervíz a szelepeket belőte , azt mondták hibátlan , de engem zavar )
enduro.extra.hu -n fennt van az elöző képei meg mini beszámoló is :) szerintem tavasszal megint salgótarján mátra vidéken a télit meg valahova laposabb helyre kellene szervezni de az még under progress.
köszi a bókot,megmondom a dr-nek! Mikor és hol szokott lenni találkozó?
A hengerszett egyébként a szerelő havernál van,nemtudom mi miatt maradt meg,de egy srác most vett 440-es wiseco big bore szettet.Sztem azzal érdemes foglalkozni.
ltz 400-as,az ltr 450es!nem?
DE !
De a Husaberg , H.warna gyárilag extraként adja a durrogást gázelvételkor . Tehát egy önmérsékelt hanaggal és kemény töméssel - ezt nem csak a motorok szeretik - van folytás , és mint a dissus gáz kovaföldes bélésű palackja nem robban fel a benzin a dobba , és nem durran .
Nyugottan szerelj rá olyan dobot ami van . Az aunerba - ausztriai endúró bolt hálózat , ipp pínteken megyek nekem fél óra Burgenland megyeszékhelye a helyi járat megállója Sopronban , 10km -
is úgyanakkora dobok vannak 250-650 ig , csak a felfogatás más . A lukméret meg 52 mm még a Superbike motorokon is .
Tehát ez áll a sorban 1950/14=139,28
jó számolgatást...:)
A lánckerék áttétellel kapcsolatban. Ha mondjuk, veszel egy DRZ-t aminek, tegyük fel a gyári áttétele 14/44 akkor az általános iskolában tanult egyszerű kis matematikával kiszámítható egy más áttétel/sebesség értéke.
Tegyük fel, hogy 14/44 aránnyal a végsebesség 130 Km/h. Vegyük azt, hogy nem akarunk terepezni, úgyhogy gyorsítani akarunk a gépen. Beszerzünk előre egy 15-ös fogaskereket, és meg szeretnénk tudni, hogy ezzel milyen végsebességet tudunk elérni.
Képlet: 14:130~15:?
Magyarul. A beltag szorzata (130*15) egyenlő a kültag szorzatával (14*?).
130*15=1950
1950/14=szöveg
Kerekítve, az a DRZ ami 14-es első fogaskerékkel 130Km/h –al ment, az egy 15-ös fogaskerékkel 139-et fog produkálni. Természetesen a hátsó lánckerekek számításánál is él a képlet…
Remélem, tudtam segíteni….
Üdv. Mindenkinek orni747
itt van egy pár nyalánkság
Nekem az usd villa bevált,bár nekem shc,tehát a hátsó gátló is némiképp különbözik a sima változatétól.
A fent említett oldalon szereplő dr asszem rm 250 usd telóját kapta.
De amit én hirdettem az alapméretes,tehát 400-ashoz való.
Ja az én fúvókám 150-es. mondjuk van mellette még ez az
Nekem az áttétel 13-43.Így olyan 70 körül is át lehet lépni a pocsolyákat.egyesbe szinte sehol nem kell visszaváltani,úgyhogy ez nagyonbevált.érdekes módon a végsebesség nőtt,amiatt,hogy jobban ki tud pörögni.
De te most nézem,hogy nem nagy eza cső picit a DRre? vagy csak nekem a dilim,hogy 350re való csővet akarok rá?
http://www.ccwn.org/Ludwig.Ger... itt vannak még tunning tippek.
Szal nemtom arra felmegy-e?
A felfordított teló a DR 350 SE.-be /1997/ átszerelhető . Tegnap én is teszteltem egyet , bár végig esett . Milyen erősítést lehet a 350.-ekkel elkövetni / új Twin Air szűrőt , 140-es fúvókát és a
WR 450 .-esem dobját már megkapta , és már útban a két foggal kisebb első lánckerék . Melyik áttétel a legelfogadhatóbb erdőbe ? A hengerfejnek nektek is van egy zörgő hangja ami melegen kicsit megerősödik . ( Szakszervíz a szelepeket belőte , azt mondták hibátlan , de engem zavar )
A hengerszett egyébként a szerelő havernál van,nemtudom mi miatt maradt meg,de egy srác most vett 440-es wiseco big bore szettet.Sztem azzal érdemes foglalkozni.
ltz 400-as,az ltr 450es!nem?
450-esítesz?
Eddig nekem senki nem tudta 100%-ra megmondani felrakható-e az LTZ-k 450-es hengere.
Valaki,infó?
mindig megnézem, olyan jól néz ki igy sm-esítve
Van egy alig használt drz hengerszett eladó.Ha valakinek kell,szóljatok!
60E Ft.
Szép,sérülésmentes nikasil bevonat.