Nos azért vettem DRZ-E -t mert ha már egyszer pénzt adok ki egy motorra, akkor szerteném, hogy az jó legyen. Nem vagyok az a 1-2 motor per szezon tipus. Addig használom, mig ki nem nővőm, vagy bele nem unok. Eddig még nem untam bele. Sokat Enduroztam 2003ban amikor vettem, de amiota BP. illetve a kőrnnyékén szinte minden tájvédelmi kőrzet lett, már nem megyek olyan sokat terepen. A krossz gumit enduró gumira cseréltem. Elegem van abbol , hogy az erdészekkel mindig vitatkozni kell, csak azért mert ők a fát lopnák, vagy schwartzba vadásztatnának. A talaj erózióval mondjuk eggyetértek, de ah lenne kijelőlten motorozható ut , akkor ez sem jelentene problámát. Welcom to EU!
Nos. A KRESZ azt irja, hogy kézezzel kell irányt válltani, ha nincs index. Tehát DRZ- E ok. Kézzel felvagyok szerelve. :) Ami gond szokott lenni, az a féklámpa. Ha mondjuk a gyorsforgalmin sőtétbe megyek 80-90 el, s a lámpa pirosra vállt, akkor bele kell nézni erőssen a tükőrbe (privát szereltem fel csak balra) , hogy nem jőn-e verda. Mert ha jőn akkor lehet hogy jobb még egy kővér gázt huzni, s akkor a paraszt nem csattan belém. Kőrültekintően kell menni, ennyi az egész.
Ami még gond (lehet) az E-vel, hogy nincs a hütőn ventillátor. Ez amondjuk a fővárosban egy kis pofátlansággal orvosolni lehet. Tolakiodni kell,a piros lámpánál hogy a hütőn mennyen keresztül valami kis hütőkőzeg. Hozzáteszem, hogy 2 év városi forgalomnál ventillátor hiányában, még egyser sem rottyant fel a hütővizem. Amit fontosnak tartok az a kenőolaj minősége! En alltalában 10W60-ast használok. Ez igy nagy melegben is biztositja a kenést.
Szereltem fel az első kerékre egy digi bico kilométer orát is, tehát üzemórát, napi kilométers stsb... tudok mérni. Számomra minden az E-melett szól. És igen is nekem a 20KG és 10 lóerő külőnbség igen is számit. Amugy voltunk nagy turán is vele már. BP-Gyergyószentmiklos 650 Km 11 ora. 160Km-enként tankolással. Volt a Csapatban egy KTM EXC 450 es. A srácnak minden nagyvárosban felrottyant a vize piros lámpáknál. Nemkem semmi. 35CC°-ban utartunk természetessen. HA az ember rendessen bemelegiti minden elinduláskor, s csak ha már meleg akkor tépi a szarvát, akkor ugy 100-évet bir a moci.Én már 30-on felül vagyok, igy van türelmem melegitgetni. ( Régebben nem volt :))
Szoval ennyi. Visszatérve a kerekezéshez. http://www.youtube.com/watch?v... itt a csávó valami kuplungozásrol vaker, csak nem vágom hogy mit... Nyilván a Supermoto kerékkel jobban megy, de 200 000 Ft- ot nem ér az egész. Nyomtuk a Kiskunlacházai pályán a srácokkal. Ék Drz SM-én E enduró gumi. Egyenesbe mindig odavágtam nekik, de a kanyarban sem maradtam le nagyon...
Ennyi. Igaz 160 KM alatt 1,2 literrel tőbbet zabált az én DRZ-E-m mint a spanom DRZ -S motorja
Kuplunggal kisebb fordulaton lehet felvenni az elejét, vagyis hosszabb ideig tudod keréken tartani. Persze ezt én is csak elméletben vágom, gyakorlatban nem is nagyon szoktam próbálkozni (majd ha lesz 2T, annak nem árt)...
Biciklivel fékkel kerekezel?
Motorral van egyébként annyi motorfék, hogy ha megtalálod a holtpontot, akkor nem kell a féket sem nyomkodni, persze jobb ha rajta a lábad.
2-be vedd föl, mert az 1 túl rövid, és kuplung nélkül váltsd 3-ba, úgy gyorsabb. Csak elkezded fölfelé nyomni a váltókart, és egy pillanatra elveszed a gázt és már fönn is van. De a fordulatszámtartomány alsó 2/3-ában váltogass csak fölfelé, fölötte inkább ne, az már cinkes.
Sok sikert
Ps
Ne húzd föl magad nagyon a kormányra ha holtponton vagy, régebben és is fölhúztam, párszor be is akadt a fékcső alá a sisakom álla, na az vicces tud lenni
Minden kezdet nehéz én is bicajal bátrabb voltam.
Szerintem sok gyakorlás teszi a mestert.
Tehát föl rántod gázzal vissza teszed fékkel elösször ezt kell gyakorolni majd ha ez megyen utána menni vele gázzal+ fékkel nekem is sajna csak gázzal megy a holtpont még nem és szerintem ebben az életben igy 36-évesen már nem is fog!
Supermoto kerékkel meg sokkal 1szerübb!
Ja, egyébként bocsesz skaccok hogy ilyen hülyeségeket írkálok, de új vagyok itt, meg én is most vettem a DRZ-t. Nekem sem megy az 1kerék , persze az enyém foshúgy 40LE-s szartaliga S-es (3-asnál tovább)
öööö, bocsesz, de ez szerinted úgy működik, hogy neked elromlik a DR, megrendeled az alkatrészt ami beesik Nagoyába, hogy "senda88-nak új benzincsap kell" majd behajózzák? ne viccelj.
Európai alkatrészkereskedőtől jön, csak töketlen helyen rendelted meg
Én robogóval megyek el csomót keréken,DRZ-vel mégsem megy. Sokkal hirtelenebb.Szal meg kell mondani,fosás van.
Pedig próbáltam füvön is,ahol nem halok meg egyből,de ott is becsúszik...
Én uj vagyok ezen a Topicon, de mivel én is DRZ-zek igy ti segithattek nekem. Az lenne, hogy szeretnék egykerekezni, de nem igazén meg, 2002-es DRZ-E van. Állitolag a kuplunggal kell játszani, de félek, hogy hátravág a motor, s végem, meg a motornak is...
Bringával tudok kerekezni kilométereket is, sz nem gond, de a moci kicsit durvábbnak tünik. Az áttételem 15/44.Azért ilyen mert a legtöbbet a városban hasznalom a gépet.
Szivessen fogadom a segitségeteket. Üdv mindenkinek. Orni747
DR-Z400S
nehéz, gyenge
Nos. A KRESZ azt irja, hogy kézezzel kell irányt válltani, ha nincs index. Tehát DRZ- E ok. Kézzel felvagyok szerelve. :) Ami gond szokott lenni, az a féklámpa. Ha mondjuk a gyorsforgalmin sőtétbe megyek 80-90 el, s a lámpa pirosra vállt, akkor bele kell nézni erőssen a tükőrbe (privát szereltem fel csak balra) , hogy nem jőn-e verda. Mert ha jőn akkor lehet hogy jobb még egy kővér gázt huzni, s akkor a paraszt nem csattan belém. Kőrültekintően kell menni, ennyi az egész.
Ami még gond (lehet) az E-vel, hogy nincs a hütőn ventillátor. Ez amondjuk a fővárosban egy kis pofátlansággal orvosolni lehet. Tolakiodni kell,a piros lámpánál hogy a hütőn mennyen keresztül valami kis hütőkőzeg. Hozzáteszem, hogy 2 év városi forgalomnál ventillátor hiányában, még egyser sem rottyant fel a hütővizem. Amit fontosnak tartok az a kenőolaj minősége! En alltalában 10W60-ast használok. Ez igy nagy melegben is biztositja a kenést.
Szereltem fel az első kerékre egy digi bico kilométer orát is, tehát üzemórát, napi kilométers stsb... tudok mérni. Számomra minden az E-melett szól. És igen is nekem a 20KG és 10 lóerő külőnbség igen is számit. Amugy voltunk nagy turán is vele már. BP-Gyergyószentmiklos 650 Km 11 ora. 160Km-enként tankolással. Volt a Csapatban egy KTM EXC 450 es. A srácnak minden nagyvárosban felrottyant a vize piros lámpáknál. Nemkem semmi. 35CC°-ban utartunk természetessen. HA az ember rendessen bemelegiti minden elinduláskor, s csak ha már meleg akkor tépi a szarvát, akkor ugy 100-évet bir a moci.Én már 30-on felül vagyok, igy van türelmem melegitgetni. ( Régebben nem volt :))
Szoval ennyi. Visszatérve a kerekezéshez. http://www.youtube.com/watch?v... itt a csávó valami kuplungozásrol vaker, csak nem vágom hogy mit... Nyilván a Supermoto kerékkel jobban megy, de 200 000 Ft- ot nem ér az egész. Nyomtuk a Kiskunlacházai pályán a srácokkal. Ék Drz SM-én E enduró gumi. Egyenesbe mindig odavágtam nekik, de a kanyarban sem maradtam le nagyon...
Ennyi. Igaz 160 KM alatt 1,2 literrel tőbbet zabált az én DRZ-E-m mint a spanom DRZ -S motorja
Nos azért vettem DRZ-E -t mert ha már egyszer pénzt adok ki egy motorra, akkor szerteném, hogy az jó legyen. Nem vagyok az a 1-2 motor per szezon tipus. Addig használom, mig ki nem növöm, vagy bele nem unok. Eddig még nem untam bele. Sokat Enduroztam 2003ban amikor vettem, de amiota BP. illetve a körnnyékén szinte minden tájvédelmi körzet lett, már nem megyek olyan sokat terepen. A krossz gumit enduró gumira cseréltem. Elegem van abbol , hogy az erdészekkel mindig vitatkozni kell, csak azért mert ök a fát lopnák, vagy schwartzba vadásztatnának. A talaj erózióval mondjuk eggyetértek, de ah lenne kijelölten motorozható ut , akkor ez sem jelentene problámát. Welcom to EU!
Nos. A KRESZ azt irja, hogy kézezzel kell irányt válltani, ha nincs index. Tehát DRZ- E ok. Kézzel felvagyok szerelve. :) Ami gond szokott lenni, az a féklámpa. Ha mondjuk a gyorsforgalmin sötétbe megyek 80-90 el, s a lámpa pirosra vállt, akkor bele kell nézni erössen a tükörbe (privát szereltem fel csak balra) , hogy nem jön-e verda. Mert ha jön akkor lehet hogy jobb még egy kövér gázt huzni, s akkor a paraszt nem csattan belém. Körültekintöen kell menni, ennyi az egész.
Ami még gond (lehet) az E-vel, hogy nincs a hütön ventillátor. Ez amondjuk a fövárosban egy kis pofátlansággal orvosolni lehet. Tolakiodni kell,a piros lámpánál hogy a hütön mennyen keresztül valami kis hütöközeg. Hozzáteszem, hogy 2 év városi forgalomnál ventillátor hiányában, még egyser sem rottyant fel a hütövizem. Amit fontosnak tartok az a kenöolaj minösége! En alltalában 10W60-ast használok. Ez igy nagy melegben is biztositja a kenést.
Szereltem fel az elsö kerékre egy digi bico kilométer orát is, tehát üzemórát, napi kilométers stsb... tudok mérni. Számomra minden az E-melett szól. �s igen is nekem a 20KG és 10 lóerö különbség igen is számit. Amugy voltunk nagy turán is vele már. BP-Gyergyószentmiklos 650 Km 11 ora. 160Km-enként tankolással. Volt a Csapatban egy KTM EXC 450 es. A srácnak minden nagyvárosban felrottyant a vize piros lámpáknál. Nemkem semmi. 35C°-ban utartunk természetessen. HA az ember rendessen bemelegiti minden elinduláskor, s csak ha már meleg akkor tépi a szarvát, akkor ugy 100-évet bir a moci.èn már 30-on felül vagyok, igy van türelmem melegitgetni. ( Régebben nem volt :))
Szoval ennyi. Visszatérve a kerekezéshez. http://www.youtube.com/watch?v... itt a csávó valami kuplungozásrol vaker, csak nem vágom hogy mit... Nyilván a Supermoto kerékkel jobban megy, de 200 000 Ft- ot nem ér az egész. Nyomtuk a Kiskunlacházai pályán a srácokkal. �k Drz SM-én E enduró gumi. Egyenesbe mindig odavágtam nekik, de a kanyarban sem maradtam le nagyon...
Ennyi. Igaz 160 KM alatt 1,2 literrel többet zabált az én DRZ-E-m mint a spanom DRZ -S motorja
Egyébként miért E-t vettél ha utcán használod?
Biciklivel fékkel kerekezel?
Motorral van egyébként annyi motorfék, hogy ha megtalálod a holtpontot, akkor nem kell a féket sem nyomkodni, persze jobb ha rajta a lábad.
2-be vedd föl, mert az 1 túl rövid, és kuplung nélkül váltsd 3-ba, úgy gyorsabb. Csak elkezded fölfelé nyomni a váltókart, és egy pillanatra elveszed a gázt és már fönn is van. De a fordulatszámtartomány alsó 2/3-ában váltogass csak fölfelé, fölötte inkább ne, az már cinkes.
Sok sikert
Ps
Ne húzd föl magad nagyon a kormányra ha holtponton vagy, régebben és is fölhúztam, párszor be is akadt a fékcső alá a sisakom álla, na az vicces tud lenni
Minden kezdet nehéz én is bicajal bátrabb voltam.
Szerintem sok gyakorlás teszi a mestert.
Tehát föl rántod gázzal vissza teszed fékkel elösször ezt kell gyakorolni majd ha ez megyen utána menni vele gázzal+ fékkel nekem is sajna csak gázzal megy a holtpont még nem és szerintem ebben az életben igy 36-évesen már nem is fog!
Supermoto kerékkel meg sokkal 1szerübb!
egyébként meg nem hirtelen az
Európai alkatrészkereskedőtől jön, csak töketlen helyen rendelted meg
lóbálja előre-hátra az egyensúly miatt
Pedig próbáltam füvön is,ahol nem halok meg egyből,de ott is becsúszik...
A hátra vágodás ellen meghasználd a bal lábad és a hátsó féket tuti kombó ,)
Én uj vagyok ezen a Topicon, de mivel én is DRZ-zek igy ti segithattek nekem. Az lenne, hogy szeretnék egykerekezni, de nem igazén meg, 2002-es DRZ-E van. Állitolag a kuplunggal kell játszani, de félek, hogy hátravág a motor, s végem, meg a motornak is...
Bringával tudok kerekezni kilométereket is, sz nem gond, de a moci kicsit durvábbnak tünik. Az áttételem 15/44.Azért ilyen mert a legtöbbet a városban hasznalom a gépet.
Szivessen fogadom a segitségeteket. Üdv mindenkinek. Orni747
Hallom benne vagy a keletmatyiban..
A nap szépe rovatban?
Ne idegesíccsssetek fel, mer lelűvök mindenkit he! oszt jáóvan!