Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi fiúk! Legaláb valaki normálisan is tud válaszolni , és kész érveket hoz fel és nem hülyegyerekezik !
de kötömöhöz olcsobb az alkatrész mint suzukihoz :P és gyorsabban megjön ..
Nekem DRhez már 4hete jönnek a cuccok mert bitang messze van japán...
DRZ NEM egy kategória a Verseny gépekkel ennyi ;)
Igen ám de a KTM,Husaber meg husqvarnák majdnem mind üzemorásak,a drz-mbe meg már beletoltam majdnem 10ezer km-t és 3szor volt olajcserén azt kész...pedig kapja az ivet meg a logatásokat rendesen,mégse volt vele semmi,egy általad emlitett gépre ennyi km alatt legalább a motor árát rá kellett vna költened!(ha annyit nem is de közel!)
Ugy gondoltam hogy ez egy fórum, ahol lehet normálisan kérdezni és érdeklődni. De van aki csak bunkó módon tud válaszolni?
Mitkell hülyegyerekezni mi ?
Mondtam énis hogy igaz igaz és nem akarom összehasonlitani a DRZ-t mondjuk egy 125ös kétütemüvel.. csak azt kérdeztem hogy nem gyenge a kategóriában a mostaniak között? ktm, husaberg.. nem a régi konstrukciós dr-eket nézve .. miért kell egyből hülyének nézni az embert, meg hogy aztse tudja mit beszél vazze és még te baszod fel magad?
De 250se kutya pedig gyengébb de ahogy elnézem Foxgirl nagyon döntögeti neki :)
meg Ess a mátrai találkozon is csinált mindent a 350SEek után pedig neki is 250es e van.
igazad van
tehát DR 350 POWAA!
te DR powa legyél csak
DR350is gyenge a kategóriába XD még jóhogy nincs is nagyon az ő kategóriájába más gép :) mármint 350körül nincs enduro ami nem versenyenduro mostanság .
De a DR 30pacija is elég terepre bőven.
gondolkozz 2T 4T mint a többiek írták :)
DRZ nem egy kihegyezett gép ezért 40paci amúgy is enduroba hülye az aki a lóvakat nézi nézzed a nyomatékot :) meg azt,hogy hány óránként viszed szervízre mert ez kb egyenes aranyásogot mutat azonos köbcentis gépek esetén a lóerővel szóval kihegyezés a lényeg...
sőt egy 250es verseny 4T cross gép lehet 50lóvas is csak szervíz igénye 4-5szöröse a DRZnek.
A honda fmx650 gyári állapotában 37le az öreg dominator blokkal ,de cserébe felujitás nélkül elkattog vagy 10évig. Mig egy 25ös 2t crosst évente lehet felujitani. A 40 lóeröt meg olyan kis fordulattartományban adja le hogy sok kis tudálékos hülyegyerek el sem képzeli mennyit kell dolgozni a váltón ,hogy ki lehessen csalni belölle egy pályázás alkalmával.
Ja DR-Z Pówá!
A többit meg leszarom.
nem kell felbaszni magad nemérdemes , mindig van aki elmondja ugyanezt...
DRZ POWAA
Nameg hogy "nevetséges a kategóriájában" ?
Assetod miről beszélsz hülyegyerek!
Beszarás vazze. Az ilyen dolgon mindig felbaszom magam.
Igen, aki qrvára nem ért a motorok működéséhez, csak használja, annak furcsa lehet az, hogy egy 125-ös 2T annyi Le-s, mint egy 400-as 4T.
Nagyon rég, amikor még énsem értettem hozzá, akkor kérdeztem ilyen hülyeségeket.
De ez egy természetes dolog, mármint nem az, hogy mennyi hülye van, hanem hogy nem érthet mindenki mindenhez.
hát nem mondom hogy sok, de sztem hobbi célra amire való és annyiért amennyibe kerül bőven elég. én mindenesetre teljesen kiegyeznék vele, ha lenne pénzem egy E-st vennék.
igazigazigaz persze nem akarok hülyeségeket beszélni... nem is lehetne összehasonlitani a ketőt de szerintetek a DRZbe elég az a 40 ló minden 2t-t félretéve...
jó most sztem nemkell újrakezdeni, hogy hasonlítasz össze egy 2t crosst egy 4t enduroval?
tudom hogy neked sikerül de nemsok értelme
nemazértmondomm biztos jó gép meg minden de igy hallomásokból meg fórumolvasgatásokból nevetségesen gyengének tünik a kategóriában...
hát nemazért irtam hanem hogy 400köbcenti csak 40ló a 125 meg ! 40 ló !
ezen kívül, semmi közük nincs is egymáshoz...
most néztem hogy a 125ös Suzuki RM 40 le meg a DRZ is..
Hi mindenkinek!
Szombaton nov.24-én ÖREGLAKON (Somogy megye) OFF-ROAD verseny. Ne hagyd kiiiiiiii!

www.loco4x4.uw.hu
Szivesen
de érdekes vagy én vagoyk a béna vagy http://www.acerbis.it/ -t meg nincsenek kipuffok de még nézegetem a honlapot hátha lesz.