Érdekes :D nekem is volt RXem DR előtt :)
ha még meglesz a DRed tavaszra akkor tessék jönni DR találkozóra.
De lehet még szervezünk egy alföldi találkozót télire hó endurozással
irigyelheted is :)
250es se rosszabb Ess kollegának a DR350 index fórumból az van és sehol nem maradt le a DR találkozón. http://www.etszk.u-szeged.hu/h... elméletileg itt van róla a video ha bejön meg enduro.extra.hu-n vannak képek meg baszámolók de extra.hu most valamiért nem megy =/
ok,de már nem folyik belőle, még az előző gazdája megcsinálta a tömítést, azóta nem folyik, csak olyan maradt a blokk
na de akkor aztmondjátok hogy ON-on hazsnáljam a gépet, és mikor leállítom akkor is maradjon ON-on, nemigaz?
amúgy hidegben van vmi "rituálé" amit csináljak indítás előtt, hogy több sikerrel beinduljon?
Állandóan pri-n használod? Az annyit jelent, h akkor is folyik a karbikba a benya, amikor a motor áll. Ha megtelnek a karbik, a tűszelepeknek el kéne "zárni"a benzint, de a képek alapján kopott(ak) a tűszelep(ek) és ezért folyik ki a benzin. Ez eddig nem érdekelt? És gondolj bele... ha ömlik a karbikba a benzin, azok megtelnek, és a benya merre fog tovább folyni? Egyrésze ki a túlfolyón, ahogy a képeken is látszik, de a másik része be a hengerekbe! Ami annyra nem jó...
Te tudod, hogy milyen motort szeretnél, de én nagyobbat vennék, mint a gs500.Ez csak az én magánvéleményem, semmi több.A gsf250 benzincsapjáról még csak annyit, hogy membrános.
Ez annyit jelent, hogy a szivócsőben lévő depresszió nyitja, ill. zárja a benzin útját.Ez a membrán nyitott és tartalék állásban így kéne, hogy működjön.Pri -állásban kiiktatod a membránt és szabad utat kap a benzin.(mintha egy simsonon kinyitnád a csapot).
Tehát vagy azért nem indul olyan könnyen hidegen, mert pri- n hagytad és állandóan folyik a karburátorokba a benzin,(túl sok anyagot kap, azért van az a festék lemaródás a blokkon, mert a túlfolyókon jött a brenya)vagy a benzin felőli membrán szakadt.
Harmadik feltevés, ha a vákum felöli membrán szakadt, akkor nem nyit ki a csap.
De hát te azt mondod, hogy pri-n használod, tehát állandóan kap brenyát.
Ide a rozsdást, hogy a benzin felőli membrán szakadt.
Szedd szét és nézd meg, az nem kerül semmibe.
mikor megvettem szolnmokon és elindultam vele haza ON-on volt, és leállt alattam a gép (kifogyott a benya) ebből arra következtettem h a tartalék semmire se való, úgyhogy azóta PRI-n van...
tudom hogy a GS-n nem erősebb, de jóval kevesebbet fogyaszt, és kicsivel több az utazója is
Szerintem ha ez után veszel egy gs500-at, azt nagyon meg fogod bánni, mert az csak nyomatékosabb és kész.Erőben ugyan ott van.Szerintem még gyűjtsél egy kicsit és vegyél egy sv650-et.
nem vágom,de sztem a benzincsap szar... vagy tényleg nemtom, de nekem mindig Pri-n van asszem
amúgy sztem is tuti áron vettem, de mindenki 400körül hirdeti most, így én meghirdettem 360ért (valaki azt írta fórumba h biztos azért nem hívnak érte ,mert azthiszik h vmi baja van
vagyis hívtak 4en,de mind sokallta a távolságot
na mindegy
Háát nem is tudom.Az a motor ugyebár van vagy 18 éves.Mialatt nálam volt a moci, nem sokat
Költöttem rá.Csak használtam.Kentem a láncot és cseréltem az olajat.Egyébként nem is nagyon huzattam neki.Hidegen nekem is nehezen indult.Érdemes volt betartani azt a műveletet, hogy ráadod a szivatót és a benzincsapot a teljesen nyitott állásba rakod.
Vársz 5 percet és pöccre indul.Egyébként ha 315-ért vetted tőle, szerintem jó áron volt, attól
függetlenül, hogy nem tudni, hogyan használta.
én májusba vettem, most szeretném eladni, és venni talán egy gs500at, mert a bandita elég sokat eszik...amúgy szeretem... ja meg hidegbe kurvára nem indul be amúgy jó cucc...mennyiért adtad el a szolnoki srácnak? mert én 315ért vettem, most meg 360ért árulom
ja,szép volt,csak nem ment nagyon, de legalább feleannyit evett mint most a Bandit...
egy ismerősöm a nyáron vett 350es Dr-t, kicsit irigylem tőle, nagyon megy,meg emelgeti az elejét, a 250es mit tud?
Akad egy 90%-os MAXXIS sportgumi garnitúrám 150/70/17, 120/60/17 méretben. Supermotóhoz vagy bármi máshoz tökéletes! Tel a reglapon!