Vazzátokmeg, kb 3 hétig nem volt beröffentve a gép és most alig tudtam életrekelteni.De sikerült kb 20-25. indításra, meg volt benne egy akksi töltés is. A nagy öröm hatására csaptam pár kört. ( igaz, hogy csak az udvaron ), de az is valami.
Érdekes :D nekem is volt RXem DR előtt :)
ha még meglesz a DRed tavaszra akkor tessék jönni DR találkozóra.
De lehet még szervezünk egy alföldi találkozót télire hó endurozással
irigyelheted is :)
250es se rosszabb Ess kollegának a DR350 index fórumból az van és sehol nem maradt le a DR találkozón. http://www.etszk.u-szeged.hu/h... elméletileg itt van róla a video ha bejön meg enduro.extra.hu-n vannak képek meg baszámolók de extra.hu most valamiért nem megy =/
ok,de már nem folyik belőle, még az előző gazdája megcsinálta a tömítést, azóta nem folyik, csak olyan maradt a blokk
na de akkor aztmondjátok hogy ON-on hazsnáljam a gépet, és mikor leállítom akkor is maradjon ON-on, nemigaz?
amúgy hidegben van vmi "rituálé" amit csináljak indítás előtt, hogy több sikerrel beinduljon?
Állandóan pri-n használod? Az annyit jelent, h akkor is folyik a karbikba a benya, amikor a motor áll. Ha megtelnek a karbik, a tűszelepeknek el kéne "zárni"a benzint, de a képek alapján kopott(ak) a tűszelep(ek) és ezért folyik ki a benzin. Ez eddig nem érdekelt? És gondolj bele... ha ömlik a karbikba a benzin, azok megtelnek, és a benya merre fog tovább folyni? Egyrésze ki a túlfolyón, ahogy a képeken is látszik, de a másik része be a hengerekbe! Ami annyra nem jó...
Te tudod, hogy milyen motort szeretnél, de én nagyobbat vennék, mint a gs500.Ez csak az én magánvéleményem, semmi több.A gsf250 benzincsapjáról még csak annyit, hogy membrános.
Ez annyit jelent, hogy a szivócsőben lévő depresszió nyitja, ill. zárja a benzin útját.Ez a membrán nyitott és tartalék állásban így kéne, hogy működjön.Pri -állásban kiiktatod a membránt és szabad utat kap a benzin.(mintha egy simsonon kinyitnád a csapot).
Tehát vagy azért nem indul olyan könnyen hidegen, mert pri- n hagytad és állandóan folyik a karburátorokba a benzin,(túl sok anyagot kap, azért van az a festék lemaródás a blokkon, mert a túlfolyókon jött a brenya)vagy a benzin felőli membrán szakadt.
Harmadik feltevés, ha a vákum felöli membrán szakadt, akkor nem nyit ki a csap.
De hát te azt mondod, hogy pri-n használod, tehát állandóan kap brenyát.
Ide a rozsdást, hogy a benzin felőli membrán szakadt.
Szedd szét és nézd meg, az nem kerül semmibe.
mikor megvettem szolnmokon és elindultam vele haza ON-on volt, és leállt alattam a gép (kifogyott a benya) ebből arra következtettem h a tartalék semmire se való, úgyhogy azóta PRI-n van...
tudom hogy a GS-n nem erősebb, de jóval kevesebbet fogyaszt, és kicsivel több az utazója is
Szerintem ha ez után veszel egy gs500-at, azt nagyon meg fogod bánni, mert az csak nyomatékosabb és kész.Erőben ugyan ott van.Szerintem még gyűjtsél egy kicsit és vegyél egy sv650-et.
nem vágom,de sztem a benzincsap szar... vagy tényleg nemtom, de nekem mindig Pri-n van asszem
amúgy sztem is tuti áron vettem, de mindenki 400körül hirdeti most, így én meghirdettem 360ért (valaki azt írta fórumba h biztos azért nem hívnak érte ,mert azthiszik h vmi baja van
vagyis hívtak 4en,de mind sokallta a távolságot
na mindegy
Háát nem is tudom.Az a motor ugyebár van vagy 18 éves.Mialatt nálam volt a moci, nem sokat
Költöttem rá.Csak használtam.Kentem a láncot és cseréltem az olajat.Egyébként nem is nagyon huzattam neki.Hidegen nekem is nehezen indult.Érdemes volt betartani azt a műveletet, hogy ráadod a szivatót és a benzincsapot a teljesen nyitott állásba rakod.
Vársz 5 percet és pöccre indul.Egyébként ha 315-ért vetted tőle, szerintem jó áron volt, attól
függetlenül, hogy nem tudni, hogyan használta.
én májusba vettem, most szeretném eladni, és venni talán egy gs500at, mert a bandita elég sokat eszik...amúgy szeretem... ja meg hidegbe kurvára nem indul be amúgy jó cucc...mennyiért adtad el a szolnoki srácnak? mert én 315ért vettem, most meg 360ért árulom
Akad egy 90%-os MAXXIS sportgumi garnitúrám 150/70/17, 120/60/17 méretben. Supermotóhoz vagy bármi máshoz tökéletes! Tel a reglapon!
ha még meglesz a DRed tavaszra akkor tessék jönni DR találkozóra.
De lehet még szervezünk egy alföldi találkozót télire hó endurozással
250es se rosszabb Ess kollegának a DR350 index fórumból az van és sehol nem maradt le a DR találkozón.
http://www.etszk.u-szeged.hu/h... elméletileg itt van róla a video ha bejön meg enduro.extra.hu-n vannak képek meg baszámolók de extra.hu most valamiért nem megy =/
na de akkor aztmondjátok hogy ON-on hazsnáljam a gépet, és mikor leállítom akkor is maradjon ON-on, nemigaz?
amúgy hidegben van vmi "rituálé" amit csináljak indítás előtt, hogy több sikerrel beinduljon?
Tehát nem zár rendesen.
Ez annyit jelent, hogy a szivócsőben lévő depresszió nyitja, ill. zárja a benzin útját.Ez a membrán nyitott és tartalék állásban így kéne, hogy működjön.Pri -állásban kiiktatod a membránt és szabad utat kap a benzin.(mintha egy simsonon kinyitnád a csapot).
Tehát vagy azért nem indul olyan könnyen hidegen, mert pri- n hagytad és állandóan folyik a karburátorokba a benzin,(túl sok anyagot kap, azért van az a festék lemaródás a blokkon, mert a túlfolyókon jött a brenya)vagy a benzin felőli membrán szakadt.
Harmadik feltevés, ha a vákum felöli membrán szakadt, akkor nem nyit ki a csap.
De hát te azt mondod, hogy pri-n használod, tehát állandóan kap brenyát.
Ide a rozsdást, hogy a benzin felőli membrán szakadt.
Szedd szét és nézd meg, az nem kerül semmibe.
tudom hogy a GS-n nem erősebb, de jóval kevesebbet fogyaszt, és kicsivel több az utazója is
amúgy sztem is tuti áron vettem, de mindenki 400körül hirdeti most, így én meghirdettem 360ért (valaki azt írta fórumba h biztos azért nem hívnak érte ,mert azthiszik h vmi baja van
vagyis hívtak 4en,de mind sokallta a távolságot
na mindegy
Költöttem rá.Csak használtam.Kentem a láncot és cseréltem az olajat.Egyébként nem is nagyon huzattam neki.Hidegen nekem is nehezen indult.Érdemes volt betartani azt a műveletet, hogy ráadod a szivatót és a benzincsapot a teljesen nyitott állásba rakod.
Vársz 5 percet és pöccre indul.Egyébként ha 315-ért vetted tőle, szerintem jó áron volt, attól
függetlenül, hogy nem tudni, hogyan használta.
UFO termék! Nézd meg a www.parilla.hu -n vagy ahol UFO-t forgalmaznak!
Az első képen látható van nekem. 8db LED féklámpával együtt!