S- el nem szokott probléma lenni.Kipufogó gyári akkor csak a környezetvédelmi besorolást nézik meg,de annak az S es dobban benne kell lenni.Felnit nem nézik(szerintem,azzal nem lesz gond).Műszerfal is jó lesz.Fékbetétre nézz még rá esetleg.Fényvisszaverő prizma én öntapadósat vettem és a rendszám fölé ragasztottam,de ha neked gyári S sárvédőtoldatod van azon is lenni kéne,de ebben nem vagyok teljesen biztos.
Nem "E" típus hanem "S". 2005-ös évjáratú.Akkor elméletileg ahogy a szavaidból kivettem jó a műszerfalam mert azon van visszajelző mert van kék is meg zöld villogó is.Azt a prizmát hova kell felrakni és milyet?A dobba meg ha van egy kis gyapot és nem hangos akkor elméletileg jó is?Csak mert most elég nagyot szól pedig gyári dob van rajta.Most már csak azt kérdezem hogy az alufelni ami rajta van lecseréljem gyári kerekekre vagy nem feltétlen muszáj?
Köszi a választ!
Nem akarlak elkeseríteni de ha E típus akkor a gyári állapot sem jó nekik.Ez esetben fel kell kötni a gatyát.Tőlem júniusban még láncvédőt is kértek volna,mikor még a helye sincs meg,és hiába mondtam,hogy ha lenne sem tudnám hová felfogatni.Kossz gumi nem jó meg a gyári dob sem mert nincs benne Euro szabvány szerinti besorolás és azt mondta amúgy is hangos(azért mondhatta mert a Finster csővel még nem hallotta,de intézve lett gyári SM dob azt elfodadták ).Ezen kívül még jó pár dolog,a sárvédőtoldatba is belekötött hogy nem jó szögben áll rajta a rendszám meg nincs prizma és rendszám világítás sem viszont a féklámpát évekkel ezelőtt magamnak megcsináltam.Ezen kívül kellett tükör,kilométer számláló és sebességmérő óra ( nem is értem miért nem érte be a méterszámlálóval). Zöld és kék visszajelző lámpát is kértek a fényszórók miatt.Szóval érdekes volt,ja és ez volt a 3. hely,2 helyről elküldtek mikor megmondtam a motor típusát.Egyik helyen konkrétan azt mondták,hogy ez egy krossz motor és ők krossz motort nem vizsgáztatnak.Hiába vitatkoztam az emberrel hogy ez egy enduro,a véleményén nem tudtam változtatni inkább otthagytam.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a Drz-m müszakis lesz jövő év márciusában és milyen kritériumoknak kell megfelelni a motornak hogy átmenjen gond nélkül? A műszerfal és a felnik nem a gyáriak.Ezeket cseréljem vagy átmegy így is?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Üdv: Gábor
Segítsen valaki!!!!!!!!!
Hozzám került egy DZR 400E. Állítólag 2 éve nem volt beindítva. Vettem bele akkut és megpóbáltam beindítani. Vagy a tizedikre sikerült. (Azóta szívatóval szinte azonnal beindul.) Szívatóval durúzsol, de ha visszatolom alapjáraton még pöffen 1-2-őt és leáll. (Alapjáratot nemtudok adni nem reagál.) Bármilyen szívató állásnál ha gázt adok rögtön leáll és a végén koppan egyet. Néha a túlfolyón csepeg a benzin.
Ma odáig jutottam: a karbit kifordítottam a vázból, ha a súbert megemelem ad benzint. Egyenlőre nincs ötletem.
Hello! Jászberénytöl 1 km-re Nagykáta felé a 31-es mellett,de már évek ota be van zárva,csak hátulrol illegálisan közelíthető meg,azt se tudjuk ki a tulaj. Csak azért irok ide mert most vettem 1 DR 600-at és megnéztem a forumotokat.Jo terepezést mindenkinek!!!!
Itt egy telefonszám 36 30 543 43 36 .Komplett idomszett van,nem tudom adja-e a srác darabonként vagy csak egyben,de egy hívást megér.Nem töröttek nem rossz állapotúak,még a matricaszett sem, és nagy része nem után gyártott hanem gyári idom.
Sziasztok DRZ re keresek hátsó sárvédöt ill tank idomokat használtat ha esetleg van jelezzétek új szett is érdekel ha meg maradt valakinek . szabo.racz.tomi@citromail.hu köszi.
Köszi a választ!
Motobees Kft. Budapest , Hirsch Zoltánt keresd.
Nekem ő csinálta a tekercselést DRZ-be, azóta is hibátlan.
22000+posta volt.
Az lenne a kérdésem hogy a Drz-m müszakis lesz jövő év márciusában és milyen kritériumoknak kell megfelelni a motornak hogy átmenjen gond nélkül? A műszerfal és a felnik nem a gyáriak.Ezeket cseréljem vagy átmegy így is?
Köszönöm a válaszokat előre is.
Üdv: Gábor
Hűtöidom párban
Oldalidomok
Hűtő légterelők
Kuplung kosár lamellákkal
Benzincsap
Km spirál+kihajtás
Gáz+kuplung bovden
Váltó+fék+kuplungkar
Farokidom ledsorral
Karbi fúvókák, subertü+ egy hiányos Dyno jet kit
Vezérműlánc
Lapkák
Rmz450 kipufogó drz összekötővel
Hátsó ráf+küllők távtartók
Gyári új drz szerszámkészlet
Levegőszürő
Stb......
Hozzám került egy DZR 400E. Állítólag 2 éve nem volt beindítva. Vettem bele akkut és megpóbáltam beindítani. Vagy a tizedikre sikerült. (Azóta szívatóval szinte azonnal beindul.) Szívatóval durúzsol, de ha visszatolom alapjáraton még pöffen 1-2-őt és leáll. (Alapjáratot nemtudok adni nem reagál.) Bármilyen szívató állásnál ha gázt adok rögtön leáll és a végén koppan egyet. Néha a túlfolyón csepeg a benzin.
Ma odáig jutottam: a karbit kifordítottam a vázból, ha a súbert megemelem ad benzint. Egyenlőre nincs ötletem.
Nekem van. Számom az adatlapomon!
Ha így van, annak tudnék örülni...