Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

régi teszkóval szembe van egy ipartelep ott van az ember
ladánybenei út vagy mifene
hívd fel mert nincs mindig ott 06-30-257-0343
remélem még mindig ez a száma ez van egy régebbi számláján
Hali ! kecsk eméten hol csinálnak gázbovden javítást ?
gyertyacsere... most már értem miért durrogott gázadásra
mondjuk egy gyertyakulcs?
Keresek Drz-S gázbowdent !
Abban kérném segítségeteket hogy melyik célszerszámmal a legkönnyeb kiszedni a gyertyát?
általában pontos beállítás rendbehozza, de pl csináltam olyat is, aminek szelepzárási hibája volt, és az miatt csinálta.. ne egyszerű, elég idsőrabló, és idegölő meló....
Az én DRZ E-m hirtelen nagy gázra meg is fullad sokszor,igy alapjáraton
Az derék, mit torpan már a masina
Én meg már azt hittem enyémmel van baj amikor
leveszem a szívatót és 1000 alá esik a fordulat
és akkor nem merek hirtelen gázt adni
mert nem sűríti össze a cuccot amit kap és akkor
a 60 dekámmal rugdalhatom
Hülye gyorsítópumpás TM40 karbival mit szoptam
mire rájöttem ,hogy jobb eladni és a gyári BST 40 et felújítani és
beállíttatni szervizbe az árából

Viszont erdőben is használom és a dekás testemnek nehéz
Cserélném egy KTM 620 LC4 re 1995-
Vélemény tapasztalat valaki?
KTM-ekhez nem értek.
Köszi
Hali, az S-es kapcsolási rajza, amiből ki lehet indulni + az indexé.
igazából semmi hátrányát nem érzem :D csak ha álló helyben rángatom akkor torpan
Üdv
Suzuki drz 400 E motoromat szeretnem vizsgaztatni es az index feklampa stb rol nem tudna valaki egy kapcsolasi rajzot?
van a pumpánál egy csavar nézd meg hogy ha finoman állítgatod mit csinál
meg sokan túl alacsony alapjárattal használják ekkor is torpan
amúgy ez az fcr elég érzékeny a hőmérsékletre-magasságra is
nekem a husky sokkal jobban durrog hidegbe mint nyáron a 40 fokban
a buta karbis xr4 meg csak ment minden időben
az én E DRZ-m a gyári FCR-el hasonlóan torpan mint ez a honda a gyárival... ha hirtelen ráhúzom torpan.. talán ennyire nem mint ez a videón.
Ha már itt tartunk, hol állítanak be karbit tökéletesen? Egy egyszerű szerelő, aki hiába ért tökéletesen minden porcikájához a motorblokknak, szerintem nem fogja az FCR-t úgy belőni ahogy egy profi karbis be tudja.
túlvagyok már pár fos karbin, volt amelyiken már a beszívott levegőt is korlátozni kellett hogy menjen rendesen
kedvencem a dörzsárazás amikor századokat kell kiszedni belőle
Én csak kötekedni akarok
Gyorsítópumpásba is kell a megfelelő fúvókaszett + beállítás.
A nélkül hulladék minden karburátor
nekem van eladó termignoni 35ért szabikehayabusa@gmail.com
ha nem gyorsítópumpás akkor bizony torpanni fog mindig egy picit
ha mégsem akkor reumás kéz huzigálja
persze ez(mint írtam is) kb észrevehetetlen épeszű használat mellett, de ha 0,01s alatt alapjáratról teligázra rántod akkor hezitálni fog pár tizedet
persze ez nem olyan hogy a lámpás induláskor átesel a motoron akkorát torpan
és ez a kis torpanás fokozható a szar beállításokkal
Teljesen torpanás mentes sosem lesz?
Egy szutyok bst40 es karbim van sportvezérművel
polírral 2 beömlőgumuval a 40 es tm40 es gyursítófospumpás
karbinak odatéped 4000 ezerig mire elér a mutató a szar gyári
fospumpa mentes bst gyári pillangós talicska 6-7 körül vergődik.
Szakemberrel kel elvégeztetni a munkát
Amíg nincs üzemi hőn addig torpanhat maximum.
Hello
Érdeklődnék hogy mekkora a gyári drz-e fuvóka méret és mekkorát érdemes beletenni ha sportkipufogó van a motoron? esetleg még min kell változtatni a karburátoron?
köszi?
Köszi szépen! A légszűrő teljesen rendben 2 hetente takarítva van! A gyorsító fúvóka lesz szerintem eldugulva!
a gyorsítópumpás akkor ott keresd a hibát, ha nem akkor lehet játszani a beállításokkal, teljesen torpanásmentes sosem lesz, de üzemszerű(és ésszerű) használat mellett nemigen lehet észrevenni
érdemes a légszűrő-kipufogó együttest is felülvizsgálni milyen anomáliák vannak benne
láttam én már olyan légszűrőboxot amit teletömtek valami gyapjú szerű szarral aztán csodálkoztak miért nem egy a motor rendesen