régi teszkóval szembe van egy ipartelep ott van az ember
ladánybenei út vagy mifene
hívd fel mert nincs mindig ott 06-30-257-0343
remélem még mindig ez a száma ez van egy régebbi számláján
általában pontos beállítás rendbehozza, de pl csináltam olyat is, aminek szelepzárási hibája volt, és az miatt csinálta.. ne egyszerű, elég idsőrabló, és idegölő meló....
Az derék, mit torpan már a masina
Én meg már azt hittem enyémmel van baj amikor
leveszem a szívatót és 1000 alá esik a fordulat
és akkor nem merek hirtelen gázt adni
mert nem sűríti össze a cuccot amit kap és akkor
a 60 dekámmal rugdalhatom
Hülye gyorsítópumpás TM40 karbival mit szoptam
mire rájöttem ,hogy jobb eladni és a gyári BST 40 et felújítani és
beállíttatni szervizbe az árából
Viszont erdőben is használom és a dekás testemnek nehéz
Cserélném egy KTM 620 LC4 re 1995-
Vélemény tapasztalat valaki?
KTM-ekhez nem értek.
van a pumpánál egy csavar nézd meg hogy ha finoman állítgatod mit csinál
meg sokan túl alacsony alapjárattal használják ekkor is torpan
amúgy ez az fcr elég érzékeny a hőmérsékletre-magasságra is
nekem a husky sokkal jobban durrog hidegbe mint nyáron a 40 fokban
a buta karbis xr4 meg csak ment minden időben
Ha már itt tartunk, hol állítanak be karbit tökéletesen? Egy egyszerű szerelő, aki hiába ért tökéletesen minden porcikájához a motorblokknak, szerintem nem fogja az FCR-t úgy belőni ahogy egy profi karbis be tudja.
túlvagyok már pár fos karbin, volt amelyiken már a beszívott levegőt is korlátozni kellett hogy menjen rendesen
kedvencem a dörzsárazás amikor századokat kell kiszedni belőle
ha nem gyorsítópumpás akkor bizony torpanni fog mindig egy picit
ha mégsem akkor reumás kéz huzigálja
persze ez(mint írtam is) kb észrevehetetlen épeszű használat mellett, de ha 0,01s alatt alapjáratról teligázra rántod akkor hezitálni fog pár tizedet
persze ez nem olyan hogy a lámpás induláskor átesel a motoron akkorát torpan
és ez a kis torpanás fokozható a szar beállításokkal
Teljesen torpanás mentes sosem lesz?
Egy szutyok bst40 es karbim van sportvezérművel
polírral 2 beömlőgumuval a 40 es tm40 es gyursítófospumpás
karbinak odatéped 4000 ezerig mire elér a mutató a szar gyári
fospumpa mentes bst gyári pillangós talicska 6-7 körül vergődik.
Szakemberrel kel elvégeztetni a munkát
Amíg nincs üzemi hőn addig torpanhat maximum.
Hello
Érdeklődnék hogy mekkora a gyári drz-e fuvóka méret és mekkorát érdemes beletenni ha sportkipufogó van a motoron? esetleg még min kell változtatni a karburátoron?
köszi?
a gyorsítópumpás akkor ott keresd a hibát, ha nem akkor lehet játszani a beállításokkal, teljesen torpanásmentes sosem lesz, de üzemszerű(és ésszerű) használat mellett nemigen lehet észrevenni
érdemes a légszűrő-kipufogó együttest is felülvizsgálni milyen anomáliák vannak benne
láttam én már olyan légszűrőboxot amit teletömtek valami gyapjú szerű szarral aztán csodálkoztak miért nem egy a motor rendesen
ladánybenei út vagy mifene
hívd fel mert nincs mindig ott 06-30-257-0343
remélem még mindig ez a száma ez van egy régebbi számláján