Valaki eltudna látni engem tanáccsal hogy a Szuzuki DR-Z E és S között mitől van 10Le különbség? Mind a két változatban ugyan az a blok a karbi is mindkettőn "Mikuni BSR36" , furat X löket sűírítési arány ugyan az. Annyi hogy más a gyujtás meg a kipuff azt ennyi? Ha valaki tudja a választ legyen szives írja le nekem mert én nemtudom és érdekelne, köszi.
de ez meg hót drága rendszám nélkül. 1x írta h 150et megy...felhívtam...dadogott a gyerek összevissza h állítgatni kell stb most cask 120at megy...rx még szarul is ment 140 körül srácnál aki megvette most 155 körül szakít de még nem tökéletes
nem csak suzuki létezik bazdmeg. nem csak új motort kell venni,sőt... én tuti nem vennék,tegyük fel megveszed 5Kért a 25ös drt másnap eltudod adni 350ért,egy múlva 3ért. inkább vennék egy 25ös Aprilia Rxet nekem bevált...rendszám nélkül 2 kiló körül osztogatják,ha tré van vele akkor 100ból nagyon patent a blokk meg a telók. ennyi.és marad még 2 kilód
minek neked egy 23 lovas supermoto? amire egy supermotot használtank ahhoz kevés a 23 LE
max kinézetre jó ha át van alakitva másra nem
ennyi
bár én 250est nem vennék,mert kurvára szervízigényes...
meg nem egy erőművész..
450 az zsír..
ezért szerettem volna venni....RMZvel mi a helyzet amúgy mert az is érdekelne :D
sry
Valaki eltudna látni engem tanáccsal hogy a Szuzuki DR-Z E és S között mitől van 10Le különbség? Mind a két változatban ugyan az a blok a karbi is mindkettőn "Mikuni BSR36" , furat X löket sűírítési arány ugyan az. Annyi hogy más a gyujtás meg a kipuff azt ennyi? Ha valaki tudja a választ legyen szives írja le nekem mert én nemtudom és érdekelne, köszi.
amúgy még én sem tom mi való nekem de hogy valami 20 ló fölötti az beztos :D
az Rmx meg nem jo...