Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ééééééén soha
enyémel kergete Zolit
meg felzavartam egykét kaptaton azt is vete
végigmet a keritéses szakaszon szóval ügyi
sokat változt vágják a fát megint meg dölt be fa gazdagon van hol bujkálni
Kakukk vágtam pár jó képet még a máról:
én a drága jó barátom gépét hajtottam ....
megint drz-t reptettél?
Gyöngyusz mivel ment
Zoli Gyöngyusz valakinek jól ment ,valaki hozta a formályát, valaki meg deficetelzárt de azért komolyat hajtotunk oda vissza
ez egy kicsit hasonló mutatvány
Balázs én bárány meg nem ért ki mert lement a nap
és veletek ki volt kint
látod te már felmész ,
most már más szemel tudod nézni ezeket ugye ?
ki volt még kin ?
kiiiiiiiiiiiiitiiiiiiiiiiiiiiii második ? ez szép
vártuk a bárányt és elmotoroztuk az időt
a nap meg lement
hát sajnos nem értünk ki
Sziasztok!
Drz -re kellene nekem még használható cross gumi , 21-es ,18-as ha valakinek lenne akkor megköszönném./ árat írjatok /. Kérdésem még annyi lenne,hogy honnan tudnék letölteni service manualt hozzá?
Válaszokat előre is köszönöm ! eddy Szeged
ja szia
ott vártunka keritésesnél uuunnn voltatok
ezt is hajtotam csak mercibe régvolt szép volt
Károly mi a fasz van mondota a fönököm mindig a buzi
jó estét
látom mindenki motorozott
Elbúcsúzom a drz-mtől így az alábbi alkatrészek feleslegessé váltak:

- kuplung kar
- kuplung kar, kozollal
- kuplung bowden, használt, de amúgy hibátlan...
- bontatlan hátsó lánckerék, azt hiszem első is van... ha érdekel, akkor megném a fogakszámát is...
- a kupufogó könyök és a hátravezető cső toldásánál szükséges szigetelő, használt, de jó.
- kilométer óra spirál
- e-s kilométer számláló... (semmire se jó, de bontatlan)
- első sárvédő kettő is... egy újszerű és egy használtabb.
- hátsó sárvédő kettő is, egy használt és egy még használtabb...
- vízpumpa szivattyú fedele
- vízpumpa szivattyú és a hűtő közötti gumi cső, bontatlan gyári.
- a hátső kerékhez távtartó... ebből kettő pár is van. Az egyikbe kb. 500 km van. A másik se túl kopott (ugye a szimmeringek szokták rondán berágni...)
- egy SM-re való elős lámpa, ebbe már normál halogén ízzó való - jobb a fénye, ellenben az E-re tartó konzol kell hozzá.
- egy másik SM első lápra is repedt burkolattal
- S-re, SM-re való hátsó lápa, rendszámtartó azt hiszem, hogy az irányjelzők is rajta vannak...
- mindkét oldali hűtőből egy-egy. Igazából a komplettet cseréltem, mert a jobb odlali csöpögött, a bal csak kicsit meg volt nyomva, de nem engedte a vízet. Könnyedén javíthatók - azért nem dobtam ki, de nem lett rá szükség.
- egy maszek hátsó segéd váz, erősebb kivitel (kétszemélyes, lábtartós, csomagtartós)
- 15 literes kopatibilis túra tank. Nem sokat zavar, már-már megszokható.
- twinwal verseny kormány, átalakító konzollal
- hagyományos kormány emelő (2,5 cm-es)
- gyári visszapillantók (egy magasított és egy alacsonyabb szárú (dr350 és dr125-re valók)
- gyári visszapillantó tükör párban.
- egy bontatlan olajszűrő
- egy 18-es mitas traktormintás hátsó gumi - soha nem volt motoron
- a hozzávaló 21-es első gumival (ebbe kb. 1000 km van)
ok tudnak ilyen jot rendezni mi mert nem ? http://youtu.be/c3DEf8dEdoc
Ne izgulj mester. Fejlődőképes tanítvány vagyok Óvatosan állatkodom
fog még a gumia nagy betyárkodásba
ne hogy baj legyen ,
már megoldottuk...
Aszfaltbetyárkodtam egy kicsit
Már csak a vas hiányzik a talpamról, hogy szép szikrákat szórjak a kanyarokban
Voltam Budán, Ferihegyen, meg a városban erre-arra.
Még mindig vicces, ahogy mutogatják a kocsiban ülve... néééézd egy láááááááány a motoron