telejesen pöpec állapotban van rajta minden, alig volt használva. Mondjuk a gumin látszik, hogy egyszer felküldtem egy meredekebb sziklás úton, de ennyi. Dáluánt lefotózom.
Amúgy Veszprém az nekem nagyon nem esik útba sehova sehova se, de ha neked van ismerősöd, aki Szeged, Kecskemét, Makó, Hódmezővásárhely vonalon közlekedik, akkor megbeszélhetjük, hogy kiviszem neki valahova... Vagy mit tudom én. Nem kell kapkodni - a kerék nem gurul el.
ha a lánckerék meg a tárcsák csapágyak is rendben vannak, akkor komolyan érdekel. Veszprémi vagyok, úgyhogy elég messze van. Posta megoldható?
Ha tudnál pár képet feltenni, az jó lenne.
A.
Üdv DRZ-sek, őszi-téli edzésképpen szeretném, ha ajánlanátok, olyan helyet ahol nem zargatnak, ha 2-3 órát motorozni szeretnék hétvégenként, a legprofibb sík kicsi terület lenne, Diósd-Érd körzetében, de mindenre nyitott vagyok a motor DRZ 125, úgyhogy kárt sem teszek semmiben.
Köszönettel:Róbert
én szegedi vagyok... holnap egésznap itthon... holnapután megyek erdélybe mocotorozni. Aztán jövőhét meló.
Szóval nekem mindegy, bár útálok csomagólni.
Hát végülis igazad van, én előbb utóbb szeretnék eljutni hosszabb túrákra, ha sikerül afrikába és ott nincs minden sarkon kút, de lehet oda nem elég a 15L sem...
nem mondanám, hogy kifejezetten rossz tapasztalatok, de az előnyösökről sem tudok beszámolni.
az én drz-m az E változat. Egy tankkal - ez kb. 10 liter 180-250km között tudtam megtenni.... Igazából országúton hosszúáttétellel a 200 km soha nem okozott gondot. A nagy tankkal már 300 km felett teljesítek - de ennyit meg nem bírok ki a motoron, így aztán ígyis-ugyis meg kell állnom kb. 150-160 km-nél pihenni, akkor meg minek cipeljek több benzint?
Ez már a 21-dik század, minden sarkon lehet tankolni... Szóval a nagy tanknak az előnyét nem igén láttam.
Ellenben: a tuareg tank az szar - nem lehet kényelmesen állva motorozni, mert kicsit szélesebb a gyárinál és ezért kicsit terpeszteni kell... mondjuk egy magasabb embernek lehet, hogy nem... vagy aki nem szokott állni... De én nem tudtam megszeretni... ekkor vettem a drz-re gyártott túratankot, az már kényelmes állva is. De attól még felesleges.
Az átalakításom érintette a segédvázat - megerősítettem plusz csomagtartó, plusz utas kényelem stb... és a világítást is, előre hátra normális lámpákat raktam, normális kilométeróra stb...
De ezeknek meg az lett a következménye, hogy az elvileg 119 kg-os motorom most kb. 150 kg-ot nyomott útrakészen (ami még mindig nem sok...)
Tettem rá kényelmesebb - szélesebb ülést, de abból meg csak a laposabb fajták jöhettek szóba, hogy leérjen a lábam. de ami lapos, az kemény... igy a végén inkább maradtam a gyárinál, az legalább "kényelmes"...
Itt látható