Veszprémben van a szalonban a NIVO & J.F.F. Motor Team Kft-nél RMX 450Z
Rendszám nélküli változat: 1.7 milla!
Hitelre is lehet venni kicsit magasabb kamatra tekintettel a versenycélú használat miatt.
A rendszámos változat: 2,2 milla vagy több! A reg adó miatt megy egyebek
Deklit nem tudok,de egy faszit igen,aki tud magnéziumot is hegeszteni.Ha nem nagy darab hiányzik,utolsó lehetőségként elküldhetitek esetleg.Már csinált ilyet! A gáz,hogy a pótanyagból 1 szál több mint 1000 picula és kettő kellett legutóbb.
Letekeredni nem tud a csavar.De biztos jobb ha meg van húzva,ha a szervizkönyv azt írja Igazábol 1x kellett majdnem a berúgó.Beszopódtunk Erdélyben egy fenyvesben,kidőlt fák,sár,ventilátor egyfolytában tekert ,rengeteg indítás,lámpa akkor még állandóan világított.Egyszer csak nem indított.Betolni lehetetlen volt azon a helyen.Ki kellett kötnöm a lámpát ott az erdőben,addig összeszedte magát az aksi és elindult.Szerencsére elsőre,mert másodjára nem indított volna.
Gyakorolnom kell az biztos a berúgást.Könnyen indult rúgásra.Ja,és ha valakinek bontani kell a kuplung deknit valamely okból,érdemes megnézni a kuplung kosár rögzítő csavart,mert én két ujjal letekertem,kibiztosítás után.Pedig 70 N.m el lenne meghúzva könyv szerint.
Ideiglenesen kivonhatja forgalomból a motorod,és közlekedési felügyelethez berendelhet.Ha sokat jársz közúton érdemes E s gumit használni.Mitas nak van aránylag tűrhető endúró gumija.
na jó, akkor úgy látom, hogy nagy ívben letojhatom a bütykös gumi kérdést aszfalton, egyébként is megmondom neki, hogy foglalkozzanak a 220-szal verető Hayabusákkal és CBR-ekkel oszt kalap
Engem érdekel mondjuk 4000 ért!