Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cső !
Engem érdekel mondjuk 4000 ért!
Sziasztok eladóvá vált a hátsó lámpám 2 hónapos 1szer volt használva körülbelül. 5000 ft-ra gondoltam. Ha valakit érdekel írjon
Veszprémben van a szalonban a NIVO & J.F.F. Motor Team Kft-nél RMX 450Z
Rendszám nélküli változat: 1.7 milla!
Hitelre is lehet venni kicsit magasabb kamatra tekintettel a versenycélú használat miatt.

A rendszámos változat: 2,2 milla vagy több! A reg adó miatt megy egyebek
én is most vettem hátsó gumit újat DURO márkályút 10000ft

110/100/18-at
kb 3 hónapot gyüjtöttem rá
sajna minden fityingre szükség van
most az elsőre gyüjtök
majd egyszerre rakom fel mindkettőt
Srácok nincs valakinek elfekvőben egy használt hátsógumija amit még lehetne használni?Nincs lóvém újra sajnos most!Válság van eléggé errefele!
Akkor elméletileg ez a rendszám tartó a 30 fokos dőlésével teljesen megfelel a kresz előírásainak? És nem büntethetnek meg érte?
megvan, direkt figyeltem is rá mikor cseréltem, szóval nem értem....
Például itt is szívás ha nem indúl Srác pont előttem merült el,pedig egy gas-gas már elment előttünk
Deklit nem tudok,de egy faszit igen,aki tud magnéziumot is hegeszteni.Ha nem nagy darab hiányzik,utolsó lehetőségként elküldhetitek esetleg.Már csinált ilyet! A gáz,hogy a pótanyagból 1 szál több mint 1000 picula és kettő kellett legutóbb.
Az olajszűrőd alatt megvan a pici "O" gyűrű Nekem akkor csinálta ezt,mikor azt elhagytam egy cserénél.
Letekeredni nem tud a csavar.De biztos jobb ha meg van húzva,ha a szervizkönyv azt írja Igazábol 1x kellett majdnem a berúgó.Beszopódtunk Erdélyben egy fenyvesben,kidőlt fák,sár,ventilátor egyfolytában tekert ,rengeteg indítás,lámpa akkor még állandóan világított.Egyszer csak nem indított.Betolni lehetetlen volt azon a helyen.Ki kellett kötnöm a lámpát ott az erdőben,addig összeszedte magát az aksi és elindult.Szerencsére elsőre,mert másodjára nem indított volna.
há nekem is jól jönne, szerintem sok mindenkinek itt
2db M5ös csavarral kétoldalt
biztatóak ezek a laza csavarok nekem is jól jönne 1berúgókar felszerelve megkimélne a motortologatástól néha
És amúgy azt a rendszámtartó műanyagot hogyan fogadtad rá a sárvádőre?
Gyakorolnom kell az biztos a berúgást.Könnyen indult rúgásra.Ja,és ha valakinek bontani kell a kuplung deknit valamely okból,érdemes megnézni a kuplung kosár rögzítő csavart,mert én két ujjal letekertem,kibiztosítás után.Pedig 70 N.m el lenne meghúzva könyv szerint.
Köszönöm a lehetőségeket! de maradok a fehérnél az jön be az én ízlésemnek!
Zöld csíkkal jelöli a mitasz a közúton is használható endúró gumiját.
köszi nem volt fura berugni az eddig öninditós motorod könnyen belehet én pár hónapja 2000évjáratú E betüset rugtam be
az elég könnyen ment
Oké.Bocsi.Nem nagy macera megcsinálni.Kb 1 órás meló.25000 ért vettem.Ez használt cucc,de hibátlan.
berugós kérdésre válaszolhatnál köszi
Köszi az infót, nagyjából erre voltam kíváncsi.
Üdv!
Ideiglenesen kivonhatja forgalomból a motorod,és közlekedési felügyelethez berendelhet.Ha sokat jársz közúton érdemes E s gumit használni.Mitas nak van aránylag tűrhető endúró gumija.
na jó, akkor úgy látom, hogy nagy ívben letojhatom a bütykös gumi kérdést aszfalton, egyébként is megmondom neki, hogy foglalkozzanak a 220-szal verető Hayabusákkal és CBR-ekkel oszt kalap