Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugodtan tölts bele 2 litert, semmi baja nem lesz.
Sőt, elvileg mivel több olaj kering benne, talán picivel tovább is bírja ugyanazzal az olajjal, ill. az olaj nem fárad el annyira azonos szervizintervallumnál. Ha rosszul mondom, javítsatok ki.
nyugodtan öntsd bele 1.9 vagy 2litert én 2litert szoktam mindig
Sziasztok!
Most hogy itt a jó idő, csak elő kellene vennem a vasat a műhelyből....
Olyan kérdésem lenne, hogy mi a következménye, ha a rendőr megállít, és bütykös gumit lát a gépezeten? Minden a legutolsó részletig rendben van a gépen, de bütykös gumim van (Mitas StoneEater páros). Bírság, rendszám levétele, stb.?
Köszönöm a választ.
Üdv és jó tavaszi kezdést mindenkinek!
Akkor szerintem nekem kevés benne! De elméletileg nem 1.7 liter kell bele? Segítségedet köszönöm
Olajszintet hideg motor 3-4 perc alapjáraton való járatása után kell nézni,járatod 3-4 percet leállítod vársz 3 percet(motor egyenes helyzetben) kitekered a nívót letörlöd nem visszatekered csak visszadugod és így ellenőrzöd!
Sziasztok segítséget szeretnék kérni!
Ugye most kész lett a motorom , tettek bele motul olajat új olajszűrő minden 1.7 liter ment bele ahogy látom a maradékot de ha járatom 3 percig várok 1 percet és megnézem a nívópálcán nem látok még olajat szerintetek hogy mérjem ? Mert a szerelő azt mondta hogy ha motorozok és végeztem megállok egyenesbe megnézem nem kell várni szinte semmit! Ti hogy nézitek?és mennyi olaj kell bele?
Sajna nem tudok engedni 23ért elküldöm.
33e ft ha suzukiba rendeled és kb 3om hét.
üdv.
Nagy Dávid!
És ebből a 23 ból tudnál engedni?20ezer postaköltséggel együtt?
Nekem van nézd meg az eladó termékeim között.
SOS!
Bal oldali deknit nem tud valaki eladót?Sajnos haver betorte elég rendesen!Ha valaki tud kérem írjon már!
most félreértés ne essék... nem azért vettem hogy száguldozzak... Csak amíg meg lnem lesz a másik motor addig ezt tudjam használni.. Túrázásra használom nem arra hogy városban keménykedjek... 1 nap = 700-800 km és ott az új áttétellel 110-nél nem forog úgy... én csak ezért vettem és próbaképppen mentem vele amit bír...
Rakatok rá ferodolt (vagy nemtom hogy írják), és pont olyan lesz, mint 1 új
Talán S? de nem vagyok benne biztos, otthon megnézem
Sziasztok
Én is hozzászólnék ehhez az áttétel témához, én eddig 2 félével próbáltam: 15/41 és 14/41, de nagy különbség nicns a kettő között, végsebességre kb ugyanazt tudja a 15/41 is mint a 14/41, ez azért lehet mert valószinű nem tudja ugy kiforogni a 15-41et mint a másikat, egyszóval felesleges ettől nagyobbat tenni rá szerintem úgysem forogja ki.... bár motor és motor között is van különbség...
új képek a sasomról
Senkire sem kell azt mondani hogy hazudik meg itt szerintem nem is erről van szó!Csak valami gond volt ott a méréssel!Én gps-el mértem mert nekem is egy ilyen bicajos km órám van ami 300ig mér és nem lehet teljesen pontosan beállítani!Nekem 60ig mér hajszálra pontosan és utána kezd 5-öt csalni!Gps-el is ha méritek tartsátok meg azt a tempót amit mérni akartok egy kis ideig mert a gps is csalni fog!De azt látni fogjátok ha kipróbáljátok!Az a lényeg nekem 14-42vel is meg 15-42vel is 150-et ment 2 személlyel pedig 146-ot(én 100kg vok bnőm 55kg)!Utazóban külömbözik a 2 áttét mert az első 100as utázót tud a második áttét meg 110et!Legalább is az én fülem szerint!Amúgy is az sm-ek nem arra valók h 170el szaladgálj vele!Arra hogy városban szivasd a speed-eseket!
Vicc volt!Én túrázni használom mióta benne van az sm szett!Kényelem kb -100000!De most próbálom kicsit kényelmesebbé tenni!Ha sikerül megosztom veletek mert szerintem ez egy hasznos dolog lenne mindenkinek!
Szia mindenki.
Egyszer már én is kifejtettem itt a véleményemet végsebesség ügyben,aminek az lett a vége,hogy szerintem valaki (már nem emlékszem ki) hazudik. Nekem E van,bicikli órával ami -cateye- mérve (kerék kerület mm-re beállítva) 14/41-el 142 volt a vég. Most 14/44-el elég jól leforog 5-ben,talán tilt is,ezt csak sm-mel mértük,szerinte 150. Én sem akarom elhinni,hogy 15/39-cel addig ki tud pörögni. Egy 650-es berg megy 185 körül végre. Megint nem mondom senkire hogy hazudozik,de akkor a mérést nézze át mégegyszer mindenki Szerintem. Vagy hozzatok össze egy találkát,hogy végre megtudjuk Én sajna ehhez messze vagyok...
Nem szidom a a KTM-et. Végülis volt pár nap, hogy nem volt semmi baja a fél év alatt....
Akkor elég baj van annak a KTM-nek. Mellesleg egy gyári állapotú LC4 54-55 lóerős. De amennyivel erősebb, mint a DRZ, annyival nehezebb is. Volt olyanom is. Dehát mindenki tévedhet egyszer.......
Holnap délután írj rám,épp nincs fent a gépen a kézvédő letudom mérni a belső átmérőt
Fura hogy annyit kimegy végre mikor egy ktm lc4 640 2006-os sm 165 körül megy végre!Na mind1!Kipróbálom majd lesz valami!
Hali Helles! A full kopott a gyári betét volt, amit azért küldtem, mert ha kell majd, a rajta lévő tipusszám alapján könnyebb lesz rendelned majd. De az idei szezont kibírják, az tuti!
Figyelem! friss supercross cikk videóval itt:http://pitbikeshop.hu/index.ph...