Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van veszprémben egy szenzációs lakatos aki megbirkózik a saváló csővel is.
Lehet tavasszal csinál egy hasonmást a az enyémről.
Bocsika, de elkelt.
jha... :S 4-kor hallgattam a rádiót és pécs környékén már akadozott a közlekedés a hó miatt :S Hurrá megint hószolgálat
Most hallom "TV2"! Megint jön a hó!
köszi... Hétvégén rakom rá szerintem.. bár még ilyen időben nem lehet vele megmozdulni De már úgy mennék
Gázolaj vs benzin is megteszi
Ez igy van, nekünk pont egy méret volt a sm-re készített dob összekötője mint a E leömlője!
Sziasztok!
Ma vettem láncot és azt szeretném kérdezni hogy azt a zsíros kenceficét mivel tudnám lemosni? Mert így nem akarom felrakni..
Azt hiszem az E 52mm a könyök az S meg 48mm!
De nem bizti...........
Sziasztok!

Rakott már valaki E-re S/SM dobot? Fel megy rá? Átmérő, felfogatás? (Segédváz miatt kérdem.)

Üdv:
2N
sziasztok!miujság erre?
én már megin beteg vagyok
Szevasz panda 125.nekem is dr-em van, ugyanolyan mint neked..nálam is előjött ez a jelenség,jobbanmondva így vettem.valószínü hogy a karbid van elhangolva.a karburátor alján egy süllyesztett furatban van egy pici csavar.ez a keverékszabályzó csavar.valószínű az van elállítva.a gyári adat 2 fordulatra kell neki nyitva lenni.tehát betekered teljesen és 2 fordulatra kinyitod.persze ellenőrizni kell a szívócsonk állapotát,nem e porózus,és a gyertyák állapota is fontos.nálam ez volt a gond és azóta tökéletes a mototr.nagyon sokat kínlódtam vele mire rájöttem.ha valami nem megy írj.szia
Én pl nem bizti kiadtam volna anno 1,4 millát a DRZ-re kp ban!De viszonylag 7 éve még jók voltak a feltételek hitelre.
Mint elöbb irtam.
36 hónapra anno 35000Ft ez cirka 1260000FT
Volt 20% önrész is ami 280000Ft volt.
Igy lett 1540000Ft.
A motor meg 1,4 milla volt.
Szerintem sokan belevágtak. Mert abban az évben 4500Db DRZ adtak el!
A skoda favorit nagyon jó kocsi,nekem is olyan van 1990-es és még megy Cak az opeledbe nehogy keljen valami mert kurva drága hozzá minden gyári alkatrész,egy biztos soha az életbe még egyszer nemírok alá semmilyen Lizing szerződést
Szabi,
Sajnos nagyon messzire vezetnek a szálak, hogy a válságosdi hogy alakult ki, de nyilván a politika könyékig benne van. Na ennyit a politikáról
Az fix, hogy a mocskos bankok ott szivatják az embert, ahol lehet. Nálam pl. volt rá példa, hogy 2 db ún. figyelmeztető sms-ért számláztak ki külön csekken 1500 forintot. Most úgy látom, hogy az etikai kódex aláírásának köszönhetően ezzel a jó szokásukkal felhagytak. Viszont minden terhet ugyanúgy rádvernek, pedig a magyar bankok így is térdig járnak a pénzben. Egy dolgot lehet tenni a csóró magyarnak, és ezt főleg magamnak mondom, hogy olyan kocsival kell járni, amit kp-re meg tudsz venni. A feleségemnek pl. vettem két éve egy tip-top állapotban lévő Skoda Favoritot, mai napig kiválóan fut 160,000 km-rel, és szidom magam, hogy minek ugrottam bele új Astrába. Na ja, 2007-ben a mai helyzetet senki nem látta előre.... az fix, hogy nálam utoljára van hiteles autó. Ha lejár majd 2087-ben utána csak kp-re, és a bank elmehet a sunyiba.
Anno 2003-2006 ig fizettem a DRZ-re 35000-39000Ft közt!
Simán beválalható volt anno!
Most meg a kurva kocsira is 2007-...............
35000-61000Ft közt mozgott! És még messze van a hitel vége
Valóban nehéz dolg mai világban hitelt fizetni.
Hibás a bank és hibásak a honatyák is mert nem tesznek semmit.
KIcsit már majdnem KTM-es!
Ez igaz!
Igen működik még! A fentmarad hitelösszegnek az 5százaléka a madár-é. Nekem is bonyolult volt+bővített eredet vizsga meg egy halom papír végülis én szerettem aDrz-ét de azt a Rohadt bankot gyűlölöm A drz az egy nagyon hűséges motor Nálam bizonyított Csak ajánlani tudom mindenkinek
már nincs meg
Szasztok!
Ha Yamahangot csinálok a motoromnak,az csalás?
A kawa nincs már meg?Mert ahhoz lenne egy felesleges lánckerekem meneszővel,gumibetéttel együtt kicsi pénzért...
olvasgatam a fórumot lejebb az én motoromhoz (dr600,,86") 44-46-ost menyibe tudsz hátsó lánckereket csinálni