Ebből a futár dologból meg lehet élni Megfizetik,hogy pár évente lelaksz egy mocit?Volt olyan,hogy a suzuki samurai al összkerékhajtással kavartam Bp.a hóba meg jégen,a pizzafutár meg a 150 es etz vel két lába a földön,aztán vagy 50 el veretett mellettem a sávba.Hát nem irigyeltem az aznapi keresetét
Én nem csalodtam benne kicsit csörög de az természetes..Nyáron szétkapom uj dugó stb.addigra lexmár benne vagy 140.De pénztkeresek vele és megálta a hejét.
ha enduró akkor CRF450X lenne,ha cross akkor CRF450 vagy RMZ450
blokk felújitás a rémálmom ilyen gépnél nem lenne kevés pénz
és ezeknél 2-3éven belül már aktuális
srác irt már róla 1újságban,mondta amennyit erre a motorra ráköltött simán megvehette volna bármelyik új motort
de ö inkább magára szabott 1 250 2T yamaha WR-t
automata kuplung,kipufogó rendszer,elsö futómü,hátsófék kuplung kar helyén stb stb. motor ára szerintem max 3-400ezer lehetett
Változatlan!volt pár érdeklődő de 2 ember kivételével mindenki cserélni akar. Egyikük kiesett , a másik meg ..nem tudom majd kiderül. Látom mindenki teló olajat cserélget. Kérdeztem a versenyző barátot akit szoktam emlegetni , azt mondta felesleges cserélgetni az olajat elég akkor amikor szimeringezed. De szebb látvány tény az új olaj. Lehetne már + fok mert a fagyott talaj nem olyan gyerebe. Haverom nyúzza már a fejem hogy menjünk Ácson Ec-n. (márc 29)Csak az elég durva pálya.
Meg olyan akadályok hogy ajjaj, Nem tudom majd lesz valami.
Könnyebb motor lenne nem is gondolkoznék. Nálad mizu?minden ok?
akkor maradjon örökre S drz-je
amúgy mi az olcsó?mindenre kell költeni,drz-vel is be lehet szopni,és versenyenduro is lehet olyan hogy nem költöd rá az életed.amúgy ez nem olcsó hobby,ezt senki nem mondta.ha nincs pénz pihen a motor,ennyi.
A DRZ sajna a kategoria leg gyengébb lászeme.De olcsó és megbizható!
Ez meg elöny.Nem ugy mint a ktm és sok más erőgépe ami széthullik vagy brutál sok servizelést igényel.Ahogy mondani szokták a Drz-nek mindig legyen olaja és vize.
sokan csak azért tuningolják hogy tudjanak menözni a haveroknak hogy rommá van tuningolva a gép,én max 440esre csinálnám meg
ha milliomos lennék gyári 40ló 140kilóhoz nem túl sok
Az a baj a tuningal hogy soha nem lex kész a moci.Mindig lesz jobb cucc utána meg annál is jobb.A végén Meg ha összeszámolod a ráforditott pénzt vehettél volna komolyabb mocit is ennyiböl.A másik dolog hogy hatványos a kopás a tuninggal.Ha valami kétszeres eröt ad le az négyszeresen kopik.De a filling hogy az enyém az a lényeg.
Total Mods 49
Total Spent 1,976 GBP'
link
blokk felújitás a rémálmom ilyen gépnél nem lenne kevés pénz
és ezeknél 2-3éven belül már aktuális
de ö inkább magára szabott 1 250 2T yamaha WR-t
automata kuplung,kipufogó rendszer,elsö futómü,hátsófék kuplung kar helyén stb stb. motor ára szerintem max 3-400ezer lehetett
Meg olyan akadályok hogy ajjaj, Nem tudom majd lesz valami.
Könnyebb motor lenne nem is gondolkoznék. Nálad mizu?minden ok?
amúgy mi az olcsó?mindenre kell költeni,drz-vel is be lehet szopni,és versenyenduro is lehet olyan hogy nem költöd rá az életed.amúgy ez nem olcsó hobby,ezt senki nem mondta.ha nincs pénz pihen a motor,ennyi.
Ez meg elöny.Nem ugy mint a ktm és sok más erőgépe ami széthullik vagy brutál sok servizelést igényel.Ahogy mondani szokták a Drz-nek mindig legyen olaja és vize.
Mert én nem nagyon tudok ilyenről...
ha milliomos lennék gyári 40ló 140kilóhoz nem túl sok
Engem nem zavar nem is válaszolok neki.Elszorakozatja magát ugy is.
Van lehetőség bőven!
Látott már valamelyikőtök ilyen cuccal összerakott motort!
Le csökkenti az élettartamot?! És ha igen mennyire?!