Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebből a futár dologból meg lehet élni Megfizetik,hogy pár évente lelaksz egy mocit?Volt olyan,hogy a suzuki samurai al összkerékhajtással kavartam Bp.a hóba meg jégen,a pizzafutár meg a 150 es etz vel két lába a földön,aztán vagy 50 el veretett mellettem a sávba.Hát nem irigyeltem az aznapi keresetét
'Purchase Price 2,500 GBP
Total Mods 49
Total Spent 1,976 GBP'

link
Én nem csalodtam benne kicsit csörög de az természetes..Nyáron szétkapom uj dugó stb.addigra lexmár benne vagy 140.De pénztkeresek vele és megálta a hejét.
ha enduró akkor CRF450X lenne,ha cross akkor CRF450 vagy RMZ450
blokk felújitás a rémálmom ilyen gépnél nem lenne kevés pénz
és ezeknél 2-3éven belül már aktuális
Az enyém előtt mindig van egy tál olaj,meg víz,sőt szerszám is,hogy kiszolgálja magát
srác irt már róla 1újságban,mondta amennyit erre a motorra ráköltött simán megvehette volna bármelyik új motort
de ö inkább magára szabott 1 250 2T yamaha WR-t
automata kuplung,kipufogó rendszer,elsö futómü,hátsófék kuplung kar helyén stb stb. motor ára szerintem max 3-400ezer lehetett
Változatlan!volt pár érdeklődő de 2 ember kivételével mindenki cserélni akar. Egyikük kiesett , a másik meg ..nem tudom majd kiderül. Látom mindenki teló olajat cserélget. Kérdeztem a versenyző barátot akit szoktam emlegetni , azt mondta felesleges cserélgetni az olajat elég akkor amikor szimeringezed. De szebb látvány tény az új olaj. Lehetne már + fok mert a fagyott talaj nem olyan gyerebe. Haverom nyúzza már a fejem hogy menjünk Ácson Ec-n. (márc 29)Csak az elég durva pálya.
Meg olyan akadályok hogy ajjaj, Nem tudom majd lesz valami.
Könnyebb motor lenne nem is gondolkoznék. Nálad mizu?minden ok?
Én a Drzmbe beleraktam már 113000 km-met Olajat cserélek meg fébetétet KB ennyi.Évente láncot.Apró cseprö dolgokat javvitok vagy cserélek.
Hat az a kawa nem olcsó!10óránként service.
akkor maradjon örökre S drz-je
amúgy mi az olcsó?mindenre kell költeni,drz-vel is be lehet szopni,és versenyenduro is lehet olyan hogy nem költöd rá az életed.amúgy ez nem olcsó hobby,ezt senki nem mondta.ha nincs pénz pihen a motor,ennyi.
A DRZ sajna a kategoria leg gyengébb lászeme.De olcsó és megbizható!
Ez meg elöny.Nem ugy mint a ktm és sok más erőgépe ami széthullik vagy brutál sok servizelést igényel.Ahogy mondani szokták a Drz-nek mindig legyen olaja és vize.
És milyen típus az ami erősebb de nem nehezebb és ugyanilyen olcsón fenntartható
Mert én nem nagyon tudok ilyenről...
versenygépet szeretnék,de sajna tudom nem birnám fenttartani
Budaörsön a kawa servizben van ismerös ott volt mutkor valami csoda masina az 86kg/82 paci volt aszem.Brutál a lóerő suly arány.
fötengelyt is cserélni szokták ha jól tudom
inkább majd add el és tegyél hozzá,és akkor olyat veszel amilyet szeretnél.
sokan csak azért tuningolják hogy tudjanak menözni a haveroknak hogy rommá van tuningolva a gép,én max 440esre csinálnám meg
ha milliomos lennék gyári 40ló 140kilóhoz nem túl sok
Az a baj a tuningal hogy soha nem lex kész a moci.Mindig lesz jobb cucc utána meg annál is jobb.A végén Meg ha összeszámolod a ráforditott pénzt vehettél volna komolyabb mocit is ennyiböl.A másik dolog hogy hatványos a kopás a tuninggal.Ha valami kétszeres eröt ad le az négyszeresen kopik.De a filling hogy az enyém az a lényeg.
én már láttam 450es athena hengerrel ,eladó volt nagyon olcsón.nem mentem vele,szerintem a főtengelyt nem erre tervezték ezért nem tehet jót neki.
mert versenyen a többiek is tuningolják és nem akarnak hátrányban lenni
Akkor csak összehasonlításképp: nekem a gyári 5-ös olajjal is kemény volt az eleje, úgyhogy most 2,5-es van benne...
gyári crossokat senki nem tuningolja vagy mi 55lóerösek meg 100-110kg akkor minek
DRZ07

Engem nem zavar nem is válaszolok neki.Elszorakozatja magát ugy is.
kössz a tippet
Beszarás!
Van lehetőség bőven!

Látott már valamelyikőtök ilyen cuccal összerakott motort!
Le csökkenti az élettartamot?! És ha igen mennyire?!