Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aksis fúróval?3-as szár elég,vagy kell a 6-os?
Eeeeeeeeeeeeeeeeee
kösz
igazad lehet de a többit személyesen itt olyan sokan vagyunk
A nicasilt is furják.Csak necces mert ugye vékonyabb lesz a hengerfala.
Találsz cégeket böven Drz-ből a lelkes amatörök csináltak 470 hengert is.Google jó segitség.
Hali

Mi az a ZT?
Engem nem érdekel,telókbú élek
Szia. Közlekedési felügyelet felejtős felejtős, ZT-kbe kis kenővel átmennek!
DRZ-ről van szó? A DRZ hengerért nem lehet fúrni, egy speciális SCAM bevonat van rajta. Hasonló, mint a 2T motoroknál a nicasil.
Hali DRZ-sek

Szerintetek hol lehetne levizsgáztatni DRZ-E-t?

Lejárt a műszaki, amíg nincs megcsináltatva nem írathatom át.

Előre is köszi.

Attila
A teleszkópolaj témához. Ha a gyári Suzuki leírásban 20-as olajat jelöl, az nem azt jelenti, hogy 20-as viszkozitású olajat kell hogy belerakjatok. Ugyanis más a kettő, létezik egy átváltótáblázat.

Ha érdekel valakit, akkor megnézem, hogy milyen olaj kell bele valójában.

Milyen típusú DRZ-ről van szó? E/S/SM ?
A frizbi olcsóbb,az kb 60 forcsi Könnyebb
nekem áll akkor velem renbe minden ,
Motor bakon, kerekek szombaton indulnak Afrikába.
Ilyen egy igazi, szponzor.

Nincs mit tenni, karban tartunk, és fejben motorozunk.
Szombat, 18.00 Relax Cafe! Ott találkozunk.
itt voltam nagyon király
Inkább asszonnyal beszélgess, mint ide írogass
há pesze
230ft ért érdekel most olcso a anyagár miatt
meg régi ismerösnek gongolom nem kérnél többet
Itt a jó teszt hely.Ha van még kedvem hétvégém is motorozni ide lehet menni dühöngeni http://www.kakucsring.hu/ Bár az asszony 5 percenként hivogat hogy élek-e még.
akinek fel áll nagybaj nem lehet
Kazánlemezbő csinálok én neked Én frizbit tettem fel
máááááááááááás
akkor javitsunk rajta csajra fel
itt nem tudjuk hogy van-e igazság majd a teszt kidobja
motor karba tartás is fontos