nekem a tapadás a lényeg szárazon főleg, csak gondoltam ezzel a mintázattal terepre is jó lehetne... de akkor marad majd a slick választásnak... terepre meg majd jön az enduro szett ha lesz "kedvem"rá
Balatonpart Siófoktól nem messze.
Bepisilsz annyira jó.
A képen a "mászókás" rész látszik, de van egy erdei húzós enduró pálya is. Kidőlt fák, árkok, szilkás domb oldalak, szűk kanyarok, csúszós avar.
Ezt nem szabad kihagyni!
BUÉK minden DRZ-s kollégának, bár már jan. 4-e van....
Sok és balesetmentes motorozást 2010-re mindenkinek!
Kérdésem, hogy nem tudtok-e normális, nem leharcolt állapotú eladó S-et, egyik haverom akar venni RM helyett. Minden infót köszönök a nevében is.
Üdv!
Valóban nem az. De aszfaltos tapadás szempontjából sem kéne hogy az legyen!
A sima utcai Heidenaut nem tudom hogy milyen mert azt nem próbáltam. Az "eső"gumijukat (ami "mellékesen" vizen életveszély) viszont igen, ezért mondom hogy SZAR! Annál egy használt (márkás) túragumi 8-10e Ft-ért ezerszer jobb vétel: lehet hogy nem tapad az sem annyival jobban, de legalább nem kopik el 1500 km alatt...
De nem egy kategória egy SM esőgumi megy egy krosszgumi
Nem értem mért szóljátok le. Max az szólhatja le akinek ilyen van és rossz tapasztalata van vele kapcsolatban...Nekem Heidenau SM gumim van 150-es a sima utcai, nem ilyen SM eső gumi, de ilyen városi cirkálásra, túrázásra simán jó tizenpárezer forintért... én pályán nem használtam, ott nem tudom mennyire állja meg a helyét....de sima hétköznapi használatra simán jó! És sztem ez a gumi is jó, csak valamivel puhább lehet...szerintem..
Jaja, ez nekem is bevált. Bár én ezt akkor csinálom, mikor nincs beindítva a gép ilyen időben úgy 1-2 hétig. A múltkor sem akart röffeni többszöri tekertetés után sem, ezért leeresztettem a karbi tartalmát, aztán szinte pöccre röffent. jéghidegindításnál eddig nekem bejött.
Nekemis volt ilyen hogy nem nagyon akart menni,de ha ráadtam a szivatót meg teljesen jó volt! És le kellett ereszteni a karbiból a benzint: a kis leeresztő csavar elforgatásával zárt benzin csap mellett a kifolyón kifolyik a benne lévő benzin+víz...Csavar meghúz, karbi teleenged és már kész is...egy kis víz ment a karbiba, de annyi hogy nem is látszódott miután leengedtük,de mégse akart menni...
Itiner: 10 méteres erős emelkedő, vége dob.
A többit itt találjátok.