Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

frankó
a hideg ellen van megoldás
(pálinka)
Inkább agyagos, de az erdő is brutális.
Amikor először megláttuk szinte egyszerre mondtuk: Asszem itt nekünk nem kell motorozni.
De miután elhatároztad, és nekiszaladsz egy 10 méteres falnak, már csak egy dolgod van: HÚZNI A GÁZT, ÉS REMÉNYKEDNI.
Majd készítek még néhány fotót, ahol a magasságok, és a mélységek jobban látszanak.
A legmagasabb pont a legalacsonyabbtól kb egy 8-9 emeletes ház magasságával megegyező.
nagyon jó hely,ilyet még nem láttam
el tudnák szórakozni 1pár órát
talaj milyen homok agyag
Semmi, viszont fok-ból sem volt több.
tehát akkor a levegőcsavaron kell állítani? és mi módon? próbálgatom így is úgy is? mi régen úgy állítottuk hogy lőttünk egy jó nagy alapjáratot, adtuk a levegőt aztán ahonnan már nem ment a fordulat fentebb ott visszavettük az alapjáratot. bár az nem ilyen motor volt :D. és a durrogás minek az eredménye?
Itt hideg van nagyon. De honak se hire se hamva
am jó terep
nálatok semmi nyoma a hónak?
Kell hozzá egy kézzel állítható levegőcsavar itt kínálta valaki a fórumon azzal könnyebb beállítani.
Szia DRZ07!

Ma mi is hasonló helyen jártunk, és tuti, hogy vissza is megyünk.
Ha valaki szeretne csatlakozni.......
Ajánlom Patesznak, és az alföldi motoros ismerőseinknek.
Bocsika, csak telós a fénykép, de inkább motoroztunk, mint fényképeztünk.
Mondanom sem kell, hogy ez csak egy rész, + erdei igazi tökös endurós pálya 9 perc/kör.........farönk, árok, szikla.....
Sziasztok. Raktam drz sm re kipufogót erősebb is lett tőle, a hangja is jobb leszámítva hogy nagyon durrog, olvastam hogy állítani kell rajta hogy ez megszűnjön meg amúgy is. A probléma csak az hogy nem tudom pontosan mit kell állítani rajta. valaki tudna segíteni? Köszönet
null
nézd meg itt remélem tudtam segíteni
sziasztok sm kerekem cserélném valami kis autóra (trabant1,1 vagy fiesta....)
ráfizetni nem tudok adok még esetleg pluszba egy gyári drz-es dobot
majdem uj irc gumik vannak rajt és 36 os jt lánckerék
Lehet baromságot mondok és a rutinosabb kollegák javítsanak is... (egyébként úgytudom drz betegség, mert az enyém is ilyen)
az alapjárati tekerőn szoktam picit állítani, akkor jobb vagy ahogy előbb írták megvárod a jóidőt. Vagy irható számítógép diagnosztika, azzal teljesen eltűntethető. haverom ezt csinálta, Esztergomból hozták neki, mert amúgy is bedöglött neki,70 ezerért aztán írtak rá egy tuning de még lightos gyújtástérképet.
Na azzal "másabb" a pörgés...
Lehet ,hogy csak a gyorsító fúvóka van beregadva !
és hol van?
mert ma levettem a karbi tetejét, de csak egy ilyen csúszó szerkezetet láttam ami gondolom a levegő mennyiségét szabályozza.
le kel venni a karbit hozzá?
van benne tű azon tudsz állítani
vagy megvárod a jobb időt!
Milyen formás DRZk

Olyan kérdésem lenne, hogy nem lehet állítani DRZ E nél az üzemanyag mennyiségét, mert mindig megfullad, ha odahúzom neki kanyar kijáratnál, vagy csak simán alapjáraton. De ha ráhúzom a szivatót, akkor meg semmi probléma, ebben van súbertű, amivel lehet állítani az üzemanyag mennyiségét?

Szóval hogy tudom beállítani, hogy több anyagot kapjon?

Előre is köszi a segítséget,szevasztok!
pár szolidabb kép
nnnnnnnnnaaaa elakat a szavatok
csajt nézi mindenki
itt van szerelmem