Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenki puha volt ma?
Nozsid?
Egyedül nyomtam Fóton!
olyan mintha késsel végiglenne vágva
nameg felfújta a gumis vagy 2 bárra lejjebbengedés után nem ilyen durva azért próbáltam ki hogy bírja-e háát bírta
nem én csináltam tegnapelőtt kaptam itt hírdette magát a csávó ma felrakta a gumis és a nyomás hatására lehetett meglátni a problemet
de lebeszéltem a volt tulajjal cash vissza
nem birja a gyürödést túl kemény
ez az újj gumi?
csak megszívtam
most kapott új gumit úgyhogy kipróbáltam hogy mit bír
szép helyek
meg a DRZ is S-s
hali,bekerültek a hűtővédők
Kerültem ma egyet sajna csak egyedül saraztam
azé szép a háttér nem?
Állat jó ez a motor, bárcsak a fa alatt lehetne!
Kiváncsi vagyok a tesztekre, mert a szép külső ugye nem minden.
jó lenne
írtam emailt!
zooldii@citromail.hu nekem ezen a hétvégén tökéletes lenne...
Szeva írj ide egy email címet,aztán megtárgyaljuk levélben hol mikor stb...
Kedves Gyerekek !


Ha még mindig nem döntöttétek el, hogy mit is kértek karácsonyra, íme egy lehetőség:

http://markomotor.uw.hu/markof...


zuskától, csak Veszprémben, csak Nektek ;)
sziasztok valaki nem tud k7 drz-e eladot a cimborám venne.
ja nekem van egy sm szettem 100.000 adom uj gumik talán ha 500km mentem vele irjatok cserélném is valami jó dologra!
Márpedig ha világít amikor ráadod a gyújtást akkor a műszerfal lesz rossz valószínűleg...
Ennek fényében a csere jó ötlet.
Ha van feszültség, mérd meg a narancs és a fekete-fehér között a feszültséget. A kapcsolási rajz alapján ott akkor jelenik meg 12 V, ha a gyútjáskapcsoló ON állásban van. Ellenőrizd.
Ha ezek stimmelnek és a sebességmérőd továbbra is sötét, a hiba mégiscsak ott lesz...
áram biztosan van,mert a háttérvilágitás világit,csak a számon nem látszanak.de azért köszi.elvileg egy srác felajánlotta,hogy rátehetem a motorjára az órámat,csakmég nem jött fel ma....
Ha tök sötét és azt mondják jó, lehet, hogy csak tápot nem kap. Meg kell mérni kap-e feszültséget a csatikon. Ott a kapcsolási rajz. Lehúzod a 3-vezekékest, egyenfeszt mérsz a fekete-fehér (test) és a piros veszeték között. Ott kell legyen a 12 V. Ha nincs, nem is működhet.
Ha neked nincs műszered (egyszerű multiteszterre gondolok), vagy nem értesz hozzá, méresd meg egy ismerőssel.
ez attól függ, hogy mennyire rúgtam neki. ha átlagos hajtás volt akkor is fél liter lement rajta! elmentem kicsit csavarogni a városba full szintel, majd 50-60km után a nívó közepén volt, néha lejjebb.

Ha sokat jár alapjáraton, hirtelen húzol neki egy kis gázt, és már füstöl, és jön az olajszag. akkor baj van.
Persze ez csak egyre rosszabb lesz.

Csajommal már úgy mentem nyaral ni, hogy vittem magammal olajat mondta is, hogy na ez pont olyan, mint amikor ETZ 250-el nyomtuk
nem azt vettem meg,nekem van egy saját órám motorral eggyütt,de sajnos az óra kb 2 hete megadta magát....egyébként egy kicsit visszább leirtam az egészet....
érdekel,én szigetszentgmiklósi vagyok.ha irsz egy tel számot,vagy valami konkrétabb elérhetőséget,megbeszélhetnénk egy időpontot és helyet.
Ettől függetlenül érdekelne mi lett a mocival, mert még mindig venni akarok, csak most alig tudok járni, most műtötték a lábam.