Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Add át Neki gratulációmat légyszíves
Figyelem!

Gábor (kx250) barátomnak ma hajnalban megszületett a fia!
Gratulálok nekik és minden jót kívánok.
Szia, mennyire ette neked az olajat? hány decit 1000-en?
jaja olvasom mindig, csak nincs olyan téma amibe bele tudnék szólni...hallom holnap saraztok
Látom, Te is csak olvasod a fórumot, és nem nagyon írsz.
Ha zörög a DR-Z az nem biztos, hogy a szelephézag miatt van.

Tanulságként. 14.000pár száz km van az én DR-z-ben (még garis) nagy volt az olajfogyasztásom, füstölt is, meg egyre szarabbul ment.

A hengerfalról levált egy ponton a bevonat (Scem réteg) és ez folt csak növekedett.

Most kap új hengert, dugattyúval, összes tömítéssel, kiegészítőkkel.

A motor folyamatosan szervizelve volt, jó olajjal ment, mindig bemelegítettem, vigyáztam rá, nem ütöttem vágtam, még is ez történt vele. Gyári hibás.

Szóval akinek nagy az olajfogyasztása....az baj.

Egy dolognak örülök, hogy új motort vettem, sajnos használtba is belenyúlhattam volna, és ha gari nélkül veszem akkor ez most drága mulatság lett volna.
Volt már valakinek első 3,5-ős SM felnin 110-es gumi? Nagyon vékony az rá? köszi
Szelep ell. 24 nél
hát eddig csak pályán ment vele lájtosan mert még kezdő enduros
na éjszakát léptem
haverod endurozásra használja csak?
mert akkor érdekelne 1 beszámoló
Szia. Nem. Százhalombattáról!
szia,nem pestről vetted a crf-et?
nincs semmi gond az injektorral havernak is k8-as van és jó neki,bitang erős
a következő motorom nekem is rmz lessz ha elviszik a Dr. z-t
nézd meg a videóimnál
azok ja
Köszi a választ, vatta ujba gondolkozok. k8 vagy k9es modell. Azok pedig injektorosak már ha jol olvasgattam!
méé? a K8asok injektorosak?
szerintem a K5ös után lévők mind faják, a K8 asra mondták h az injektorral vannak még gondok a többi
sajno már nem élnek halottak
mondjuk 1-2éves motorokra ne is legyen
panasz
nincs szelep ellenörzés? olajcsere +ilyesmik
Jó motor,csak minnél újabb legyen.2008-tól már elég faszák (halottak alapján)3havernak is van,semmi panasz rájuk.
szia nem vagyok dagi
te kis állom szuszék
DRZ inkább a kivétel, szinte az összes, általam hallott/próbált versenyenduronak/krossznak olyan a hangja (új korában is) mintha azon nyomban szét akarna esni...
a KTM-emnek annyira herélt hangja tudott lenni olykor (olajtól függött), hogy attól féltem, hogy rögtön csapágyas lesz, aztán kutya baja nem volt annak sem. A DRZ ahhoz képes Schaffhausen.