Végülis, vissza is tehette az eladó a rosszat, elvileg annak is meg volt. (UIW-... volt a rendszám, nem tudott törzskönyvet adni, pedig jó moci volt... Kíváncsi lennék mi lett vele?)
ITT egy hirdetés, itt látszanak a csatlakozók, mindegyiknek kell ellendarabja legyen a kötegben.
Az S és az SM órája ránézésre egyforma, a csatlakozók is, azonban más a cikkszáma, tehát lehet, hogy a sebesség áttétele nem egyforma.
Más szavakkal. Felrakható egyik a másik helyére, de lehet, hogy csalni fog.
Minden csatlakozónak meg kell lennie. (Eddig mért?) A spirál forog egyáltalán?
(Majdnem vettem egy óra nélkülit én is. Csak nem azt vetted meg?)
uhhhh...de nagy király vagy.....:D merre élsz? esetleg ha nem tulmessze,feldugnád az órámat a motorodra?nekem ugyanilyenek a csatik,és a kettes nekem is csak ugy lóg.
Most éppen szakdolgozatommal küzdök + nyelvvizsga ÚJRA . Ma motoroztam megnéztem mennyire csúszik Cimborám elvileg holnap veletek csapat új gépével (crf450r). tavasszal cserélem én is
sziasztok.van egy drz supermotom,és van vele egy kis probléma.nem müködik a kilóméteróra rajta.elvittem egy speckó szervizbe az órát,és azt mondták,hogy semmi baja.nekem 3 csati van az órán,de csak kettő van csatlakoztatva,az eggyik csak ugy lóg,nincs ellencsatija a motor kábelkötegén.esetleg tudja valaki,hogy mi a harmadik csati?esetleg valakinek volt már hasonló tapasztalata?megoldás?előre is köszönöm,istván
A rajz szerint a két vezetékes csati nem csatlakozik sehova.