Nem, 600 km fölött volt a napi legnagyobb megtett távom a géppel...mondjuk abból az utolsó 15-öt már állva motoroztam végig, de ha nem a hátsó ülésre lett volna pakolva a cuccom amitől nem tudok mocorogni az ülésen, akkor simán bírtam volna még többet is.
Erdélybe már oldaltáskákkal mentem és ott semmi gondom nem volt...
Hosszú túrákat nem megyek már, mióta a Balatonon voltam, oda-vissza 300 km volt. Azt hiszem, hogy nem fogom megismételni, legalább is DRZ-vel nem. Inkább endurózgatok a környéken, aszfalton meg megyek autóval. Ez az új felállás.
A 625 nem rázta ki belőled a lelket ilyen távon?
Bocs hogy szólok de böven jó a 15/41-es áttel nekem E-sen van ez az átétel és 170 megy vele 5 tiltáson. és van egy ilyen 15,41 es átételem láncal makulátlan 2 lánckerék lánc egy 10,000ft ha kell...
Csak annyi a gond hogy 90-100-zal sose érsz oda sehova...625-össel lehetett tartani a 130 körüli utazót, de pl. Szombathelyre (250 km) így is egy örökkévalóságnak tűnt az út...
igazat szólsz
egy-két cimbora már kihalt mellőlem / mellőlünk 1000-es speed géppel, úgyhogy marad a "kis" enduró
ahogy a népi bölcsesség tartja, "hiányzik belőle az őrült fokozat"
nem mintha kisebb géppel nem lehetne megsérülni, az egyik haver 50-es robogóval a saját udvarában szaggatta szét a bal lábát = 6 hónap kezelés és több műtét....
tény, hogy nagy géppel nehéz megállni, hogy oda ne húzz neki...
biztos így van, az igazat megvallva nem nagyon merném kipróbálni....
amint elkezdem aszfalton húzni a gázt, bevillan, hogy van két gyerekem, és valahogy azonnal kiesik a kezemből a gázmarkolat
biztos beszari vagyok vagy nemtom
ok elfogadom a véleményed
szerintem viszont az, mert az autósok állatok
azon nem fogunk összeveszni, hogy a 170 veszélyes-e vagy sem, én mindenesetre maradok inkább terepen, aszfalton meg 90 aztán csókolom
Szép eredmény.... Még szerencse, hogy engem a végsebesség a legkevésbé sem érdekel, tőlem az enyém mehetne 120-at is. Max. 90-100-zal megyek aszfalton, aztán a többi meg terepen.... Aszfalton fosok, mint leveli béka az M7 belső sávjában péntek délután. Egyszer azért ha rámjön a bolondóra, ki fogok próbálni egy 14-41-es áttételt, hogy akkor mit bír....
Erdélybe már oldaltáskákkal mentem és ott semmi gondom nem volt...
A 625 nem rázta ki belőled a lelket ilyen távon?
néha odarántok neki de akkor is max 110
de ez nagyon ritka
egy-két cimbora már kihalt mellőlem / mellőlünk 1000-es speed géppel, úgyhogy marad a "kis" enduró
ahogy a népi bölcsesség tartja, "hiányzik belőle az őrült fokozat"
nem mintha kisebb géppel nem lehetne megsérülni, az egyik haver 50-es robogóval a saját udvarában szaggatta szét a bal lábát = 6 hónap kezelés és több műtét....
tény, hogy nagy géppel nehéz megállni, hogy oda ne húzz neki...
amint elkezdem aszfalton húzni a gázt, bevillan, hogy van két gyerekem, és valahogy azonnal kiesik a kezemből a gázmarkolat
biztos beszari vagyok vagy nemtom
szerintem viszont az, mert az autósok állatok
azon nem fogunk összeveszni, hogy a 170 veszélyes-e vagy sem, én mindenesetre maradok inkább terepen, aszfalton meg 90 aztán csókolom