Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És milyen a lánc? o gyürüs? márka?
Nem, 600 km fölött volt a napi legnagyobb megtett távom a géppel...mondjuk abból az utolsó 15-öt már állva motoroztam végig, de ha nem a hátsó ülésre lett volna pakolva a cuccom amitől nem tudok mocorogni az ülésen, akkor simán bírtam volna még többet is.
Erdélybe már oldaltáskákkal mentem és ott semmi gondom nem volt...
Hosszú túrákat nem megyek már, mióta a Balatonon voltam, oda-vissza 300 km volt. Azt hiszem, hogy nem fogom megismételni, legalább is DRZ-vel nem. Inkább endurózgatok a környéken, aszfalton meg megyek autóval. Ez az új felállás.
A 625 nem rázta ki belőled a lelket ilyen távon?
Bocs hogy szólok de böven jó a 15/41-es áttel nekem E-sen van ez az átétel és 170 megy vele 5 tiltáson. és van egy ilyen 15,41 es átételem láncal makulátlan 2 lánckerék lánc egy 10,000ft ha kell...
Csak annyi a gond hogy 90-100-zal sose érsz oda sehova...625-össel lehetett tartani a 130 körüli utazót, de pl. Szombathelyre (250 km) így is egy örökkévalóságnak tűnt az út...
én terepen max 70-80 al megyek
néha odarántok neki de akkor is max 110
de ez nagyon ritka
igazat szólsz
egy-két cimbora már kihalt mellőlem / mellőlünk 1000-es speed géppel, úgyhogy marad a "kis" enduró
ahogy a népi bölcsesség tartja, "hiányzik belőle az őrült fokozat"
nem mintha kisebb géppel nem lehetne megsérülni, az egyik haver 50-es robogóval a saját udvarában szaggatta szét a bal lábát = 6 hónap kezelés és több műtét....
tény, hogy nagy géppel nehéz megállni, hogy oda ne húzz neki...
ugyanezért nem ülnék ezresre
ugyanezért nem ülnék ezresre
biztos így van, az igazat megvallva nem nagyon merném kipróbálni....
amint elkezdem aszfalton húzni a gázt, bevillan, hogy van két gyerekem, és valahogy azonnal kiesik a kezemből a gázmarkolat
biztos beszari vagyok vagy nemtom
Én szeretek vele gyorsan menni . És jobb volt S kerékkel mint SM-el
A DRZ elég stabil még nagy sebességnél is szépen fut
egyébként idén már túrt le kamion, ha én nem vigyázok, akkor most nyilván nem írogatok ide a fórumra.
ok elfogadom a véleményed
szerintem viszont az, mert az autósok állatok
azon nem fogunk összeveszni, hogy a 170 veszélyes-e vagy sem, én mindenesetre maradok inkább terepen, aszfalton meg 90 aztán csókolom
Az a veszélyes ha a kamion letúr!
Nem az.
A hosszabb áttételnek valóban előnye, hogy nem forog annyira a motor, viszont a 170 körüli tempót DRZ-vel életveszélyesnek tartom
Kicsit veszít a gyorsulásból, de minden sebességbe többet megy 25-30-cal .Viszont 5-be nem forog ki.(174)
15/39-cel nem nagyon nyúlós a gyorsulás aszfalton? Vagy azért reagál a gázra?
Fölösleges ilyen rövid áttételekkel széthajtani én csak úton használtam és 15/39-el az S-t
Most a szezonra én is 15/41-et akarok feltenni, kiváncsi leszek! Amugy ez a gyári sm áttétele is? Neked mennyire jött be ez?
Nekem 15/41-el 164 km/h volt a vége az sm-nek!
Engem se érdekel nagyon a végsebesség,csak nem mind1 mennyire pörög mondjuk 100-110-nél!
Szép eredmény.... Még szerencse, hogy engem a végsebesség a legkevésbé sem érdekel, tőlem az enyém mehetne 120-at is. Max. 90-100-zal megyek aszfalton, aztán a többi meg terepen.... Aszfalton fosok, mint leveli béka az M7 belső sávjában péntek délután. Egyszer azért ha rámjön a bolondóra, ki fogok próbálni egy 14-41-es áttételt, hogy akkor mit bír....