ja igen ezért maradt bent a bandit,mert elérhető
a vfr-rel az a baj,hogy ahhoz képest drága,hogy több ponton nem előrelépés,maximum szintentartás a mostanival.(mentem vele hosszabb távon is)
vfr800,bmw k1200s, fjr1300, fzs1000.,meg a bandit.
viszonylag fontos a nagy hatótáv (amihez jól jön a mérsékelt fogyasztás), átlagos kényelem (+szélvédelem), relatív alacsony önsúly, jó menetdinamika,átlagos pakolhatóság (a fent említett típusok simán megfelelnek), sor4-es blokk, nagyon jó fék és futómű.
bmw a non plus ultra.árban is. fzs talán a legésszerűbb döntés. a bandit meg csak valahogy bent marad a körben,ezért is érdekelt egy felhasználói vélemény
Végül is ide is megírhatom, csak nem haragszik meg érte senki!
Egyet előre bocsájtok.
Imádtam a DL650-emet anno, 3 évig volt meg, 19.200 km-t mentem vele.
Egyetlen ok miatt adtam el: magas volt az én 170 centimhez, még leültetve is!
Szóval arról sem mondhatok rosszat!
Válaszolva kérdéseidre:
Fogyasztás - csuklófüggő, nekem 4,5-től 5,5-ig szokott mozogni.
Kényelem - a magasságomhoz ideális, teletalppal leér mindkét lábam, légterelője rólam teljesen elvezeti a szelet.
Teljesítmény - kétségtelen, hogy erősebb a DL650-nél, utassal a legtöbb amit mentem vele, az óra szerint 220, de még pörgött volna. Stabilitásával olyan sebességnél is meg voltam elégedve. Nagyon nyomatékos alacsony fordulattól is.
Fenntartás - a DL-től a gyakrabbi hátsó gumi csere különbözteti meg a nyomaték miatt, na meg ugye 4 gyertya, nem kettő, vagyis nem több jelentősen.
Kezelhetőség - szerintem városban is, túrán is ideális társ. Fordulékony, jó futóművel, és fékekkel. Hatodikban 40-től 220-ig jó.
Mint adatlapomon is láthatod, ötödik próbálkozásom ez a motor, de ezt már nem fogom lecserélni!
Úgy érzem, ez az igazi.
Legalábbis számomra.
Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok, ha tudok.
akkor kérdezlek én,remélem elnézik a többiek: pár sorban tudnád jellemezni a nagybanditot fogyasztás, kényelem, teljesítmény, fenntartás és kezelhetőség szempontjából, nem annyira elfogultan? (akár a megfelelő topicba is mehet a válasz,ha kapok )
Szia!
Rájöttem, nem jó nekem a gyári kormányvég, mert nem megy bele az alukormányomba. Vagy komplett kormány érdekelne, bár ez annyira nem fontos. A hűtő, na az fontos lenne.
Sziasztok!
Szükségem lenne egy dl 1000-es (2002) szervízkönyvre. De nem a manual-ra hanem arra amibe pecsételni szokták a közelező szervizeket. Scannelt is jó, saját használatra szeretném, hogy követni tudjam a szervizperiódusokat.
Remélem tud valaki nekem segíteni.
(arpad.frigyik@gmail.com címen elér)
Lenne egy kérdésem.
A láncot a Dl-en úgy kell beállítani, hogy kb 2-3 cm tudjon mozogni. De ezt úgy kell beállítani, hogy valaki rajta ül, vagy középállványon?
a vfr-rel az a baj,hogy ahhoz képest drága,hogy több ponton nem előrelépés,maximum szintentartás a mostanival.(mentem vele hosszabb távon is)
DL650DL650DL650
A többi nehéz mint a Kelsy's féle hamburger hogy Kufárt idézzem.
Ár/érték arányban a Suzuki a legjobb, az biztos.
viszonylag fontos a nagy hatótáv (amihez jól jön a mérsékelt fogyasztás), átlagos kényelem (+szélvédelem), relatív alacsony önsúly, jó menetdinamika,átlagos pakolhatóság (a fent említett típusok simán megfelelnek), sor4-es blokk, nagyon jó fék és futómű.
bmw a non plus ultra.árban is. fzs talán a legésszerűbb döntés. a bandit meg csak valahogy bent marad a körben,ezért is érdekelt egy felhasználói vélemény
Valahogy mindig bent marad a szűkebb körben a bandit miközben az utódon gondolkodom,pedig kemény feltételeknek kell megfelelnie.
Végül is ide is megírhatom, csak nem haragszik meg érte senki!
Egyet előre bocsájtok.
Imádtam a DL650-emet anno, 3 évig volt meg, 19.200 km-t mentem vele.
Egyetlen ok miatt adtam el: magas volt az én 170 centimhez, még leültetve is!
Szóval arról sem mondhatok rosszat!
Válaszolva kérdéseidre:
Fogyasztás - csuklófüggő, nekem 4,5-től 5,5-ig szokott mozogni.
Kényelem - a magasságomhoz ideális, teletalppal leér mindkét lábam, légterelője rólam teljesen elvezeti a szelet.
Teljesítmény - kétségtelen, hogy erősebb a DL650-nél, utassal a legtöbb amit mentem vele, az óra szerint 220, de még pörgött volna. Stabilitásával olyan sebességnél is meg voltam elégedve. Nagyon nyomatékos alacsony fordulattól is.
Fenntartás - a DL-től a gyakrabbi hátsó gumi csere különbözteti meg a nyomaték miatt, na meg ugye 4 gyertya, nem kettő, vagyis nem több jelentősen.
Kezelhetőség - szerintem városban is, túrán is ideális társ. Fordulékony, jó futóművel, és fékekkel. Hatodikban 40-től 220-ig jó.
Mint adatlapomon is láthatod, ötödik próbálkozásom ez a motor, de ezt már nem fogom lecserélni!
Úgy érzem, ez az igazi.
Legalábbis számomra.
Ha van még kérdésed, szívesen válaszolok, ha tudok.
De ettől korrektebb választ úgy sem tudtam volna írni!
Gyári a fényezés, az évjárat 2006-os.
Rájöttem, nem jó nekem a gyári kormányvég, mert nem megy bele az alukormányomba. Vagy komplett kormány érdekelne, bár ez annyira nem fontos. A hűtő, na az fontos lenne.
Gyári fény? Évjárat?
thx
Van még 1 kormányvégem ha kell. Jövő hónapban bontok megint egy egész rotort...
De ha jó, le fénymásolom neked.
Szükségem lenne egy dl 1000-es (2002) szervízkönyvre. De nem a manual-ra hanem arra amibe pecsételni szokták a közelező szervizeket. Scannelt is jó, saját használatra szeretném, hogy követni tudjam a szervizperiódusokat.
Remélem tud valaki nekem segíteni.
(arpad.frigyik@gmail.com címen elér)
Széles utat!
Daty
A láncot a Dl-en úgy kell beállítani, hogy kb 2-3 cm tudjon mozogni. De ezt úgy kell beállítani, hogy valaki rajta ül, vagy középállványon?