Érdeklődni szeretnék, hogy édesapám 1000-es dl-jében elhalványult a km óra világítás. Ez valami típus hiba lehet, esetleg javítható? Vagy nézzünk bontottat bele, esetleg éljünk vele együtt?!?
Ha valakit érdekel, van 2 db gumim V stom-ra Bridgestone mind a kettő, nincs 1000 km bennük, én csak aszfalton motorozom, emiatt cserélem le a túragumikat!
Olcsón adom!
Hívj megegyezünk!
Üdv.: ZSolt
30/6509809
Üdv!
Szemezgetek a típussal (650) nézegetem a hirdetéseket ...
Merre tart a világ.........10 éves 650-es 7e km-el 1.99 mFt 2018-as 215 km-t futott márkakereskedésből 2.09 mFt, régiek ennyivel jobbak hogy új árban árulják őket?
Lehet csak öregszem
Sziasztok! DL1000-t mennyire ajánlott venni? 2007-es példányt nézek, de lehet sok mindent olvasni róluk. Pl. kuplung zörgés, vagy TL1000-től örökölt beteges blokk. Ezen kívül milyen típushibák vannak még? Nemrég próbáltam a kistesóból egy K9-est, de kicsit karcsúnak éreztem az eddigi motorjaim után.
Második tulajdonos vagyok.
Kihasználatlanság miatt eladó.
Tökéletesen működik rajta minden, kisebb horzsolás van a jobb oldalán, valamint a tankon látható karc, amit az első tulaj kabátja okozott elmondása szerint.
Nálam a motor 5000km-t futott, most lesz esedékes az olajcsere, meg is vettem hozzá a motorolajat és az olajszűrőt. (a képen látható) Az új tulaj majd lecseréli. : )
Szelephézag, kuplung ellenőrzés, beállítás 78000km-nél (Yamaha Karsai Nyíregyháza)
Új Mitas Gumik (kb 1000km-t futott)
Új fékbetétek elől-hátul
Új fékfolyadék, hűtővíz
A plexit is újanonn vettem mikor hozzám került a motor.
Új gyújtógyertyák és légszűrők (5000km-t futott)
Új túradoboz (kb 55 Literes, pótféklámpával)
Kartelvédő, Bukócső, Kézvédő, Ködlámpa, 12V-s szivargyújtó, USB Aljzat, Emelőszemek a hátsó villán.
Teljesen költségmentes a motor, Sőt egy Gyári matricaszett is van hozzá, de nem jutottam el a lefényezésig és matricázásig, így azt majd az új tulaj intézheti.
(Egy Raptor dob is van hozzá, mondjuk azt külön is hirdetem)
https://auto.jofogas.hu/budapest/DL_650_DL_1000_V_storm__Vstorm_Csomagtartok_Veszprem__Keszthely_68130478.htm
Valamint a hírdetéseim között vannak monokey felfogatású suzukis dobozaim is.
Sziasztok.2007-es Dl1000 V-strom motorom 150km/h sebesség felett instabillá válik vagyis kigyozva megy az uton.Minden átvizsgálva minden a helyén.Nem lóg semmi egyenesen fut...mi lehet a probléma tapasztalata van valakinek ezzel kapcsolatban?
Azert Januar 18 - Februar 25 kozott nekem is becsuszott 190 km. Engem sem kell felteni :). De minusz 10-ben, aki motorozik az szerintem mar a nem normalis kategoria. Meg hat a csalad tobbi tagja nem vasbol es muanyagbol van, hanem beszelo, szamonkeros emberekbol, ezert raadasul olykor meg a nagyszeru nulla fokokat sem lehet kihasznalni :D:D:D:D
Azert most mar kicsit kezd idegesiteni, hogy amiota megvan a vas, azota vagy -10van, vagy esik az eso :)
Nem vagyok telhetetlen. 5 fok es szaraz ut mar eleg lenne, hogy kicsit megnyugodjak :)
Szevasztok!
Elveszítettem a lengővilla tengely végén levő,gumi burkolatot,ami a vázat is védi a bakancstól.Ha valakinek van ilyen burkolata,szívesen átvenném!
A bal oldalira lenne szükségem.2015-ös a gépem.Köszi!
Érdeklődni szeretnék, hogy édesapám 1000-es dl-jében elhalványult a km óra világítás. Ez valami típus hiba lehet, esetleg javítható? Vagy nézzünk bontottat bele, esetleg éljünk vele együtt?!?
Köszönöm előre is.