Tudom, hogy nem DL-es téma, de DL-es kiegészítő, ezért megosztom veletek!
Ma végre volt annyi időm, hogy felrakjam a kézvédőt a motorra!
Hosszas utánajárás, kérdezősködés, haverok kézvédőjének megtekintése, próba - itt külön köszönet illeti meg Aladics Balázs alias Alabalazs nick nevű motoros társamat , aki vette a fáradtságot, és elküldte az övét felpróbálni - után sikerült rátalálnom arra, amelyik minden fúrás-faragás, nehézség nélkül felmegy a Banditra!
Cikkszáma: 57300-27825-291
Minden fittinget adtak hozzá, hát mit mondjak, elég kacifántosak, nem véletlenül nehéz házilag összebarkácsolni!
Tudom, hogy nem fog osztatlan sikert aratni mindenkinél, de nekem tetszik.
Pár kép róla.
a képen látható bukósisak SHOEI MULTITECH 59l 60 as méretű de annál kicsit nagyobb---gyünyürű állapotban eladó 30 000ft ért a bolti ára 110 000! érdeklődni lehet-30 973 0869
vagy classic77@freemail.hu
kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--
Leszeded a nyergeket.
kinyomod (kipumpálod a dugattyukat. . .) ami bennmarad azt megfogod rongy+fogóval és azt is kihuzod! igy gyönyörüen el tudod takaritani a dugattyukat és a nyerget is! a dugattyúk körüli gumitömitésre figyelj nehogy megsértsd. mikor összefele rakod akkor csepegtess kis wd40-et a dugókra. a szelephézagot meg 24ezernél nézesd meg. ha csinálod csináld rendesen!
Ahogy Zoli írta, nehogy kinyomd a munkahengereket! csak picit kijjebb, aztán féktisztító és rongy. Az enyémben 44ezer van, még nem volt szelepállítás, és nincs is baja. Szerintem 27-nél felesleges.
Ne szedd szét.................. csak betét ki valamennyire pumpáld ki a dugókat..................de csak annyira hogy ne jöjjön ki belőle.Ha kijönnek cseszheted............vicces visszaimádkozni őket És adj neki féktisztítóval.
Lenne még pár butuska kérdésem...
Hogy kell az első féknyeregben lévő fékmunkahengereket kitisztítani? Elég kivenni a betéteket, vagy teljesen szét kell szedni?
A másik, elvileg 27.000 km van a motorban, és még nem volt szelephézag állítás. Tudom, hogy elvileg kéne, de valóban kell? Van valaki akinek már kellett ennyinél lapkákat cserélni?
Szerintem kibaszottul jól néz ki!
Ma végre volt annyi időm, hogy felrakjam a kézvédőt a motorra!
Hosszas utánajárás, kérdezősködés, haverok kézvédőjének megtekintése, próba - itt külön köszönet illeti meg Aladics Balázs alias Alabalazs nick nevű motoros társamat , aki vette a fáradtságot, és elküldte az övét felpróbálni - után sikerült rátalálnom arra, amelyik minden fúrás-faragás, nehézség nélkül felmegy a Banditra!
Cikkszáma: 57300-27825-291
Minden fittinget adtak hozzá, hát mit mondjak, elég kacifántosak, nem véletlenül nehéz házilag összebarkácsolni!
Tudom, hogy nem fog osztatlan sikert aratni mindenkinél, de nekem tetszik.
Pár kép róla.
Ezen hívhatsz
Postán el tudom küldeni ha kell
06-70 4141079
Van még pár kacat is.
Hmmm...
Suzuki?
Köszi
vagy classic77@freemail.hu
kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--
http://www.kepesmotor.hu/utcai...
Üdv!
Daty
kinyomod (kipumpálod a dugattyukat. . .) ami bennmarad azt megfogod rongy+fogóval és azt is kihuzod! igy gyönyörüen el tudod takaritani a dugattyukat és a nyerget is! a dugattyúk körüli gumitömitésre figyelj nehogy megsértsd. mikor összefele rakod akkor csepegtess kis wd40-et a dugókra. a szelephézagot meg 24ezernél nézesd meg. ha csinálod csináld rendesen!
Köszönöm szépen, akkor nem szedem szét, csak ahogy mondtad...
Szelephézag állításról mi a véleményed?
Hogy kell az első féknyeregben lévő fékmunkahengereket kitisztítani? Elég kivenni a betéteket, vagy teljesen szét kell szedni?
A másik, elvileg 27.000 km van a motorban, és még nem volt szelephézag állítás. Tudom, hogy elvileg kéne, de valóban kell? Van valaki akinek már kellett ennyinél lapkákat cserélni?
Én anno a GS 500-ba raktam 15W-set, és jobb lett, keményebb.