Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi Balázs!
Nincs ezen mit köszönni!
Szerintem kibaszottul jól néz ki!
Tudom, hogy nem DL-es téma, de DL-es kiegészítő, ezért megosztom veletek!
Ma végre volt annyi időm, hogy felrakjam a kézvédőt a motorra!
Hosszas utánajárás, kérdezősködés, haverok kézvédőjének megtekintése, próba - itt külön köszönet illeti meg Aladics Balázs alias Alabalazs nick nevű motoros társamat , aki vette a fáradtságot, és elküldte az övét felpróbálni - után sikerült rátalálnom arra, amelyik minden fúrás-faragás, nehézség nélkül felmegy a Banditra!
Cikkszáma: 57300-27825-291
Minden fittinget adtak hozzá, hát mit mondjak, elég kacifántosak, nem véletlenül nehéz házilag összebarkácsolni!
Tudom, hogy nem fog osztatlan sikert aratni mindenkinél, de nekem tetszik.
Pár kép róla.
Ha valakit érdekel, van egy teljesen hibátlan, gyári ülésem eladó!
+36-30-874-91-50
Ezen hívhatsz
Postán el tudom küldeni ha kell
Írj az e-mail címemre! Vagy hívj!
06-70 4141079
Meg van véve!
Az egész eladó egyben 10 e ft
ez lemaradt...
2 pár jó állapotu betét együtt 5 rugó....
Van még pár kacat is.
Megpróbálom kitalálni!
Hmmm...

Suzuki?
Nem tudom, de ha a kiegészítő plexi eladó róla, szólj!
Sziasztok valaki meg tudná mondani hogy ez melyik típusra való?
Köszi
a képen látható bukósisak SHOEI MULTITECH 59l 60 as méretű de annál kicsit nagyobb---gyünyürű állapotban eladó 30 000ft ért a bolti ára 110 000! érdeklődni lehet-30 973 0869
vagy classic77@freemail.hu
kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--
Írtam neked, megkaptad?

Üdv!

Daty
Leszeded a nyergeket.
kinyomod (kipumpálod a dugattyukat. . .) ami bennmarad azt megfogod rongy+fogóval és azt is kihuzod! igy gyönyörüen el tudod takaritani a dugattyukat és a nyerget is! a dugattyúk körüli gumitömitésre figyelj nehogy megsértsd. mikor összefele rakod akkor csepegtess kis wd40-et a dugókra. a szelephézagot meg 24ezernél nézesd meg. ha csinálod csináld rendesen!
Hát köszönöm szépen, akkor még én sem nyúlok hozzá, majd 40.000-környékén.
Ahogy Zoli írta, nehogy kinyomd a munkahengereket! csak picit kijjebb, aztán féktisztító és rongy. Az enyémben 44ezer van, még nem volt szelepállítás, és nincs is baja. Szerintem 27-nél felesleges.
A 650-esbe 524 ml, a nagytesót nem tudom sajna.
Üdv!
Köszönöm szépen, akkor nem szedem szét, csak ahogy mondtad...
Szelephézag állításról mi a véleményed?
Ne szedd szét.................. csak betét ki valamennyire pumpáld ki a dugókat..................de csak annyira hogy ne jöjjön ki belőle.Ha kijönnek cseszheted............vicces visszaimádkozni őket És adj neki féktisztítóval.
Lenne még pár butuska kérdésem...
Hogy kell az első féknyeregben lévő fékmunkahengereket kitisztítani? Elég kivenni a betéteket, vagy teljesen szét kell szedni?
A másik, elvileg 27.000 km van a motorban, és még nem volt szelephézag állítás. Tudom, hogy elvileg kéne, de valóban kell? Van valaki akinek már kellett ennyinél lapkákat cserélni?
És tudod, hogy pontosan mennyi kell bele? Az enyémben 1000-es a futómű.
Alapból asszem 10W-s van benne.
Én anno a GS 500-ba raktam 15W-set, és jobb lett, keményebb.