Segitséget szeretnék kérni.
Haverom DL650-e balra elborult két indexbúra összetörött, indexek működnek.
A probléma az, NEM INDUL.
A gyujtás ráadásakor az inditómotort nem forgatja meg.
Benzinszivattyú működik, stb.
Biztosítékok jók.
Mihez érdemes nyúlni?
Ha kédésetek van 650-es DL-el kapcsolatban, nyugodtan nyomjatok a válasz gombra és kérdezzetek. (1000-el nem mentem még, úgyhogy arról nincs tapasztalatom.)
A miénkben ~30.000 km van, még gyári lánc, lánckereke, gyári féktárcsák, és betétek. Gumi is csak egyszer lett eddig lecserélve. Aksi is volt egyszer cserélve. A felsoroltakon és a kötelező szervizeken kívül (olajcsere, légszűrő, gyertyák, stb) minden gyári még a motoron. Kezdő szöcske koromban 5l alatt eljártam vele. Most egy kicsit már jobban húzom neki, pontosan nem mértem azóta de biztos vagyok, hogy 6 liter alatt járok vele. Persze meg lehet vele etetni többet is. Mi arra használjuk amire kitalálták: túrázni, kirándulni, munkába járni, néha van egy két lazább földutas szakasz is bene. Első teló nemrég kezdett el szivárogni ez az egyetlen bosszantó dolog ami eddig volt a géppel. Valószínű megérdemelt volna időben egy telóolaj cserét és akkor nem lenne ez a hiba sem.
Hehe :) Hát én is anno ezeken dilemmáztam, de én végül az ezrest vettem :) Annyival nem drágább, viszont utassal, sok csomaggal jól jön a plusz erő. Azt az egy liter százon megéri :)
Gratula a géphez!
Üdv.
Már el is felejtettem hogy ide is irtam. A kérdésem már nem aktuális,mert 2 hete megvettem egy 650-est.
Gazdasági szempontból néztem a dolgot és igy döntöttem a 650-es mellett.(fogyasztás ,adó,stb)
Remélem hogy jól döntöttem.
Egy biztos Qrva jó kis gép,teljesítménye nekem elég ,kényelmes ,kell ennél több?
Üdv.
Pro és kontra érdekelne a 650-es és az 1000-es DL-el kapcsolatban.
Fogyasztás fentartási költségek érdekelnének elsősorban,mivel gondolom a "kaszni"egyforma méretű.(176cm vagyok használható-e ilyen magassággal?)
Előre is köszönöm.
Persze én is aszerint döntöttem hogy melyik tetszik.
A DL1000 mellett az döntött nálam hogy annak van a leg sportosabb motorja.(és a legtöbbet lehet kihozni belőle)
Tudnék ajánlani egy fórumot ahol sokan vannak,de pofátlanság lenne ide beírni.
Akkor lehet jobban ráfekszek a Varadero keresésre!
Szerencsére én már megtehetem, hogy pár 100-al többet áldozzak rá. A lényeg, hogy ne járjak így mint a mostanival. Öreg vagyok már ahhoz, hogy én alkalmazkodjak egy motorhoz:-))
Ahogy elnézem nem túl sokan látogatják ezt a fórumot:-((
A Kawásoknál kérdezel valamit kb 10 percen belül 5-en válaszólnak!
A vara állítólag kezesebb lágyabb,az csak a baj vele hogy sokkal drágább.PL: 2004-es dl1000 1,2M Vara 2004 1,5M..
És ott volt karbis ha jol tudom 2003 vagy 2004-ig
Köszi!
Elkezdtem most gondolkodni a 650-en is. Én 98%-ban egyedül járok bár nem vagyok egy könnyü gyerek:-))
Néztem én i saz enyémhez ezt kb 120 000-ba jönne de azt mondják ettől nem szűnik meg a rezonancia. Nem a gyújtás ill befecskendezés okozza.
Ajánlanak Varaderót cserébe. Szerinted?
köszi
Segitséget szeretnék kérni.
Haverom DL650-e balra elborult két indexbúra összetörött, indexek működnek.
A probléma az, NEM INDUL.
A gyujtás ráadásakor az inditómotort nem forgatja meg.
Benzinszivattyú működik, stb.
Biztosítékok jók.
Mihez érdemes nyúlni?
előre is köszi
Valszeg bowdennel együtt kéne.Olcsóért.
DL 650 2007-es motor bontódik. Alkatrészei eladók!
Üdv
http://www.agomotors.hu/websho...
2004-es dl 650-hez keresek, alsó hasidomot és bukócsövet,
ha van valakinek kérem jelezze!
A részleteket megbeszéljük privátban!
Köszi!
Az nem rossz az ezres jó ha kibír 20-25 normál használat mellett
Ha kédésetek van 650-es DL-el kapcsolatban, nyugodtan nyomjatok a válasz gombra és kérdezzetek. (1000-el nem mentem még, úgyhogy arról nincs tapasztalatom.)
A miénkben ~30.000 km van, még gyári lánc, lánckereke, gyári féktárcsák, és betétek. Gumi is csak egyszer lett eddig lecserélve. Aksi is volt egyszer cserélve. A felsoroltakon és a kötelező szervizeken kívül (olajcsere, légszűrő, gyertyák, stb) minden gyári még a motoron. Kezdő szöcske koromban 5l alatt eljártam vele. Most egy kicsit már jobban húzom neki, pontosan nem mértem azóta de biztos vagyok, hogy 6 liter alatt járok vele. Persze meg lehet vele etetni többet is. Mi arra használjuk amire kitalálták: túrázni, kirándulni, munkába járni, néha van egy két lazább földutas szakasz is bene. Első teló nemrég kezdett el szivárogni ez az egyetlen bosszantó dolog ami eddig volt a géppel. Valószínű megérdemelt volna időben egy telóolaj cserét és akkor nem lenne ez a hiba sem.
Gratula a géphez!
Már el is felejtettem hogy ide is irtam. A kérdésem már nem aktuális,mert 2 hete megvettem egy 650-est.
Gazdasági szempontból néztem a dolgot és igy döntöttem a 650-es mellett.(fogyasztás ,adó,stb)
Remélem hogy jól döntöttem.
Egy biztos Qrva jó kis gép,teljesítménye nekem elég ,kényelmes ,kell ennél több?
Pro és kontra érdekelne a 650-es és az 1000-es DL-el kapcsolatban.
Fogyasztás fentartási költségek érdekelnének elsősorban,mivel gondolom a "kaszni"egyforma méretű.(176cm vagyok használható-e ilyen magassággal?)
Előre is köszönöm.
Remélem találok valamit mire megjön az igazi jó idő!
A DL1000 mellett az döntött nálam hogy annak van a leg sportosabb motorja.(és a legtöbbet lehet kihozni belőle)
Tudnék ajánlani egy fórumot ahol sokan vannak,de pofátlanság lenne ide beírni.
Szerencsére én már megtehetem, hogy pár 100-al többet áldozzak rá. A lényeg, hogy ne járjak így mint a mostanival. Öreg vagyok már ahhoz, hogy én alkalmazkodjak egy motorhoz:-))
Ahogy elnézem nem túl sokan látogatják ezt a fórumot:-((
A Kawásoknál kérdezel valamit kb 10 percen belül 5-en válaszólnak!
És ott volt karbis ha jol tudom 2003 vagy 2004-ig
Elkezdtem most gondolkodni a 650-en is. Én 98%-ban egyedül járok bár nem vagyok egy könnyü gyerek:-))
Néztem én i saz enyémhez ezt kb 120 000-ba jönne de azt mondják ettől nem szűnik meg a rezonancia. Nem a gyújtás ill befecskendezés okozza.
Ajánlanak Varaderót cserébe. Szerinted?
köszi