Állítólag vannak helyek, ahol a műszakin átcsúszhat, egy kis pénzért cserébe. Vagy ez kizárt?
Lenne még pár kérdésem, ha segítenétek. Szelephézagot mikor kellene először állítani? Melyik olaj ami nektek bevált? A 10w40-es megfelelő? Az első futóművet szoktátok állítani, vagy a gyári beállítás a megfelelő?
Az enyém egy 2006-os dl, 27.000 km-el, az első tulajától vettem.
Ha lesz időm rakok fel képeket is, de még nem volt alkalmam lefotózni.
A srác 9000 km-nél esett el, azután egy ezresből újjáépítette.
Tudom, ez ilyen öszvér motor, de 500 ért talán megéri...
Én is gondolkodtam rajta, de tudsz megbízható szakembert?
Annyit veszek észre, ha elengedem a kormányt, balra szeretne menni kicsit, de ha fogom a kormányt, semmi.
A gumik zsír újak, így nem látom, hogy előzőleg hogy kopott.
állítólag az alu vázat ha visszahajlítják, keletkezhetnek hajszálrepedések, ami veszélyesebb lehet, mint a ferde váz.
Kopás csak a hátsó közepén mérhető fél mili!
25 ezerért vihető a garnitura! Tényleg szinte új! Pirelli Scorpion. Plusz egy ötösért hátsófelnivel együtt!
Talán a Dl az egyeztlen olyan motor amin azt se venném észre ha 5 centi lenne az egyenesfutásában. . Ugy illeg billeg 120 felett, mintha gumiból rakták volna össze. :)
Csak jót tudok róla mondani!
Pedig soha többet nem vennék ilyet, mert nekem leültetve is magas volt, ezért is adtam el!
Viccet félretéve: igénytelen, megbízható, kis fogyasztású, kényelmes, könnyű, fürge kis vas!
Sziasztok!
Eddig egy yamaha xj-n róttam az utakat, de az álom mindig egy DL volt.
Most egy 650-hez igen olcsón hozzá tudnék jutni, bár sérült volt.
Mi a véleményetek a típusról? Megvagytok elégedve vele?
Úgy tudom, nem túl szervíz igényes, és megbízható.
Vennétek újra ugyanilyet?
Köszönöm előre is a válaszokat!
szelephézag talán 24e nél de nem szokott kelleni az olajból jó a 10-40 futómű az kalap szar de DL-esek szeretik.