Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dl-el nem...........SV-vel egen.
szelephézag talán 24e nél de nem szokott kelleni az olajból jó a 10-40 futómű az kalap szar de DL-esek szeretik.
Állítólag vannak helyek, ahol a műszakin átcsúszhat, egy kis pénzért cserébe. Vagy ez kizárt?
Lenne még pár kérdésem, ha segítenétek. Szelephézagot mikor kellene először állítani? Melyik olaj ami nektek bevált? A 10w40-es megfelelő? Az első futóművet szoktátok állítani, vagy a gyári beállítás a megfelelő?
Papírozni szinte lehetetlen itthon.
Vagy nagyon sok pénzbe kerül.Asszem.Ezt előtte járd ki NKH-nál.
Igazad van, én voltam a balek, én csak a magyar oldalakon kerestem.
Lehet, hogy tényleg megéri inkább cserélnem a vázat, mint javíttatni.
(ha kell)
Huhh nem tudom melyik interneten kerested de én 4-et talátam 20 mp-alatt 200 és 400 dollár közt.


link
Ma mentem egy 100-ast a motorral, hát ez egy kibaszott jó gép
Nem találni az egész interneten egy eladó vázat...
Egy biztos!
Az ára nem volt sok!
Az enyém egy 2006-os dl, 27.000 km-el, az első tulajától vettem.
Ha lesz időm rakok fel képeket is, de még nem volt alkalmam lefotózni.
A srác 9000 km-nél esett el, azután egy ezresből újjáépítette.
Tudom, ez ilyen öszvér motor, de 500 ért talán megéri...
Mailt megkaptam, várom a fotókat!
Kor, km....
de
Szerintetek nem lenn egyszerűbb vennem egy sérülésmentes vázat?
Valaki nem bont dl 650-et?
Mire gondolsz?
Milyen adatokat írjak?
Fotókat, adatokat írj!
Én is gondolkodtam rajta, de tudsz megbízható szakembert?
Annyit veszek észre, ha elengedem a kormányt, balra szeretne menni kicsit, de ha fogom a kormányt, semmi.
A gumik zsír újak, így nem látom, hogy előzőleg hogy kopott.
állítólag az alu vázat ha visszahajlítják, keletkezhetnek hajszálrepedések, ami veszélyesebb lehet, mint a ferde váz.
Nemizgultam rá..................gixxer rugóstagnak mekkora a csavarközéptől csavarközépig mért távolsága?
Jut eszembe gumi. . .

Kopás csak a hátsó közepén mérhető fél mili!
25 ezerért vihető a garnitura! Tényleg szinte új! Pirelli Scorpion. Plusz egy ötösért hátsófelnivel együtt!
Talán a ferdén kopott gumi lehet intő jel.
Talán a Dl az egyeztlen olyan motor amin azt se venném észre ha 5 centi lenne az egyenesfutásában. . Ugy illeg billeg 120 felett, mintha gumiból rakták volna össze. :)
Én elvinném egy vázspecialistához.
Köszi, kíváncsi vagyok, de ilyen volt a vágyam mindig
Ma hozom el
Csak jót tudok róla mondani!
Pedig soha többet nem vennék ilyet, mert nekem leültetve is magas volt, ezért is adtam el!
Viccet félretéve: igénytelen, megbízható, kis fogyasztású, kényelmes, könnyű, fürge kis vas!

Csillagos ötös!
Sziasztok!
Eddig egy yamaha xj-n róttam az utakat, de az álom mindig egy DL volt.
Most egy 650-hez igen olcsón hozzá tudnék jutni, bár sérült volt.
Mi a véleményetek a típusról? Megvagytok elégedve vele?
Úgy tudom, nem túl szervíz igényes, és megbízható.
Vennétek újra ugyanilyet?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Hali!
Érdeklődnék, nem tud valaki véletlen egy eladó 650-es vázat?